Nee, dat mag niet. Maar hypothetisch kan allesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou dat technisch mogen dat ze voor beide Noorwegen en Zweden zouden gaan eigenlijk?
Ze stond al een uur op klappen.quote:
Zeker, jammer dat ze vaak van die goedkope outfits kiest. Dat heeft ze helemaal niet nodig.quote:
Geen idee wat de voorwaarden zijn tegenvoordig. Maar Esther Hart moest kiezen tussen NL en UK destijds.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou dat technisch mogen dat ze voor beide Noorwegen en Zweden zouden gaan eigenlijk?
Ja, ik betwijfel ook of de Zweden zelf hierop gaan stemmen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:07 schreef NailQueen het volgende:
Dit zou ook een hoge jury score krijgen en dan keihard onderuit gaan in de televote.
Cyprus heeft een beter nummer dit jaar.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:08 schreef Evenstar het volgende:
Man man man wat een kwaliteit.....Cyprus belde
Daar moest ik inderdaad ook aan denkenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:08 schreef Evenstar het volgende:
Man man man wat een kwaliteit.....Cyprus belde
Jij en ik die samen We Gaan Met Z'n Allen Naar Amerika van Hans Versnel karaoke'en zouden ook winnen in Malta.quote:
Gaan we ons volgend jaar aanmelden?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij en ik die samen We Gaan Met Z'n Allen Naar Amerika van Hans Versnel karaoke'en zouden ook winnen in Malta.
Ja, je moet er toch niet aan denken dat het ESF ooit weer 100% jury zou wordenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:10 schreef Em31 het volgende:
Godzijdank ging dit zo snel want ben wel klaar met deze nummers
Als je in Ierland meedoet krijg je ook nog een boodschappen pakket.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gaan we ons volgend jaar aanmelden?
Nu wel!quote:
Daar zit natuurlijk ook een asterisk aan. De jury toen was niet de jury nu. Toen werden de omroepen geacht een redelijk brede afspiegeling van het publiek voor de jury te selecteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, je moet er toch niet aan denken dat het ESF ooit weer 100% jury zou worden
Is dit dezelfde als ju op het podium?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:11 schreef Cyan9 het volgende:
Danny is vooral leuk zonder shirt, z'n nummer hoeft niet te winnen.
[ afbeelding ]
Ja, maar die waren tussen 1980 en 1996 ook wel aardig gekend om hun truttige en oubollige smaak hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk ook een asterisk aan. De jury toen was niet de jury nu. Toen werden de omroepen geacht een redelijk brede afspiegeling van het publiek voor de jury te selecteren.
Zeker, maar dat is nog iets heel anders dan de enorme focus op productie die de jury nu heeft.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar die waren tussen 1980 en 1996 ook wel aardig gekend om hun truttige en oubollige smaak hoor.
Ja, maar ik gok wel enkele jaren terug. Al verwacht ik dat z'n sixpack er nog wel is.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Is dit dezelfde als ju op het podium?
Dat zou denk ik zomaar Zweden bij de bottom 5 kunnen zijn, dus ja dat zou wel een stunt zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:13 schreef grazz het volgende:
en toch zou ik het wel een stunt vinden als ie vanavond wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |