Ja, je bent vlaai en bier vergeten te halen of was dat de opdracht die we aan iemand anders hadden gegeven voor gister middag?quote:
Ja volgens mij was dat ook SwJ...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, je bent vlaai en bier vergeten te halen of was dat de opdracht die we aan iemand anders hadden gegeven voor gister middag?
Vlaai opgedronken. 15.gifquote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, je bent vlaai en bier vergeten te halen of was dat de opdracht die we aan iemand anders hadden gegeven voor gister middag?
Ja, daar hebben GG en ik dan weer weinig aanquote:
Wat een lief compliment en dat speciaal van jou. Ik moest een traantje laten van ontroering. Wat denken jullie?quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, daar hebben GG en ik dan weer weinig aan
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat een lief compliment en dat speciaal van jou. Ik moest een traantje laten van ontroering. Wat denken jullie?
Kennelijk is er al "vlaai bier". Jammer, ik dacht dat ik een leuk brouwproject had gevonden voor het najaar (nu te warm om bier te laten fermenteren in mijn garage)quote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, daar hebben GG en ik dan weer weinig aan
Dan maak je er de Amerikaanse vlaaivariant van?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk is er al "vlaai bier". Jammer, ik dacht dat ik een leuk brouwproject had gevonden voor het najaar (nu te warm om bier te laten fermenteren in mijn garage)
Maar is er al biervlaai?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk is er al "vlaai bier". Jammer, ik dacht dat ik een leuk brouwproject had gevonden voor het najaar (nu te warm om bier te laten fermenteren in mijn garage)
Kun je daar dan niet beter wijn of mead van maken?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 1x zelf vlaai gemaakt, de bodem is eigenlijk gewoon een simpel verrijkt deeg. Het resultaat was op zich prima, maar volgende keer voeg ik de vulling gewoon toe nadat de bodem uit de oven komt. Hoewel het dan geen "traditionele" vlaai meer isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan maak je er de Amerikaanse vlaaivariant van?
De Konijnlijke Vlaai Over Machtquote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 1x zelf vlaai gemaakt, de bodem is eigenlijk gewoon een simpel verrijkt deeg. Het resultaat was op zich prima, maar volgende keer voeg ik de vulling gewoon toe nadat de bodem uit de oven komt. Hoewel het dan geen "traditionele" vlaai meer is
Maar hoe ik die smaak in een bier krijg, geen idee. Bier met kersen en/of kersensap laten fermenteren is niet ongebruikelijk, maar dat deeg
Ah Famous Grousequote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor de moderne stoere man die "anders" wil drinken en ruiken
[ afbeelding ]
Zo!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Roosje met je geurige doosje, kan je niet slapen?
Lolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |