Daar staan ze al inquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
Als Zweden deze twee naar het songfestival stuurt, dan gaan ze de finale op zeker halen!
Het geeft mij meer Benjamin Ingrosso dan Jedward. Jedward was leuk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:45 schreef usagi414 het volgende:
De staging is wel echt heel goed gedaan. Jedward 2.0
hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
Als Zweden deze twee naar het songfestival stuurt, dan gaan ze de finale op zeker halen!
4e bij de juryquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:45 schreef Em31 het volgende:
Dit blijft 200 bij de jury en 20 bij de televote voelen
Ik smijt met rozentuinenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
4e bij de jury
12e bij het publiek
8e overall
@:nailqueen ziedend.
M&M zijn best wel cute. En ze vinden Joost leuk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:44 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dit echt iets voor @:Cyan9, beetje Justin Bieberig
Dit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:47 schreef grazz het volgende:
Ik vind het lied niet zo veel aan, maar het ziet er helaas heel overtuigend uit
U heeft het over Dotter? Zo ja, terecht.quote:
Yes, mooie meid zeg.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
U heeft het over Dotter? Zo ja, terecht.
Niet spoilerenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:49 schreef NailQueen het volgende:
In WIDM hebben ze een eindloos praatje voor de uitslag. Hopelijk schiet het op want hierna is Medina
quote:
ja, je wilt Melodifestivalen blind kunnen kijken, zonder dat anderen je vertellen wat er gaat gebeuren.quote:
Dit kan zo in de Telegraaf.quote:
Watch party met Stevie Wonder.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:51 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ja, je wilt Melodifestivalen blind kunnen kijken, zonder dat anderen je vertellen wat er gaat gebeuren.
Vem är mullvaden?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:51 schreef Sableheart het volgende:
[..]
ja, je wilt Melodifestivalen blind kunnen kijken, zonder dat anderen je vertellen wat er gaat gebeuren.
Kan je hem niet wat beter materiaal geven?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit kan zo in de Telegraaf.
Richard maakt nu aantekeningen hier.
Dat was al toen ze op het podium kwam, hue huequote:
Wie is hier nou de mod, jij of ik?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Kan je hem niet wat beter materiaal geven?
Ik vroeg me al af wie hem zou maken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:52 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat was al toen ze op het podium kwam, hue hue
Bij afwezigheid van onze spanjool doe ik het maar.quote:
Aaaawquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij bent vast nog steeds prachtig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |