Mailykequote:
Wow, vind je dat serieus geen leuke sportquote:
Beste topicquote:
Een lief konijntje voor dit beste topicquote:
Ahw, die is liefquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een lief konijntje voor dit beste topic![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een paaskonijnquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Vroeger die games al niet ontzettend eentonig en blies elke keer die motor op dan was need for speed leuker.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wow, vind je dat serieus geen leuke sport![]()
![]()
Wat een nieuws flash zo ineens uit het niks![]()
Goed kunnen omgaan met een motor is ook niet weg gelegd voor iedere voetballiefhebbende leek die niet verder komt dan tegen een bal trappenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger die games al niet ontzettend eentonig en blies elke keer die motor op dan was need for speed leuker.
ik hoop het wel, anders is er geen lol meer aanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:23 schreef Yara. het volgende:
Ik zag dat Max weer pole heeft. Wat een supergoede prestatie van onze Nederlander. Je vraagt je af waar deze ongekende "race dominantie" eindigt. Ik hoop nergens, maar aan alles komt ooit een einde.
Zal ik voor de 450ste keer vertellen dat ik er beiden geen bal aan vind of was 1x wel voldoendequote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed kunnen omgaan met een motor is ook niet weg gelegd voor iedere voetballiefhebbende leek die niet verder komt dan tegen een bal trappen
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Maar jij hebt succes lekker naar pretparken in orlando zou ik ook wel willen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Zal ik voor de 450ste keer vertellen dat ik er beiden geen bal aan vind of was 1x wel voldoende
Omdat dat in de "buurt" ligt. Jij kunt makkelijk naar de Efteling gaan, dat is voor mij net te ver weg om even te doenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar jij hebt succes lekker naar pretparken in orlando zou ik ook wel willen.
Heb daar gelukkig nooit geen last vanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal ik dan nog even een schepje erop doen met zeuren en zeiken?
Ik stond het bijna jankend in de supermarkt omdat ik niet wist wat ik moest kopen.
Hormonen ik houd ervan
In jouw specifieke situatie zou ik niet alleen voor de Efteling hierheen komen neequote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat dat in de "buurt" ligt. Jij kunt makkelijk naar de Efteling gaan, dat is voor mij net te ver weg om even te doen
Nieuwerwetse keuze stress maakt het er ook allemaal niet makkelijker opquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik stond het bijna jankend in de supermarkt omdat ik niet wist wat ik moest kopen.
Hormonen ik houd ervan
Zeker niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nieuwerwetse keuze stress maakt het er ook allemaal niet makkelijker op
Vroegah was het al heel wat dat als je uit 2 verschillende dingen kón kiezen, nu is van ieder product 4 miljard miljoen verschillende smaken, verpakkingen, allergie, etc variantenquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vroegah was het al heel wat dat als je uit 2 verschillende dingen kón kiezen, nu is van ieder product 4 miljard miljoen verschillende smaken, verpakkingen, allergie, etc varianten
Toen ik nog bij mijn ouders woonde ben ik wel eens naar de supermarkt een dorp verder gefietst voor iets dat mijn moeder moest hebben of vergeten was ofzo en dat ik 2 keer op en neer ben gefietst voor 1 dingetje. Dan was het 'ga zus en zo even halen' en dat stond ik voor het schap en geen idee welke variant ik moest hebben. En omdat ik toen nog geen mobieltje had moest ik fysiek terug naar huis om het te vragenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:13 schreef maily het volgende:
[..]
Als je moeder je een gulden gaf om even aardappels te halen bv.
Dan kwam je thuis met aardappels.
Voor mij ook te ver meestal.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat dat in de "buurt" ligt. Jij kunt makkelijk naar de Efteling gaan, dat is voor mij net te ver weg om even te doen
Juist. Geen gevaar!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:13 schreef maily het volgende:
[..]
Als je moeder je een gulden gaf om even aardappels te halen bv.
Dan kwam je thuis met aardappels.
Hormonen, can't live with them, can't live without them. Krijg je eerst een knuffel en dan kies ik wel wat je gaat kopenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Hormonen ik houd ervan
Twee uur met de trein en dan nog de bus. En als je haar vriendelijk vraagt, dan kun je misschien wel bij @Mickytjuh op de bank blijven slapen.quote:
quote:
Maantjequote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Ik heb zelfs een logeerbed!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Twee uur met de trein en dan nog de bus. En als je haar vriendelijk vraagt, dan kun je misschien wel bij @:mickytjuh op de bank blijven slapen.
Ik ga zo die gegrilde feta + tomaatjes proberen. En er dan lasagne mee maken. Wel eerst de bladeren nog makenquote:
Keep us posted!!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga zo die gegrilde feta + tomaatjes proberen. En er dan lasagne mee maken. Wel eerst de bladeren nog maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |