Dat krijg je als je op 1 lijn zit en daarom trek je naar elkaar toe. Gelijkenissen. Maar als je er negatief naar wil kijken kan je het meelullen noemen ja 😅quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:17 schreef humpty het volgende:
Randy lult echt met iedereen mee...heb ik ook man
hetzelfde man ..zo denk ik ook man
hoelang zitten ze er al inquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
De frieten duren nog dik een half uur ,Danny weer eigenwijs hij wou zo graag frieten en nu komen ze in tijdnood met make uppen en dergelijke
die zou wel grappig wezen hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:08 schreef spapaars het volgende:
Toppunt BB arrogantie: Gewoon je koffer niet pakken.
Ik zie heus wel dat er echte vriendschap is ontstaan tussen die tweequote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat krijg je als je op 1 lijn zit en daarom trek je naar elkaar toe. Gelijkenissen. Maar als je er negatief naar wil kijken kan je het meelullen noemen ja 😅
ja dat had ik ook al gezegd hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hadden ze eerst even moeten koken....
Als ze geld krijgen weet ik nog niet wat ze doen.....10.000 is ook beter als niks......quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:18 schreef marky het volgende:
[..]
De vrouwen die eventueel overblijven spelen op Tom en Jimmy na alle mannen eruit.
Kan toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:22 schreef humpty het volgende:
[..]
Ik zie heus wel dat er echte vriendschap is ontstaan tussen die twee
maar als Randy met iemand praat is hij het altijd met die ander eens
voelt hetzelfde denkt hetzelfde heeft het ook en bla bla bla
Hij heeft uiteindelijk antilliaans bloedquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:32 schreef humpty het volgende:
![]()
Tyron doet Nouchka na
Ze was wel leuk maar hij zou er niet een hele dag mee kunnen
Nee man ik ook niet man zegt Randy
Of samen naar de fanroom ofzoietsquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:35 schreef freaky40 het volgende:
Het kan 2 kanten op gaan, als Febo er perse een man uit wil sturen dan is Ty het haasje, maar als ze de poll verwachtingen volgen zal Rot moeten vertrekken. Aardig compromis: beide vertrekken....
Ja is op rtl 5 om 20 uurquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:37 schreef mario390 het volgende:
exitshow is op rtl5 ?
om dat ik 2 iptv heb maar de
andere heeft de streams bb niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |