quote:The running order is as follows:
Maria Sur – “When I’m Gone
Jay Smith – “Back to My Roots
Lisa Ajax – “Awful Liar”
Smash Into Pieces – “Heroes Are Calling”
Cazzi Opeia – “Give My Heart a Break”
Annika Wickihalder – “Light”
Marcus & Martinus – “Unforgettable”
Dotter – “It’s Not Easy to Write You a Love Song”
Medina – “Que Sera”
Liamoo – “Dragon”
Jacquline – “Effortless”
Danny Saucedo – “Happy That You Found Me”
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:38 schreef Em31 het volgende:
Binnen 10 seconden een nieuw topic,@:ijs_beer
Dit is het niveau dat we verwachten tijdens de nationale finales!
Wij ookquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:42 schreef Momo het volgende:
Bookies reageren positief op Cazzi, negatief op Maria Sur
Joost komt uit Friesland. Ook mooi.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Ze komen uit Noorwegen. Laat dat even bezinken
Kunnen die jongens ook niets aan doenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:42 schreef NailQueen het volgende:
Ze komen uit Noorwegen. Laat dat even bezinken
M&M zijn twee Emmen inderdaad.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
Deze jongens ooit in Emmen gezien. Jawel....Emmen. Wereldburgers.
Fred, je bent weer superscherpquote:
En nee, wat mij betreft is dat geen complimentquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:44 schreef Sableheart het volgende:
Ze wilden die staging wel zo gelikt mogelijk maken.
Dat is ook wel duidelijk. Alles hiervoor was drie klassen minder op alle fronten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:45 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind M & M dus echt de leukste tot nu toe!
Daar staan ze al inquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
Als Zweden deze twee naar het songfestival stuurt, dan gaan ze de finale op zeker halen!
Het geeft mij meer Benjamin Ingrosso dan Jedward. Jedward was leuk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:45 schreef usagi414 het volgende:
De staging is wel echt heel goed gedaan. Jedward 2.0
hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
Als Zweden deze twee naar het songfestival stuurt, dan gaan ze de finale op zeker halen!
4e bij de juryquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:45 schreef Em31 het volgende:
Dit blijft 200 bij de jury en 20 bij de televote voelen
Ik smijt met rozentuinenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
4e bij de jury
12e bij het publiek
8e overall
@:nailqueen ziedend.
M&M zijn best wel cute. En ze vinden Joost leuk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:44 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dit echt iets voor @:Cyan9, beetje Justin Bieberig
Dit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:47 schreef grazz het volgende:
Ik vind het lied niet zo veel aan, maar het ziet er helaas heel overtuigend uit
U heeft het over Dotter? Zo ja, terecht.quote:
Yes, mooie meid zeg.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
U heeft het over Dotter? Zo ja, terecht.
Niet spoilerenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:49 schreef NailQueen het volgende:
In WIDM hebben ze een eindloos praatje voor de uitslag. Hopelijk schiet het op want hierna is Medina
quote:
ja, je wilt Melodifestivalen blind kunnen kijken, zonder dat anderen je vertellen wat er gaat gebeuren.quote:
Dit kan zo in de Telegraaf.quote:
Watch party met Stevie Wonder.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:51 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ja, je wilt Melodifestivalen blind kunnen kijken, zonder dat anderen je vertellen wat er gaat gebeuren.
Vem är mullvaden?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:51 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ja, je wilt Melodifestivalen blind kunnen kijken, zonder dat anderen je vertellen wat er gaat gebeuren.
Kan je hem niet wat beter materiaal geven?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit kan zo in de Telegraaf.
Richard maakt nu aantekeningen hier.
Dat was al toen ze op het podium kwam, hue huequote:
Wie is hier nou de mod, jij of ik?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kan je hem niet wat beter materiaal geven?
Ik vroeg me al af wie hem zou maken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat was al toen ze op het podium kwam, hue hue
Bij afwezigheid van onze spanjool doe ik het maar.quote:
Aaaawquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij bent vast nog steeds prachtig!
heb er niks van gemerktquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat was al toen ze op het podium kwam, hue hue
En dat zijn nog maar 10% van de stemmen op de band.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ze staan met teveel mensen op het podium
Dat zijn ook wel hele hoge verwachtingen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:55 schreef Em31 het volgende:
Ik denk niet dat Spanje er hoog mee zou eindigen
Toch zou ik als ik Spanje was dit zo inruilen voor hun Zorra.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:55 schreef Em31 het volgende:
Ik denk niet dat Spanje er hoog mee zou eindigen
Mwah, dit moet Joost wel kunnen hebben hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:56 schreef Momo het volgende:
Puur vanuit Joost gedacht is nog een feestje als inzending natuurlijk niet goed
Akkoord. Dan hoeft het niet te winnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:57 schreef GeorgeM het volgende:
Dit lijkt me wel geschikt als anthem voor het WK voetbal.
Oh joh dan zijn we voor Liamooquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:59 schreef Fred_B het volgende:
Liamoo is de grootste fan van Joost van het stel denk ik. Met M&M dan.
Als het niet zo standaard zou zijn.quote:
Liamoogodquote:
De platenlabels hebben een grote vinger in de pap bij Melodifestivalen. En alles wat daar op het podium staat doet het goed in de Zweedse lijsten.quote:
Je verwacht echt een heel andere kerel door die Joker toevoegingquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:00 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat deze man ongeveer de helft van de nummers schrijft in Melfest?
4e bij de jury, 3e bij demense ofzo? En dat M&M bij beiden gewoon winnen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:01 schreef Momo het volgende:
Vraag mij wel eens af hoe een act als Gate (Folkmetal uit Noorwegen dit jaar) het zou doen in een Melfest.
Ik ook!quote:
Het zou nooit door de selectie komen, maar als ze op miraculeuze wijze op het podium staan, zijn ze een grote kanshebber bi jhet publiek.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:01 schreef Momo het volgende:
Vraag mij wel eens af hoe een act als Gate (Folkmetal uit Noorwegen dit jaar) het zou doen in een Melfest.
Zou dat technisch mogen dat ze voor beide Noorwegen en Zweden zouden gaan eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
4e bij de jury, 3e bij demense ofzo? En dat M&M bij beiden gewoon winnen?
SVT zou Jimmy Joker en de Debs vragen om er een Zweden-sausje overheen te doen zodat het liedje heel anders klinkt en vierde in de voorronde wordt, vrees ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:01 schreef Momo het volgende:
Nee, dat mag niet. Maar hypothetisch kan allesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou dat technisch mogen dat ze voor beide Noorwegen en Zweden zouden gaan eigenlijk?
Ze stond al een uur op klappen.quote:
Zeker, jammer dat ze vaak van die goedkope outfits kiest. Dat heeft ze helemaal niet nodig.quote:
Geen idee wat de voorwaarden zijn tegenvoordig. Maar Esther Hart moest kiezen tussen NL en UK destijds.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou dat technisch mogen dat ze voor beide Noorwegen en Zweden zouden gaan eigenlijk?
Ja, ik betwijfel ook of de Zweden zelf hierop gaan stemmen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:07 schreef NailQueen het volgende:
Dit zou ook een hoge jury score krijgen en dan keihard onderuit gaan in de televote.
Cyprus heeft een beter nummer dit jaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:08 schreef Evenstar het volgende:
Man man man wat een kwaliteit.....Cyprus belde
Daar moest ik inderdaad ook aan denkenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:08 schreef Evenstar het volgende:
Man man man wat een kwaliteit.....Cyprus belde
Jij en ik die samen We Gaan Met Z'n Allen Naar Amerika van Hans Versnel karaoke'en zouden ook winnen in Malta.quote:
Gaan we ons volgend jaar aanmelden?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij en ik die samen We Gaan Met Z'n Allen Naar Amerika van Hans Versnel karaoke'en zouden ook winnen in Malta.
Ja, je moet er toch niet aan denken dat het ESF ooit weer 100% jury zou wordenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:10 schreef Em31 het volgende:
Godzijdank ging dit zo snel want ben wel klaar met deze nummers
Als je in Ierland meedoet krijg je ook nog een boodschappen pakket.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gaan we ons volgend jaar aanmelden?
Nu wel!quote:
Daar zit natuurlijk ook een asterisk aan. De jury toen was niet de jury nu. Toen werden de omroepen geacht een redelijk brede afspiegeling van het publiek voor de jury te selecteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je moet er toch niet aan denken dat het ESF ooit weer 100% jury zou worden
Is dit dezelfde als ju op het podium?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:11 schreef Cyan9 het volgende:
Danny is vooral leuk zonder shirt, z'n nummer hoeft niet te winnen.
[ afbeelding ]
Ja, maar die waren tussen 1980 en 1996 ook wel aardig gekend om hun truttige en oubollige smaak hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk ook een asterisk aan. De jury toen was niet de jury nu. Toen werden de omroepen geacht een redelijk brede afspiegeling van het publiek voor de jury te selecteren.
Zeker, maar dat is nog iets heel anders dan de enorme focus op productie die de jury nu heeft.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar die waren tussen 1980 en 1996 ook wel aardig gekend om hun truttige en oubollige smaak hoor.
Ja, maar ik gok wel enkele jaren terug. Al verwacht ik dat z'n sixpack er nog wel is.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is dit dezelfde als ju op het podium?
Dat zou denk ik zomaar Zweden bij de bottom 5 kunnen zijn, dus ja dat zou wel een stunt zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:13 schreef grazz het volgende:
en toch zou ik het wel een stunt vinden als ie vanavond wint
Gjon's Tears en Sam Ryder had ik eigenlijk prima winnaars gevondenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je moet er toch niet aan denken dat het ESF ooit weer 100% jury zou worden
Ook leuk om mee te makenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou denk ik zomaar Zweden bij de bottom 5 kunnen zijn, dus ja dat zou wel een stunt zijn
Dit wordt elk jaar een beetje minder. Ook in de Björkman-tijd al. En die vrouw die het heeft overgenomen heeft dat niet kunnen omdraaien.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Em31 het volgende:
Nou ik heb respect voor de Zweedse cultuur dat ze dit blijkbaar allemaal zo leuk vinden en de stagings zijn top, maar jeeeeeeeetje mensen dit was wel erg matig.
Gjon's Tears boven Voila had ik veel erger gevonden dan Måneskinquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gjon's Tears en Sam Ryder had ik eigenlijk prima winnaars gevonden
Ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:15 schreef usagi414 het volgende:
Het valt niet mee vanavond, Ik ga voor Dotter of Jacquline voor de winst.
Mag 5 stemmen per ronde. Ik ga voor Dotter en Smash Into Pieces.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:15 schreef Momo het volgende:
@:Evenstar waar stem je op vanavond? En @:Knutknuttsson zit toch ook in Zweden?
Ja, en Oostenrijk 2018 en Noord-Macedonië 2019 en in een gemiddelde show 20 Douwe Bobs en Zweedse productiedeuntjes.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gjon's Tears en Sam Ryder had ik eigenlijk prima winnaars gevonden
Inmiddels al heel wat jaren terug in Nederland.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:15 schreef Momo het volgende:
@:Evenstar waar stem je op vanavond? En @:Knutknuttsson zit toch ook in Zweden?
Nee, er zit zelfs niets tussen waarvan ik het leuk zou vinden als het onverwachts de Top 5 haalt ofzo.quote:
Maar niet uniekquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou denk ik zomaar Zweden bij de bottom 5 kunnen zijn, dus ja dat zou wel een stunt zijn
Ik wil een poll Fred, een poll!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:19 schreef Fred_B het volgende:
A. Medina
B. Cazzi
C. M&M
D. None of the above
En niet te vergeten het Bergendahl tranendahl natuurlijk in 2010.quote:
jij loopt zoveel voor hahahahquote:
Ja, dit is super!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een zwak voor 90's boyband dus ik vind dit leuk
Eric Saade is met de haarband?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik ken alleen Mans en Eric Saade. Wie zijn de rest?
Voor Zweedse maatstafen klonk dat veel te origineel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
Bijna elk land doet in hun nationale voorronde wel iets met ABBA, maar bij Melfest hebben ze niet zoveel met die band?
Ja dusquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:24 schreef Arth_NL het volgende:
Heb geen Engels commentaar, maar is dat Loa Falkman?
De oude man was volgens mij Loa Falkman (opera-legende en in 1990 laatste in Melodifestivalen) en ik denk dat één van de Arvingarna-mannen ook meedeed.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:24 schreef NailQueen het volgende:
Ik ken alleen Mans en Eric Saade. Wie zijn de rest?
Dat bewaren ze voor Mei.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
Bijna elk land doet in hun nationale voorronde wel iets met ABBA, maar bij Melfest hebben ze niet zoveel met die band?
Ja dit neem ik niet mee in mijn lijstje hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:28 schreef Momo het volgende:
The international juries that will have a 50% say in the results of Melodifestivalen 2024 have been revealed.
The international juries that are set to vote in the final of the Swedish selection for the Eurovision Song Contest 2024 have been announced. The dress rehearsal for the final is taking place in Stockholm this evening, with the following countries confirmed as voting:
Serbia (2010)
Iceland (2013, 2018, 2020, 2021)
Belgium (2012, 2015, 2023)
Malta (2011, 2012, 2014, 2015, 2017, 2020, 2023)
Australia (2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2022, 2023)
Ireland (2010, 2011, 2012, 2022)
Cyprus (2012, 2013, 2015, 2016, 2018, 2019, 2021)
Germany (2011, 2012, 2013, 2014, 2023)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |