Vroeger wel met de boot geweest. Wat ik mij kan herinneren kwamen er van die enorme rondvaartboten die gracht binnenwaaien die haast tegen je boot aanwaaiden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:14 schreef Koos1958 het volgende:
Leuk wat tyron verteld. Zo bekend over de grachten van alkmaar enzo.
Klopt zijn tegenwoordig allemaal wat kleiner geloof ikquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:16 schreef marky het volgende:
[..]
Vroeger wel met de boot geweest. Wat ik mij kan herinneren kwamen er van die enorme rondvaartboten die gracht binnenwaaien die haast tegen je boot aanwaaiden.
Dat is zo, volgens mij moet alleen Jimmy hem, de rest ziet hem liever gaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:32 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het altijd net of hij er een beetje voor spek en bonen bijhangt
[ afbeelding ]
Ik denk dat er voor BB niet genoeg gekonkeld kan worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk vanwege een opgelegd konkelverbod van BB
Ze kunnen toch gewoon gaan make-uppen? Alsof je met make up niet kan etenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
De frieten duren nog dik een half uur ,Danny weer eigenwijs hij wou zo graag frieten en nu komen ze in tijdnood met make uppen en dergelijke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |