Nee denk n andere.. academy in ivy rudgequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Welke? Er was een jongensinternaat in Noord Florida waar het er niet "netjes" aan toe ging en later diverse anonieme graven werden gevonden. Overlevende hebben eindelijk een vergoeding van de staat gekregen.
Onbegrijpelijk hoe die kampleidingen dat kon doen
Jaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja er lopen meer gekken rond dan dat er vast zitten
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Maar t zijn juist de gewone mensen
Die met n pietsje macht
Totaal ontsporen en gemeen worden
Bah
Ik zat al even te zoeken. Klopt "The Program" gaat over een andere school.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee denk n andere.. academy in ivy rudge
Gewoon creepy! En dat ging door tot 2011SPOILER: The Florida School for BoysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lalalalaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat al even te zoeken. Klopt "The Program" gaat over een andere school.
[..]
Gewoon creepy! En dat ging door tot 2011
Misschien eerder een grappig nieuwtje: ik kan niet goed tegen kietelen, dan ga ik hard giechelenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet? Ik vond het daar nu wel tijd voor worden....
Onder je voeten?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien eerder een grappig nieuwtje: ik kan niet goed tegen kietelen, dan ga ik hard giechelen
Beterquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het maar even onder een spoiler gezet
Jawelquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet? Ik vond het daar nu wel tijd voor worden....
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-03-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Oehquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien eerder een grappig nieuwtje: ik kan niet goed tegen kietelen, dan ga ik hard giechelen
Beter jaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Even een filmpje van Kreatief met kurk kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |