Niets, ze begon zelf. Wie kaatst.....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:39 schreef livelink het volgende:
Ik snap nog steeds niks van het hele gedoe. Wat was er zo erg aan de opmerking van Tom?
Viel idd wel mee, maar precies wat ik zij. Uitdelen kan ze heel goed, incasseren totaal niet..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:39 schreef livelink het volgende:
Ik snap nog steeds niks van het hele gedoe. Wat was er zo erg aan de opmerking van Tom?
Van mij mag ze, alleen door die zeurstem van derquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:44 schreef livelink het volgende:
Waar Ronahi hoogstwaarschijnlijk het huis mag verlaten.
Ik hoop het, maar ik vrees dat ze er tot het einde in blijftquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:52 schreef Gert het volgende:
Zou Ash een steek voelen? Ik bedoel, ze had uiteraard wel zien aankomen dat Alice niet exit zou gaan. Maar toch, nu Alice dus wederom de populairste is van de genomineerden.. het zou maar zo kunnen dat deze mooiere, slimmere en lievere concurrente de acid queen van haar troon gaat stoten.
Misschien mogen de kijkers er een keertje iemand uit stemmen. Dan is het denk ik wel exit Ashley.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik vrees dat ze er tot het einde in blijft
Vlak Jimmy niet uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:58 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik gok dat het Ashley tegen Tom wordt op het laatst.
Ze heeft ook veel fans helaasquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien mogen de kijkers er een keertje iemand uit stemmen. Dan is het denk ik wel exit Ashley.
Tja, ik zie nog steeds veel en veel liever Randy eruit gaan. Onbegrijpelijk dat hij iedere keer de dans ontspringt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien mogen de kijkers er een keertje iemand uit stemmen. Dan is het denk ik wel exit Ashley.
Maar zo niet, dan staat ze in de finale. Grote fanbase.
Ja zie toevoeging hierboven. Maar omdat ze veel fans heeft en nog meer niet-fans, hoop ik dus op een keertje weg mogen stemmen.quote:
Is dat niet haar man? Ze is getrouwd in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:02 schreef PinkLow het volgende:
wie knuffelde ze als eerst net? heb ik gemist,, die man?
die zat toch bij die andere man bij de overige familieleden?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat niet haar man? Ze is getrouwd in ieder geval.
Ik hoop met je mee, wordt alleen een grote chaos in de cos dan als ze er uit gaat ben ik bangquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zie toevoeging hierboven. Maar omdat ze veel fans heeft en nog meer niet-fans, hoop ik dus op een keertje weg mogen stemmen.
Ik heb niet echt opgelet, dus ik durf het niet te zeggen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
die zat toch bij die andere man bij de overige familieleden?
Nee haar man zat in het publiek die wilde niet op tv. Maar nu was hij dat tochquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:04 schreef PinkLow het volgende:
[..]
die zat toch bij die andere man bij de overige familieleden?
aha mooi en lief van hemquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee haar man zat in het publiek die wilde niet op tv. Maar nu was hij dat toch
Had ze vanmiddag op de stream al verteld dat hij ergens zou zitten omdat hij niet in beeld wilde en dat waarschijnlijk haar broers er zouden zitten. En ze had gelijk.quote:
Snap ik hoor. Randy vind ik ook een dr*pl*l.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik zie nog steeds veel en veel liever Randy eruit gaan. Onbegrijpelijk dat hij iedere keer de dans ontspringt.
Hij voegt voor mij echt helemaal niks toe in dat huis.
Nou, het janken was denk ik wel echt. Maar het werd vooral veroorzaakt omdat ze ineens niet meer de baas was. Ze ging vilein en zelfverzekerd de strijd aan met Tom en kreeg toen een onverwacht stevig koekje van eigen deeg. Oei, da's dan even flink schrikken voor de Queen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:11 schreef mangalie het volgende:
Een grote act die Ashley met haar gejank...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |