Feit is dat ik al jaren een boek over massage heb, maar nooit verder ben gekomen dan hoofdstuk 1quote:
Hoofdstuk 1: was je handen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Feit is dat ik al jaren een boek over massage heb, maar nooit verder ben gekomen dan hoofdstuk 1
Dan ben je op het punt dat de kleren uit zijn?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Feit is dat ik al jaren een boek over massage heb, maar nooit verder ben gekomen dan hoofdstuk 1
En dan ga je schoppen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen de voeten zijn uitgesloten want dat kietelt te erg
Klopt. Daar begreep ik het al niet meerquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Alleen de voeten zijn uitgesloten want dat kietelt te erg
Devje!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Daar begreep ik het al niet meer
[..]![]()
Oh er us wel n reden?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze keer? Neuh niet echt. Zal wel gewoon verrekt zijn.
Maar we gaan straks ook werken aan het voorkomen dat dit sooet capriolen nog een keer gebeuren.
Teveel spanning in de benen en te weinig in de core / buik etc. Waardoor ik het draag in de benen ipv van waar het zou moeten ofzoquote:
Wat draag je?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Teveel spanning in de benen en te weinig in de core / buik etc. Waardoor ik het draag in de benen ipv van waar het zou moeten ofzo
En daar komen de dmsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan zelf wel goede voetmassages geven
Ik snapputniequote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:00 schreef JustinK het volgende:
Lepel wat ben je toch mooi,
voor jou houd ik dit pleidooi
met jou door de yoghurt of de vla,
ik gebruik je zelfs bij het drinken van m'n flesje Spa
je hebt iets geils maar ook iets stoers,
m'n vriendin wordt zelfs een beetje jaloers
ik blijf je altijd trouw,
ow lepel wat moest ik zonder jou?
JustinK - 07/09/2011
| Forum Opties | |