Mailykequote:
Wow, vind je dat serieus geen leuke sportquote:
Beste topicquote:
Een lief konijntje voor dit beste topicquote:
Ahw, die is liefquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een lief konijntje voor dit beste topic![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een paaskonijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Vroeger die games al niet ontzettend eentonig en blies elke keer die motor op dan was need for speed leuker.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wow, vind je dat serieus geen leuke sport![]()
![]()
Wat een nieuws flash zo ineens uit het niks![]()
Goed kunnen omgaan met een motor is ook niet weg gelegd voor iedere voetballiefhebbende leek die niet verder komt dan tegen een bal trappenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger die games al niet ontzettend eentonig en blies elke keer die motor op dan was need for speed leuker.
ik hoop het wel, anders is er geen lol meer aanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:23 schreef Yara. het volgende:
Ik zag dat Max weer pole heeft. Wat een supergoede prestatie van onze Nederlander. Je vraagt je af waar deze ongekende "race dominantie" eindigt. Ik hoop nergens, maar aan alles komt ooit een einde.
Zal ik voor de 450ste keer vertellen dat ik er beiden geen bal aan vind of was 1x wel voldoendequote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed kunnen omgaan met een motor is ook niet weg gelegd voor iedere voetballiefhebbende leek die niet verder komt dan tegen een bal trappen
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Maar jij hebt succes lekker naar pretparken in orlando zou ik ook wel willen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik voor de 450ste keer vertellen dat ik er beiden geen bal aan vind of was 1x wel voldoende
Omdat dat in de "buurt" ligt. Jij kunt makkelijk naar de Efteling gaan, dat is voor mij net te ver weg om even te doenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar jij hebt succes lekker naar pretparken in orlando zou ik ook wel willen.
Heb daar gelukkig nooit geen last vanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik dan nog even een schepje erop doen met zeuren en zeiken?
Ik stond het bijna jankend in de supermarkt omdat ik niet wist wat ik moest kopen.
Hormonen ik houd ervan
In jouw specifieke situatie zou ik niet alleen voor de Efteling hierheen komen neequote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat dat in de "buurt" ligt. Jij kunt makkelijk naar de Efteling gaan, dat is voor mij net te ver weg om even te doen
Nieuwerwetse keuze stress maakt het er ook allemaal niet makkelijker opquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond het bijna jankend in de supermarkt omdat ik niet wist wat ik moest kopen.
Hormonen ik houd ervan
Zeker niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nieuwerwetse keuze stress maakt het er ook allemaal niet makkelijker op
Vroegah was het al heel wat dat als je uit 2 verschillende dingen kón kiezen, nu is van ieder product 4 miljard miljoen verschillende smaken, verpakkingen, allergie, etc variantenquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vroegah was het al heel wat dat als je uit 2 verschillende dingen kón kiezen, nu is van ieder product 4 miljard miljoen verschillende smaken, verpakkingen, allergie, etc varianten
Toen ik nog bij mijn ouders woonde ben ik wel eens naar de supermarkt een dorp verder gefietst voor iets dat mijn moeder moest hebben of vergeten was ofzo en dat ik 2 keer op en neer ben gefietst voor 1 dingetje. Dan was het 'ga zus en zo even halen' en dat stond ik voor het schap en geen idee welke variant ik moest hebben. En omdat ik toen nog geen mobieltje had moest ik fysiek terug naar huis om het te vragenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:13 schreef maily het volgende:
[..]
Als je moeder je een gulden gaf om even aardappels te halen bv.
Dan kwam je thuis met aardappels.
Voor mij ook te ver meestal.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat dat in de "buurt" ligt. Jij kunt makkelijk naar de Efteling gaan, dat is voor mij net te ver weg om even te doen
Juist. Geen gevaar!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:13 schreef maily het volgende:
[..]
Als je moeder je een gulden gaf om even aardappels te halen bv.
Dan kwam je thuis met aardappels.
Hormonen, can't live with them, can't live without them. Krijg je eerst een knuffel en dan kies ik wel wat je gaat kopenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Hormonen ik houd ervan
Twee uur met de trein en dan nog de bus. En als je haar vriendelijk vraagt, dan kun je misschien wel bij @Mickytjuh op de bank blijven slapen.quote:
quote:
Maantjequote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Ik heb zelfs een logeerbed!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Twee uur met de trein en dan nog de bus. En als je haar vriendelijk vraagt, dan kun je misschien wel bij @:mickytjuh op de bank blijven slapen.
Ik ga zo die gegrilde feta + tomaatjes proberen. En er dan lasagne mee maken. Wel eerst de bladeren nog makenquote:
Keep us posted!!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga zo die gegrilde feta + tomaatjes proberen. En er dan lasagne mee maken. Wel eerst de bladeren nog maken
Ook lekker op tijd wakker. Plannen vandaag?quote:
Nee demente hondquote:Op zondag 10 maart 2024 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook lekker op tijd wakker. Plannen vandaag?
quote:Op zondag 10 maart 2024 08:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee demente hond
Die echt om half zeven al wakker was ..
Neuh. Ik was gewoon wakker.quote:
Omg ... heb je niet zo'n lichtjeswekker voor 'm?quote:Op zondag 10 maart 2024 08:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee demente hond
Die echt om half zeven al wakker was ..
Dat was schrikken,quote:Op zondag 10 maart 2024 08:54 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat ik gebanned was!![]()
Heb voor het eerst sinds tijden m'n notes opgevraagd en zag alleen 2 ongelooflijk debiele dingen van een tijdje geleden.
Jij bent wel de laatste die gebanned moet worden!quote:Op zondag 10 maart 2024 08:54 schreef ToT het volgende:
Ik dacht dat ik gebanned was!![]()
Heb voor het eerst sinds tijden m'n notes opgevraagd en zag alleen 2 ongelooflijk debiele dingen van een tijdje geleden.
Morguh stigquote:
Dotjequote:
Echt wel jouw kleurtjes jaquote:Op zondag 10 maart 2024 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen idee of er een paastakken topic is. Maar ik vind het voorjaar wel gezellig want pasteltinten
[ afbeelding ]
Hierboven kunnen jullie mijn lente plankje zien.
ziet er gezellig uitquote:Op zondag 10 maart 2024 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen idee of er een paastakken topic is. Maar ik vind het voorjaar wel gezellig want pasteltinten
[ afbeelding ]
Hierboven kunnen jullie mijn lente plankje zien.
Top want de opties voor avondeten zijn nu: pizza, stokbroodje. En ik kocht radijsjes en avocado. Ik gok dat ik iets van salade of wraps wilde gaan maken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Hormonen, can't live with them, can't live without them. Krijg je eerst een knuffel en dan kies ik wel wat je gaat kopen
Mijn huis is altijd gezellig. Zou Nederland nog wat van kunnen lerenquote:
vooral het torentje vogels is leukquote:Op zondag 10 maart 2024 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn huis is altijd gezellig. Zou Nederland nog wat van kunnen leren
quote:Op zondag 10 maart 2024 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die gebanned moet worden!
Ja ik had het hier nog over dat ik een ban riskeerde!quote:Op zondag 10 maart 2024 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die gebanned moet worden!
quote:
Daar is ie dames en herenquote:Op zondag 10 maart 2024 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had het hier nog over dat ik een ban riskeerde!
ToT in JUI / [SC #68] Juichen......Rotverdomme.......!
Hij wordt juist wakker van opkomende zonquote:Op zondag 10 maart 2024 08:53 schreef maily het volgende:
[..]
Omg ... heb je niet zo'n lichtjeswekker voor 'm?
Of laat 'm in het weekend bij de pubers slapen
Over n paar weken is het zomertijdquote:Op zondag 10 maart 2024 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wordt juist wakker van opkomende zon
quote:
Hey UN lang niet gezienquote:
Ja, is ff geleden idd. Hier gaat alles lekker, en daar?quote:
Fijn te horen, hier ook allesquote:Op zondag 10 maart 2024 13:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, is ff geleden idd. Hier gaat alles lekker, en daar?
Gebruikersnaam!quote:
Mailykequote:
Nederlandse nicht van Stig!quote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 13:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nederlandse nicht van Stig!
Klinkt best fout eigenlijk..
[..]
Ik dacht dat Mini nog altijd Mini was, of gaat de tijd gewoon hard? Of is het dinnetje a-la eerste keer "verliefd" zijn?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:30 schreef ToT het volgende:
Mini-ToTdinnetje komt zo weer!
Was hier gisteren ook al!Wederom een verrassing voor hem!
Hij is 5, zij is 7.quote:Op zondag 10 maart 2024 13:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mini nog altijd Mini was, of gaat de tijd gewoon hard? Of is het dinnetje a-la eerste keer "verliefd" zijn?
Ach gossie!quote:Op zondag 10 maart 2024 13:33 schreef _UserName_ het volgende:
Dat verklaart, buurjongentje had pas zijn eerste liefdesverdriet. Zij (5) wilde een keer niet met hem (4) spelen. Het begin van het echte leven
De laatste keer dat ik GTST keek was toen dokter Simon Dekker met geheugenverlies in die woonboot verzorgd werd door één of ander lijp wijf!quote:Op zondag 10 maart 2024 13:36 schreef _UserName_ het volgende:
Haha! Altijd leuk die kinderliefdes. Heeft wat weg van Mini-GTST real life
[..]
quote:
Zat je gister hier ipv in F1 gezien de TTquote:
Ik ben overalquote:Op zondag 10 maart 2024 13:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zat je gister hier ipv in F1 gezien de TT
Ja, dat klopt ook wel weerquote:
Ik weet wat die achterste gaat doenquote:Op zondag 10 maart 2024 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of je schakelt je familie gewoon in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2024 14:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet wat die achterste gaat doenHet lijkt er inderdaad op dat ie er strategisch op af wil gaan om ongezien dichterbij te komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
Het was dus erg lekker. Alleen was de saus veel te dun voor lasagne. Misschien had ik het even moeten laten inkoken in een pannetje nadat het uit de oven kwam. De zelfgemaakte lasagne bladen waren uiteraard erg lekker. Enige minpuntje was dat het erg zout was door de feta.quote:
Netjes hoor. Ik had niet gezien dat het groen was, komt beetje grijs over. Groen is natuurlijk veel toepasselijkerquote:Op zondag 10 maart 2024 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Het is groen met iets lichter groen.
Van bos naar rok, ja een echt beukenblaadje heeft model gestaan
Het laat zich slecht fotograferenquote:Op zondag 10 maart 2024 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Netjes hoor. Ik had niet gezien dat het groen was, komt beetje grijs over. Groen is natuurlijk veel toepasselijker
De camera's op telefoons proberen slim te zijn en slaan de plank soms fors mis.quote:Op zondag 10 maart 2024 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het laat zich slecht fotograferen
Ja. Groen is een leuke kleur, maar alleen maar groen is zo grijsquote:Op zondag 10 maart 2024 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 3 verschillende borduurgaren kleuren allemaal een beetje in de kleuren groep van de rok.
Ik heb patroontjes gemaakt van eik en beuk blaadjes die doen een keer in de herfst zijn gevallen. Deze komen verspreid over de rok. Zal wel een meer maanden project zijn, maar ik vond de rok zo saai.
Ik wil andere kleuren op de wanden in mijn woonkamer veranderen, maar weet eigenlijk nog niet welke kleuren ik wel wil. Misschien moet ik deze zomer maar gewoon alle meubeltjes op zij zetten, en met kleuren gaan experimenterenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet altijd uitkijken dat ik niet alles groen heb
Er bestaat heel mooi bomen behang johquote:Op zondag 10 maart 2024 16:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon dit als behang gebruiken
[ afbeelding ]
Direct maar besteld. Zal ik dan ook maar groen tapijt nemen?quote:Op zondag 10 maart 2024 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er bestaat heel mooi bomen behang joh
Is zij nog getrouwd? Of ben jij nog getrouwd?quote:
En je linkje is stukquote:Op zondag 10 maart 2024 16:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Direct maar besteld. Zal ik dan ook maar groen tapijt nemen?
[ afbeelding ]
Nee, ze zijn beiden single en met elkaar verloofd. Als ik "Eloping Immediately" kies, dan trouwen ze wel, maar als ik een wedding probeer te plannen, dan krijg ik de melding dat ze niet verloofd zijn.quote:Op zondag 10 maart 2024 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is zij nog getrouwd? Of ben jij nog getrouwd?
Oh, er is toch iets mis. Als ik de 2 gezinnen probeer samen te voegen, dan kan ik haar niet toevoegen. Heeft Sims soms iets tegen huwelijken met 2 vrouwenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ze zijn beiden single en met elkaar verloofd. Als ik "Eloping Immediately" kies, dan trouwen ze wel, maar als ik een wedding probeer te plannen, dan krijg ik de melding dat ze niet verloofd zijn.
Heb ik daarvoor een taart gebakken
Ja dit werkt welquote:
Nee zou niet mogen? Het spel zit de laatste tijd wel vol met bugs trouwens. De hele community is aan het klagenquote:Op zondag 10 maart 2024 16:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, er is toch iets mis. Als ik de 2 gezinnen probeer samen te voegen, dan kan ik haar niet toevoegen. Heeft Sims soms iets tegen huwelijken met 2 vrouwen
"Currently not in world" Misschien dat dat het isquote:Op zondag 10 maart 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee zou niet mogen? Het spel zit de laatste tijd wel vol met bugs trouwens. De hele community is aan het klagen
Wereld beheren en dan manage households. Staat ze daarbij? En zo ja even in een huisje gooien. Dan moet het mogelijk zijnquote:Op zondag 10 maart 2024 17:01 schreef devzero het volgende:
[..]
"Currently not in world" Misschien dat dat het is
En dat is precies wat ik net gedaan hebquote:Op zondag 10 maart 2024 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wereld beheren en dan manage households. Staat ze daarbij? En zo ja even in een huisje gooien. Dan moet het mogelijk zijn
Awww zo leuk!quote:Op zondag 10 maart 2024 17:29 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerste watermeloen plantje is opgekomen. En gisteren al de bonen die ik had gepland. Nu nog de aubergines
quote:Op zondag 10 maart 2024 17:29 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerste watermeloen plantje is opgekomen. En gisteren al de bonen die ik had gepland. Nu nog de aubergines
Lovkequote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 17:29 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed ideequote:Op zondag 10 maart 2024 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Pizzatijd.
Ik heb alleen geen bakpapier dus dan maar op het rooster ipv bakplaat
Leg alufolie op de bodemquote:Op zondag 10 maart 2024 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Pizzatijd.
Waarom niet direct op de bakplaat? Beter dat die vies wordt dan de ovenquote:Op zondag 10 maart 2024 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Pizzatijd.
Ik kom er nu aan!quote:
Maantjequote:
alles goed met u?quote:
ja, prima weekendje welquote:Op zondag 10 maart 2024 19:48 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Met mij alles okey!druk druk.
hoe issie met jou gianni?
sallyquote:Op zondag 10 maart 2024 19:58 schreef Sally het volgende:
Helleu luitjes,
Bij vriendin geweest dit weekend, ga straks weer naar huis fietsen.
F1 maar half half gevolgd, via nieuwssite.
rustig aan. Vrijdag uit eten, gisteren gefietst en geklust, vandaag handbal en op de bank gelegen. Jij nog wat leuks gedaan?quote:
Oh lekker fietsen!quote:Op zondag 10 maart 2024 20:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rustig aan. Vrijdag uit eten, gisteren gefietst en geklust, vandaag handbal en op de bank gelegen. Jij nog wat leuks gedaan?
wanneer ga je verhuizen?quote:Op zondag 10 maart 2024 20:03 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Oh lekker fietsen!
En bank liggen
Ik ben bezig geweest met verhuisdingen, en gisteren ff wezen winkelen.
Ga vrijdag verhuizen..quote:Op zondag 10 maart 2024 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer ga je verhuizen?
en wat leuks gekocht?
nice.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:04 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ga vrijdag verhuizen..
Nee niks gekochtmaar was ff gezellig.
Je maakt meer kans om de loterij te winnenquote:
met taart en cakequote:
een goede cake is toch best lekker?quote:
Correct. Die kan ik heel lekker bakkenquote:
mag ik proeven?quote:Op zondag 10 maart 2024 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct. Die kan ik heel lekker bakken
Schuld van woke en links.quote:Op zondag 10 maart 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je maakt meer kans om de loterij te winnen
Held!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik voor de 450ste keer vertellen dat ik er beiden geen bal aan vind of was 1x wel voldoende
Voor mij is het nog niet helemaal duidelijk hoorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Hey Speklapquote:
Ik heb 2 dagen rondgelopen in een broek met gaten op de kontquote:Op zondag 10 maart 2024 21:20 schreef Speklap3000 het volgende:
Hoe is het hier met mijn lieve ONZ-vriendjes?
Nice, heb je pics gemacht?quote:Op zondag 10 maart 2024 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen rondgelopen in een broek met gaten op de konten ik ben er mee buiten de deur geweest
Spekkiequote:
Wat hipquote:Op zondag 10 maart 2024 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen rondgelopen in een broek met gaten op de konten ik ben er mee buiten de deur geweest
Voor de broodnodige ventilatiequote:Op zondag 10 maart 2024 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Samequote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Bips luchten!quote:
Was het lekker?quote:
Ja was met werner worst.quote:
Morguhquote:
Maantje, schatjequote:
Hey Stigquote:
Hey Moonquote:
Dotjequote:
Sallykequote:
Morguhquote:
Mazikequote:
Hey Mazquote:
ToTkequote:
Hey Heer ToTquote:
quote:
Mager maar gezondquote:Op maandag 11 maart 2024 09:38 schreef Speklap3000 het volgende:
Hoe gaat het hier met mijn lieve ONZ-vriendjes?
Kan ik je een lekker speklapje aanbieden?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 09:58 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kan ik je een lekker speklapje aanbieden?
Goed hoorquote:Op maandag 11 maart 2024 09:38 schreef Speklap3000 het volgende:
Hoe gaat het hier met mijn lieve ONZ-vriendjes?
Lovkequote:
Ja hoor, net even gewandeld. Tussen de druppels doorquote:
Hier nog droog.. smakelijk etenquote:Op maandag 11 maart 2024 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, net even gewandeld. Tussen de druppels doorNu tosti's maken
En met jou?
Idd... Nogalquote:
Bij jou droog?! Mazzelaar! Hier al hele tijd regenquote:Op maandag 11 maart 2024 12:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, net even gewandeld. Tussen de druppels doorNu tosti's maken
En met jou?
Dank uquote:Op maandag 11 maart 2024 12:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier nog droog.. smakelijk eten![]()
Hier alles ok,nu ff boodschappen doen
Ik was flexibeler dan ik dachtquote:Op maandag 11 maart 2024 12:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij jou droog?! Mazzelaar! Hier al hele tijd regenaan één stuk door
De amoebes blijven hier over zeuren.quote:Op maandag 11 maart 2024 11:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tegenwoordig zijn het allemaal van die huishoudbeurs vrouwen en zwakke weekdier mannetjes in onz he.
het liefst tr zetten om elke scheet mensen bans aannaaien etc.
twintig jaar geleden was dat anders op dit forum.
quote:Op maandag 11 maart 2024 13:33 schreef maily het volgende:
Bordje in een werkbus:
"Driver carries no cash. He's married"
Ik las Huiloquote:
Milfjes scoren zeker?quote:
Ze zitten kennelijk allemaal in ONZquote:Op maandag 11 maart 2024 13:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik las Huilo
[..]
Milfjes scoren zeker?
quote:
Nou, ik ben er nog geen een tegen gekomen!quote:
Jij was er vroeg ook mis jij niet oude legendarische topics.quote:
Er was vroeger ook een hele hoop troepquote:Op maandag 11 maart 2024 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij was er vroeg ook mis jij niet oude legendarische topics.
Mc martin.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Er was vroeger ook een hele hoop troep
quote:
Ach. Ik weet wie de oorspronkelijke opmerking maaktequote:
quote:
Point your finger at the badguy quick!quote:Op maandag 11 maart 2024 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach. Ik weet wie de oorspronkelijke opmerking maakte![]()
15 minuten lijken dan ook heel erg lang te duren.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
15 min intensief gemasseerd. Wat een pijn. Tis nu wel beter.
Elke dag ook 2x de hele stretchroutine af (mag wel eerder opstaan dan)
En ze denkt dat een inlegzooltje onder mijn ene voet beter is, omdat die kant korter is. Terwijl ik juist op mijn blotevoetenschoenen het beste loop. Anyways daar hebben we het nog wel over
Van mij mocht ze wel wat langer door gaan, want hoe langer ze door ging hoe meer ontspannen de spieren werden en hoe minder pijn het deedquote:Op maandag 11 maart 2024 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
15 minuten lijken dan ook heel erg lang te duren.
Dat is ook weer zo. Krijg je het nog een keer?quote:Op maandag 11 maart 2024 14:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij mocht ze wel wat langer door gaan, want hoe langer ze door ging hoe meer ontspannen de spieren werden en hoe minder pijn het deed
Nee, vanaf volgende week is het aan spieren en houding werkenquote:Op maandag 11 maart 2024 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Krijg je het nog een keer?
Ik duim met je meequote:Op maandag 11 maart 2024 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, vanaf volgende week is het aan spieren en houding werken
Het beste is dan ook gewoon om er om te lachen. Want lachen is gezondquote:Op maandag 11 maart 2024 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach. Ik weet wie de oorspronkelijke opmerking maakte![]()
Vroeger was alles beter!quote:Op maandag 11 maart 2024 13:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Er was vroeger ook een hele hoop troep
Zeker!quote:Op maandag 11 maart 2024 14:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Het beste is dan ook gewoon om er om te lachen. Want lachen is gezond
Vroeger was mijn lichaam ook beter jaquote:Op maandag 11 maart 2024 14:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter!
Dev al die mensen kennen elkaar toch niet?quote:Op maandag 11 maart 2024 14:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Het beste is dan ook gewoon om er om te lachen. Want lachen is gezond
quote:Op maandag 11 maart 2024 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vroeger was mijn lichaam ook beter ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |