Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DJMO op 08-03-2024 19:46:58 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
En hou je je dan zo nog een beetje bezig wel?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Volledig herstel kan wel een jaar duren.Do what you love, love what you do!![]()
Veel gamen op mobiel, The ghost whisperer kijken etcquote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
En hou je je dan zo nog een beetje bezig wel?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
A getverdemmequote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef kree het volgende:
dr was een collega van me doodgestoken gister in Den Haag trouwens, bizar weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O dacht al wat hebben ze voor klodders op hun lijf.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 19:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
hhier,draaien ze zich 2 al over 16 uren en altijd komt en zort mosterd
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
toch is het een bizar verhaal, want ik kon hem dan niet, want werken zoveel mensen. wellicht wel eens gezien of aan de telefoon gehad.quote:
Maar hoor je dan van anderen ja zei gister nog goeiemorgen tegen hem enzo. tja. triest wel.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
En nu chips
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Een huts voor ons allemaal danquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook
Maarja
Geen liefde voor allemaal dus![]()
![]()
ga is hier ff posten dan..... Denk maak ik eens een feel-good topic.
Maarja niemand feels-good
GC / Jullie leukste/mooie moment van de week... [week nr. #10]Do what you love, love what you do!![]()
Kan nog komen he, niet iedereen gaat meteen reageren. Even geduld en er komen vast meer reacties.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:15 schreef kree het volgende:
ga is hier ff posten dan..... Denk maak ik eens een feel-good topic.
Maarja niemand feels-good
GC / Jullie leukste/mooie moment van de week... [week nr. #10]![]()
![]()
HaShiiquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Kan nog komen he, niet iedereen gaat meteen reageren. Even geduld en er komen vast meer reacties.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Kan nog komen he, niet iedereen gaat meteen reageren. Even geduld en er komen vast meer reacties.
♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
Una apapas et unas peperas et unas paquetas papuras papieras
![]()
![]()
weet ik, het is geen DTS natuurlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Kan nog komen he, niet iedereen gaat meteen reageren. Even geduld en er komen vast meer reacties.
Hahaha maarja ach af en toe gooi ik er eens een topicje tegen aan als ik inspiratie heb ofzo
Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben aan het denken, maar kan niks verzinnenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Kan nog komen he, niet iedereen gaat meteen reageren. Even geduld en er komen vast meer reacties.![]()
![]()
Leuk topic hoor. Ik zal straks even iets posten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, het is geen DTS natuurlijk
Hahaha maarja ach af en toe gooi ik er eens een topicje tegen aan als ik inspiratie heb ofzo![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben aan het denken, maar kan niks verzinnen![]()
![]()
Aww was er niks fijn?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben aan het denken, maar kan niks verzinnen♡♡♡♡![]()
geen geluk momentje nee.. van de week?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben aan het denken, maar kan niks verzinnenDo what you love, love what you do!![]()
Ik zou niet weten wat ik daar moet posten...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Een feel good momentje deze week?It was a dark and stormy night.![]()
nou het is heel simpel, had je een moment van dat je dacht.... dit is ff leuk ofzoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik daar moet posten...
Een feel good momentje deze week?
Dat daar posten. het inspireert anderen altijd he. Liefde
Do what you love, love what you do!![]()
Massage zou fijn geweest zijn vandaag, maar helaas.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
wrom inie?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Massage zou fijn geweest zijn vandaag, maar helaas.♡♡♡♡![]()
Had dat even gezegd danquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Massage zou fijn geweest zijn vandaag, maar helaas.![]()
Omdat ik alleen ben en mijn been zou het wel kunnen gebruikenquote:Trotste mama van Ambar
Kreatief met kurk.quote:![]()
Ik vind die met de guts zo leuk. En het baaasismateriaaaaaal.![]()
naar een massagepersoon toe?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik alleen ben en mijn been zou het wel kunnen gebruiken♡♡♡♡![]()
Ik word maandag weer onder handen genomenquote:Trotste mama van Ambar
oh peter gutsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Kreatief met kurk.![]()
Ik vind die met de guts zo leuk. En het baaasismateriaaaaaal.♡♡♡♡![]()
beterquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word maandag weer onder handen genomen
weet je al waar het door komt?♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan niks verzinnen momenteel.
Jullie wel?
♡♡♡♡![]()
Dat die Peter van de Pood zichzelf snijdt met de guts en dat zij zegt oh gut of iets dergelijks. Weet het niet meer precies. Ik moet het echt weer even terugkijken.quote:![]()
Ja ik keek t dus net ..quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:40 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat die Peter van de Pood zichzelf snijdt met de guts en dat zij zegt oh gut of iets dergelijks. Weet het niet meer precies. Ik moet het echt weer even terugkijken.
Hij: kut
Zij: oh Peter guts♡♡♡♡![]()
Deze keer? Neuh niet echt. Zal wel gewoon verrekt zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
beter
weet je al waar het door komt?
Maar we gaan straks ook werken aan het voorkomen dat dit sooet capriolen nog een keer gebeuren.Trotste mama van Ambar
Feit is dat ik al jaren een boek over massage heb, maar nooit verder ben gekomen dan hoofdstuk 1quote:![]()
![]()
Hoofdstuk 1: was je handen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Feit is dat ik al jaren een boek over massage heb, maar nooit verder ben gekomen dan hoofdstuk 1![]()
Dan ben je op het punt dat de kleren uit zijn?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Feit is dat ik al jaren een boek over massage heb, maar nooit verder ben gekomen dan hoofdstuk 1![]()
![]()
Alleen de voeten zijn uitgesloten want dat kietelt te erg
Trotste mama van Ambar
En dan ga je schoppen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen de voeten zijn uitgesloten want dat kietelt te erg![]()
![]()
Klopt. Daar begreep ik het al niet meerquote:quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen de voeten zijn uitgesloten want dat kietelt te erg![]()
![]()
![]()
Devje!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Daar begreep ik het al niet meer
[..]![]()
Oh er us wel n reden?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze keer? Neuh niet echt. Zal wel gewoon verrekt zijn.
Maar we gaan straks ook werken aan het voorkomen dat dit sooet capriolen nog een keer gebeuren.♡♡♡♡![]()
Lepel wat ben je toch mooi,
voor jou houd ik dit pleidooi
met jou door de yoghurt of de vla,
ik gebruik je zelfs bij het drinken van m'n flesje Spa
je hebt iets geils maar ook iets stoers,
m'n vriendin wordt zelfs een beetje jaloers
ik blijf je altijd trouw,
ow lepel wat moest ik zonder jou?
JustinK - 07/09/2011![]()
Teveel spanning in de benen en te weinig in de core / buik etc. Waardoor ik het draag in de benen ipv van waar het zou moeten ofzoquote:Trotste mama van Ambar
Ik kan zelf wel goede voetmassages geven
Trotste mama van Ambar
Wat draag je?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Teveel spanning in de benen en te weinig in de core / buik etc. Waardoor ik het draag in de benen ipv van waar het zou moeten ofzo
♡♡♡♡![]()
En daar komen de dmsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan zelf wel goede voetmassages geven♡♡♡♡![]()
Ik snapputniequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:00 schreef JustinK het volgende:
JustinK - 07/09/2011♡♡♡♡![]()
inmiddels appje terug rechtsreeks na het vage Messenger video oproep..Do what you love, love what you do!![]()
Oh en?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:08 schreef kree het volgende:
inmiddels appje terug rechtsreeks na het vage Messenger video oproep..♡♡♡♡![]()
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:08 schreef kree het volgende:
inmiddels appje terug rechtsreeks na het vage Messenger video oproep..![]()
![]()
Problemen met scherm en mobiel (dus ok verkeerd op wat geklikt denk ik)
Andere kant we hebben nu wel weer een leuk kletspraatje maar nu rechtsreeks via whatsappDo what you love, love what you do!![]()
Dus toch per ongeluk....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef kree het volgende:
Andere kant we hebben nu wel weer een leuk kletspraatje maar nu rechtsreeks via whatsapp
Maar het levert toch nog wat op![]()
![]()
ik zit heel lang al naar te kijken van ... "is aan het typen". enzo. dus ben wel benieuwd nu naar het volgende.
Hou hier wel persoonlijke dingen uit hoor wat ik vertel, maar doe het ff globaal. want ok ik ken haar en respecteer haar enzo ook met alles wat ze zelf doet enzo, dus vind ik niet iets om hier uitgebreid te vertellen.
Maar ff het globale verhaal hoe het gaat nu en weer in contact komen is mss nog wel grappig.Do what you love, love what you do!![]()
Ah toch pet ongelukquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:09 schreef kree het volgende:
Andere kant we hebben nu wel weer een leuk kletspraatje maar nu rechtsreeks via whatsapp
Kletspraat is wel leuk♡♡♡♡![]()
Het mooiste stuk bestek zijn chopsticks. Omdat je altijd twee nodig hebt om goed te kunnen etenquote:![]()
![]()
Ja idd, geen persoonlijke dingen delenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:13 schreef kree het volgende:
ik zit heel lang al naar te kijken van ... "is aan het typen". enzo. dus ben wel benieuwd nu naar het volgende.
Hou hier wel persoonlijke dingen uit hoor wat ik vertel, maar doe het ff globaal. want ok ik ken haar en respecteer haar enzo ook met alles wat ze zelf doet enzo, dus vind ik niet iets om hier uitgebreid te vertellen.
Maar ff het globale verhaal hoe het gaat nu en weer in contact komen is mss nog wel grappig.![]()
![]()
Zijn er al kleine lepeltjesquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:00 schreef JustinK het volgende:
JustinK - 07/09/2011
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik eet altijd met 2 lepelsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Het mooiste stuk bestek zijn chopsticks. Omdat je altijd twee nodig hebt om goed te kunnen eten![]()
![]()
Keek nieuw programma op netflix the program, over n gesloten school in Amerika v vroeger. Ministukje gekeken maar nu al misselijkquote:
♡♡♡♡![]()
Snel wat anders opzetten danquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Keek nieuw programma op netflix the program, over n gesloten school in Amerika v vroeger. Ministukje gekeken maar nu al misselijk
![]()
Ja heb t uitgezetquote:
Waarom doen mensen elkaar toch zulke dingen aan
Rare machtswellustelingen♡♡♡♡![]()
Welke? Er was een jongensinternaat in Noord Florida waar het er niet "netjes" aan toe ging en later diverse anonieme graven werden gevonden. Overlevende hebben eindelijk een vergoeding van de staat gekregen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Keek nieuw programma op netflix the program, over n gesloten school in Amerika v vroeger. Ministukje gekeken maar nu al misselijk
Onbegrijpelijk hoe die kampleidingen dat kon doen![]()
Ja er lopen meer gekken rond dan dat er vast zittenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja heb t uitgezet
Waarom doen mensen elkaar toch zulke dingen aan
Rare machtswellustelingen![]()
Nee denk n andere.. academy in ivy rudgequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke? Er was een jongensinternaat in Noord Florida waar het er niet "netjes" aan toe ging en later diverse anonieme graven werden gevonden. Overlevende hebben eindelijk een vergoeding van de staat gekregen.
Onbegrijpelijk hoe die kampleidingen dat kon doen♡♡♡♡![]()
Jaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja er lopen meer gekken rond dan dat er vast zitten
Maar t zijn juist de gewone mensen
Die met n pietsje macht
Totaal ontsporen en gemeen worden
Bah♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Maar t zijn juist de gewone mensen
Die met n pietsje macht
Totaal ontsporen en gemeen worden
Bah![]()
![]()
Ik zat al even te zoeken. Klopt "The Program" gaat over een andere school.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee denk n andere.. academy in ivy rudgeGewoon creepy! En dat ging door tot 2011SPOILER: The Florida School for BoysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lalalalaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat al even te zoeken. Klopt "The Program" gaat over een andere school.
[..]
Gewoon creepy! En dat ging door tot 2011
Ik lees dat niet hoor♡♡♡♡![]()
Misschien eerder een grappig nieuwtje: ik kan niet goed tegen kietelen, dan ga ik hard giechelenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet? Ik vond het daar nu wel tijd voor worden....![]()
![]()
Onder je voeten?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien eerder een grappig nieuwtje: ik kan niet goed tegen kietelen, dan ga ik hard giechelen![]()
Beterquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het maar even onder een spoiler gezet
♡♡♡♡![]()
Jawelquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet? Ik vond het daar nu wel tijd voor worden....
Maar nu ben ik sad♡♡♡♡![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-03-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1874 / +341 / +252 / 3654 / 4042
2. SwJ / 913 / +7 / +0 / 39 / 48
3. KillemWieft / 706 / +0 / +97 / 247 / 401
4. Speklap3000 / 420 / +16 / +8 / 1210 / 1372
5. aloa / 248 / +46 / +12 / 1238 / 1392
6. Mercedes. / 195 / +2 / +38 / 129 / 189
7. HappyCharly / 185 / +41 / +20 / 967 / 1119
8. Mickytjuh / 171 / +14 / +6 / 359 / 437
9. mario390 / 142 / +0 / +0 / 59 / 139
10. Rob / 106 / +0 / +0 / 60 / 71
11. hemarookworst / 100 / +5 / +2 / 182 / 247
12. Monsterkoekie / 97 / +2 / +3 / 379 / 447
13. gebrokenglas / 96 / +0 / +42 / 192 / 238
14. KoningWouter / 84 / +7 / +4 / 325 / 388
15. Mazikeen / 62 / +0 / +0 / 360 / 427
16. Paul / 59 / +18 / +5 / 234 / 280
17. devzero / 56 / +0 / +1 / 164 / 207
18. ieniminimuis / 53 / +9 / +8 / 292 / 367
19. Lovely / 42 / +0 / +4 / 176 / 209
20. Harrie / 42 / +0 / +0 / 142 / 174SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oehquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien eerder een grappig nieuwtje: ik kan niet goed tegen kietelen, dan ga ik hard giechelen![]()
Trotste mama van Ambar
Beter jaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Even een filmpje van Kreatief met kurk kijken?
Hc zet blije komedieserie op♡♡♡♡![]()
Jongens de races zijn nog saaier dan verf zien drogen, maar The Bold & The F1 Paddock is genieten hoor.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Dat lees ik hier inderdaad vaker.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:29 schreef M_0_0_N het volgende:
@:dotteke niet voor iedereen is knuffelen lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mixen en in dequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:45 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb alcohol en cola
Wat zal.ik doengooien
![]()
Ik wil geen rum-cola in mijn piemolquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Lastig. Cola is wel goed om roest te verwijderen en alcohol niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:45 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb alcohol en cola
Wat zal.ik doen![]()
Of naar beneje pleuren.quote:
Ook ideaal aan Rotterdam.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Gewoon en pan met bami naar beneje pleurenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:47 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Of naar beneje pleuren.
Ook ideaal aan Rotterdam.![]()
20 cent per minuut, moet opschietenquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Paul heeft mij nog nooit gebeld, dat is echt fantastischmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Wacht maarquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:52 schreef Speklap3000 het volgende:
Paul heeft mij nog nooit gebeld, dat is echt fantastisch![]()
Tuurlijk niet dan word ik nog terug gekieteld ook nog en dat moeten we niet hebbenquote:Trotste mama van Ambar
ik had oopen toch sustinquote:
je denkt je werd door niet openen veel
punten kregen? nadamet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ik had oopen toch sustin
punten kregen? nadakap eens
![]()
bijna halfe ur opente de idiotquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:55 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
ik had oopen toch sustin
punten kregen? nada
niet![]()
Ik vind die jongen gewoon echt keigrappig
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Eerder man.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:56 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik vind die jongen gewoon echt keigrappig![]()
Heeft ie ook z'n eigen shows?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:56 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik vind die jongen gewoon echt keigrappig![]()
Hij is toch m'n boyquote:Was het maar zo'n feestquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
malkov tortequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:57 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind t echt knap dat jullie marioaans spreken
hhier,draaien ze zich 2 al over 16 uren en altijd komt en zort mosterdquote:
Dat zal 'malkofftorte' betekenen:quote:
soort taart
ninjaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat zal 'malkofftorte' betekenen:
[ afbeelding ]
soort taart![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:59 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat zal 'malkofftorte' betekenen:
[ afbeelding ]
soort taart
♡♡♡♡![]()
#neverforget:quote:
zo veel kutgatjes
maar niet vor me![]()
Mooie is dat ik al die quotes niet uit een of ander stokoud archief haal, maar uit de laatste twee pagina's van zijn zoekresultaten in ONZ.
Die jongen is een goudmijn en moet koste wat kost beschermd worden
Over archief gesproken...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:03 schreef Speklap3000 het volgende:
Mooie is dat ik al die quotes niet uit een of ander stokoud archief haal, maar uit de laatste twee pagina's van zijn zoekresultaten in ONZ.
Die jongen is een goudmijn en moet koste wat kost beschermd wordenHad je die nog gezien?quote:![]()
![]()
Die was heel erg leuk gedaanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Over archief gesproken...
[..]
Had je die nog gezien?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Link posten naar je eigen toppa is wel heel erg 'hey paul', ook als het een oud topic isquote:
Speciaal voor mijn fansquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Link posten naar je eigen toppa is wel heel erg 'hey paul', ook als het een oud topic is![]()
![]()
Doe ik ook met mijn kwaliteitstopicsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Link posten naar je eigen toppa is wel heel erg 'hey paul', ook als het een oud topic isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb je altijd al snoeihard willen bolkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Altijd mooi als @:JustinK en ik elkaar bolken, niet?![]()
Ik droom er 's nachts vaker vanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je altijd al snoeihard willen bolkenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:
Geweldig 🤩quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Altijd mooi als @:JustinK en ik elkaar bolken, niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: