Genoeg tijd om fan te wordenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:11 schreef devzero het volgende:
Ik wilde nog wel meedelen dat ik na 11 Marvel Universe films, ik op een paar uitzonderingen na het nog niet veel aan vind. Gelukkig nog maar 50 te gaan of zo
Dan kijk je ze toch niet? Beetje zonde van je tijd zo?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:11 schreef devzero het volgende:
Ik wilde nog wel meedelen dat ik na 11 Marvel Universe films, ik op een paar uitzonderingen na het nog niet veel aan vind. Gelukkig nog maar 50 te gaan of zo
In dit geval komt van uitstel geen afstel. 's ochtends geen vieze borden in de gootsteen hierquote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, heb je dat nu nog niet gedaan?
Nein. Mijn dochtertje en ik zouden ze allemaal kijken en dat doen we nu ook. Als een groot bord met spruitjes die allemaal op moeten. Alleen zijn spruitjes wel lekkerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan kijk je ze toch niet? Beetje zonde van je tijd zo?
Ik ben een echte uitsteller. Ik loop nu alweer achter op het meest ruime schema dat ik vandeweek heb opgesteld.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:12 schreef devzero het volgende:
[..]
In dit geval komt van uitstel geen afstel. 's ochtends geen vieze borden in de gootsteen hier
Wij wensen HC een goede nachtrust en mooie dromen toequote:
Welterusten en tot morgen.quote:
Hoi en thanks en byequote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij wensen HC een goede nachtrust en mooie dromen toe![]()
Hij deed een kree’tje.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan kijk je ze toch niet? Beetje zonde van je tijd zo?
Ow, hallo hiero ook een flinke uitstellertquote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben een echte uitsteller. Ik loop nu alweer achter op het meest ruime schema dat ik vandeweek heb opgesteld.
He Rabbit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, hallo hiero ook een flinke uitstellert
Bier en dan nog eentje met wat lager percentage ookquote:
Hier in DTS bevinden we ons op enkele uitzonderingen na enkel in goed gezelschapquote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
He Rabbit.![]()
Gelukkig, dan bevind ik me in goed gezelschap...
Stel je ff niet aan, met je drama. We weten het nu wel. Je bent een godheid en happy moet je op haat blote knieën ergens dankbaar voor zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:46 schreef Mercedes. het volgende:
Ik heb Happy Charly verwelkomd in haar begin dagen en zelfs benoemd in de enquete als leukste nieuweling en nu dus stank voor dank. Apart. Zo zou ik niet zijn. Een paar dagen geleden nog haar verdedigd. Ach ja. Stupid me. Ik ben te goed gelovig.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier in DTS bevinden we ons op enkele uitzonderingen na enkel in goed gezelschap![]()
Soms mogen we ons hier ook wel positief uitspreken over sommige users, ook al zijn sommige users het daar niet altijd mee eens.quote:
Post er dan niet. Maar er niet telkens over zeuren.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 02:28 schreef kree het volgende:
wil niet de zeikerd zijn hoor, maar echt dit hele topic tot begin. echt boeit me geen reet. hahaha
\geen leuke verhalen helemaal niks ofzo?
Jazeker mag dat en moet dat soms. Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 03:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms mogen we ons hier ook wel positief uitspreken over sommige users, ook al zijn sommige users het daar niet altijd mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |