Ja hij had niet zo veel zei hij vanmiddagquote:
Ik denk ook niet dat hij zich erg druk maakt. Het gaat echt tussen Ro en Alice. En ik denk dat Rodingetje eruit gaatquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:04 schreef Dotteke het volgende:
Nou ja inpakken, hij gooit het gewoon in zijn koffer
Zucht... of gewoon een hekel aan hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:08 schreef spapaars het volgende:
Toppunt BB arrogantie: Gewoon je koffer niet pakken.
Bedoel overtuigt zijn dat je niet gaat.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:10 schreef marky het volgende:
[..]
Zucht... of gewoon een hekel aan hebben
Huh, Alice lijkt mij juist het meest veilig? Adhv de polls.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij zich erg druk maakt. Het gaat echt tussen Ro en Alice. En ik denk dat Rodingetje eruit gaat
Alice staat overal op 1 zag ik hierquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat hij zich erg druk maakt. Het gaat echt tussen Ro en Alice. En ik denk dat Rodingetje eruit gaat
Ja dat zeg ik ook. Ik denk dat Ro eruit gaatquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:12 schreef Willewa het volgende:
[..]
Huh, Alice lijkt mij juist het meest veilig? Adhv de polls.
Dat is hij helemaal niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedoel overtuigt zijn dat je niet gaat.
Oh wacht Alice veiliger dan Ty? Echt? Dat had ik niet verwacht. Ik hou de polls niet echt bijquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:12 schreef Willewa het volgende:
[..]
Huh, Alice lijkt mij juist het meest veilig? Adhv de polls.
Dan nog 3 vrouwen en 7 mannen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook. Ik denk dat Ro eruit gaat
die vent bruikt poepzakjesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:32 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het altijd net of hij er een beetje voor spek en bonen bijhangt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |