hij wilde dat op het laatst doen, omdat hij anders steeds dingen zou moeten pakken en hij zegt van zichzelf chaotisch te zijn, hij denkt echt niet dat hij blijft. heeft meerdere keren uitgesproken dat hij vanavond misschien osso ( thuis) is.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:08 schreef spapaars het volgende:
Toppunt BB arrogantie: Gewoon je koffer niet pakken.
Wel afwachten hoe het verder gaat, als alles via spelletjes zal worden beslist, hebben ze het niet geheel in eigen hand.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:18 schreef marky het volgende:
[..]
De vrouwen die eventueel overblijven spelen op Tom en Jimmy na alle mannen eruit.
Als je die rechtop neer zet blijft hij rechtop staanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:49 schreef humpty het volgende:
Dat rare grijze broekje van Dilano ze kunnen er langzamerhand wel soep van koken geloof ik
Ja daarom moeten ze winnen🙄quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:50 schreef humpty het volgende:
Danny Glen en Karen maken de afwas aan kant.
Zie hun vaak in de keuken aan het afwassen
nou echt, die is de wasmachine niet ingeweestquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Als je die rechtop neer zet blijft hij rechtop staan
whaha en daar begint ze nu pas over hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:47 schreef humpty het volgende:
Alice ; gezellig he samen eten ..ze zijn al aan het afruimen
ze begrijpt het wel omdat de live show straks is.
Thuis mocht ze niet eerder van tafel af tot dat iedereen
klaar was met eten...eigenlijk vind ik dat heel normaal.
helaas was Dilano gesavedquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:34 schreef marky het volgende:
Wie er ook weg gaat vanavond dit had niet moeten zijn. Alle drie veel te vroeg. Er zitten veel saaiere mensen nog in het spel.
Dat heel normaal vinden vind ik dat kwam niet van Alicequote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
whaha en daar begint ze nu pas over haha![]()
ohhhh en dan mag die niet gewassen worden hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:58 schreef Snoozey het volgende:
mss heeft hij die van saba gehad. want hij had zelf geen joggingbroeken mee
aha ok whahahquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:01 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat heel normaal vinden vind ik dat kwam niet van Alice
Nee dit vieze broekje heeft ie al vanaf het begin aanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:58 schreef Snoozey het volgende:
mss heeft hij die van saba gehad. want hij had zelf geen joggingbroeken mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Worden weg gegeven, als Rohani gaat zal ze haar punten wel aan Karen geven.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:07 schreef Angelique61 het volgende:
Vraag me ineens af wat gebeurd er met de coins van diegene die weggaat, worden die ook aan iemand gegeven is me nooit opgevallen eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |