SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Zekers hij slaat zelfs op zijn eigen gezicht als hij denk dat er een insect op zit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:52 schreef engine het volgende:
Ty en Ronahi in een gezellig gesprekje over kamperen. Ty vindt dat wel leuk alleen hij is vies van insecten
Van wie .....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:54 schreef greysbones het volgende:
Karen heeft het vertrek niet zien aankomen
Leuk gesprek idd, ook over meedoen aan Expeditie Robinson beiden (Ty heel enthousiast ‘dat wordt m’n volgende!’) en over familie.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:52 schreef engine het volgende:
Ty en Ronahi in een gezellig gesprekje over kamperen. Ty vindt dat wel leuk alleen hij is vies van insecten
Rohani praat ook vol lof over Tyron .......quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:57 schreef Willewa het volgende:
[..]
Leuk gesprek idd, ook over meedoen aan Expeditie Robinson beiden (Ty heel enthousiast ‘dat wordt m’n volgende!’) en over familie.
Wil eigenlijk niemand van hun weg hebben.......quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:01 schreef Willewa het volgende:
Ty en Ro zijn echt fijne mensen. Leuk gesprek weer. Jammer dat 1 van hen gaat vanavond.
Alice is safe lijkt me en ook een fijn mens. Kutbank 😅
Ja terecht. Ik vind het altijd fijn als iemand net als ik gewoon kan praten als man zijnde ipv die aangeleerde niet-praten macho onzin en een maatschappij die daarop aanstuurt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Rohani praat ook vol lof over Tyron .......
Hij is ook gewoon straight in zijn communicatie. Denk ook dat dat was wat tussen Ro en Tom mis ging. Tom praat heel veel om tot een punt te komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja terecht. Ik vind het altijd fijn als iemand net als ik gewoon kan praten als man zijnde ipv die aangeleerde niet-praten macho onzin en een maatschappij die daarop aanstuurt.
Toffe gast. Ronahi toffe, lieve, grappige meid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |