Klinkt als de goede keuze idd! Een halfuurtje is dan wel te overzienquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja hoor, wat dingen lezen. Als ik dat nu doe kost het een uur en onthoud ik de helft. Doe ik het morgen of zondag dan ben ik in 30 minuten klaar en onthoud ik veel meer.
Wil je ons misschien nog iets vertellen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb wat moeite met volgorde van de opsomming van deze TT. Alsof het elkaars gevolg is
Een "blowjob" altijd wat ongemakkelijk aan de keel toch. Ik onthoud me nu weliswaar van seks, het betekent niet dat ik maagdelijk ben, ik weet wel hoe je man blij maaktquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je ons misschien nog iets vertellen?
Nou, ik vind de pyjama wel een logische laatste stap. Tenzij je met een pyjama slaapt?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Een pyjama aantrekken daarna zou niet mijn volgorde zijn nee. Hoewel, op een luie zaterdagochtend.
Verre van ongemakkelijk, mits goed uitgevoerd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een "blowjob" altijd wat ongemakkelijk aan de keel toch. Ik onthoud me nu weliswaar van seks, het betekent niet dat ik maagdelijk ben, ik weet wel hoe je man blij maakt
Hahaha, ja achquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verre van ongemakkelijk, mits goed uitgevoerd.
Maar goed, feit is ook dat jij er niet blij van wordt. En dat is helemaal prima.
Ja en nee. Wel dat ik een specifiek veel luister in een bepaalde periode. Niet uren op repeat.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie het soms ook dat je helemaal verslaafd bent aan een liedje? Ik heb een beetje medelijden met de buren, ik draai altijd nummers uren door op herhaling. En dan een tijdje weer wisselen in muziek, maar nu staat het al weer lekker te herhalen
Ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie het soms ook dat je helemaal verslaafd bent aan een liedje? Ik heb een beetje medelijden met de buren, ik draai altijd nummers uren door op herhaling. En dan een tijdje weer wisselen in muziek, maar nu staat het al weer lekker te herhalen
Dat ken ik ook idd, maar soms klinkt een nummer zo lekker dat ik er niet mee wil stoppen, totdat ik er klaar mee ben (overigens hebben de buren mijn telefoonnummer, kunnen appen of aanbellen bij overlast. Alleen ze zeggen me nooit te horen, wat ik btw niet geloof, maar soit)quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja en nee. Wel dat ik een specifiek veel luister in een bepaalde periode. Niet uren op repeat.
Wat staat er nu bij jou op repeat?
zegt me allemaal niksquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ken ik ook idd, maar soms klinkt een nummer zo lekker dat ik er niet mee wil stoppen, totdat ik er klaar mee ben (overigens hebben de buren mijn telefoonnummer, kunnen appen of aanbellen bij overlast. Alleen ze zeggen me nooit te horen, wat ik btw niet geloof, maar soit)
Happy - P!nk
Het is een heerlijk krachtig nummer. P!nk is de enige echte popmuziek die ik luister. Verder luister ik vooral dingen als Home Free, Pentatonix en VoicePlay en dergelijke dingen. A capella muziek. Hurts 2B Human is een sterk album. Ik vind al haar muziek goed, maar de groei die ze maakt is echt geweldig
Meestal heb ik een koptelefoon op.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jeeeeej! Onze buren kunnen een lotgenotengroep starten![]()
Mwah, Pentatonix zeker niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ahem... het zijn ook nogal onbekende bandjes
vast beter dan P!nk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ahem... het zijn ook nogal onbekende bandjes
Och. Suzan en Freek. Eh.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vast beter dan P!nk.
* gianni61 rent snel weg
Zieke burn dit.quote:
LotL?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal heb ik een koptelefoon op.![]()
Nu vooral in een LotL-loop.
Ook beter dan P!nkquote:
Ik ken jou nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vast beter dan P!nk.
* gianni61 rent snel weg
Houden zo.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
LotL?
Ja, ik heb boven koptelefoon op en beneden niet, dan zit er een portiek tussen de woningen, boven sluit direct aan met de buren
Ik genoeg om te weten dat het m'n ding niet is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord
Ik luister nu het bovenste lied, dat is mooi. Niet de stijl die ik snel zou uitzoeken, maar hij bevalt me wel. Geliked op YouTube (luister altijd muziek via YouTube Music. Dus automatisch daar ook bij mijn lijstje)quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het songfestivalliedje zal wellicht íets meer een "oh ja" zijn voor een hoop:
Al vind ik dat juist weer een van de mindere van ze.
Ze hebben ook echt een hele mooie set online staan met een orkest.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik luister nu het bovenste lied, dat is mooi. Niet de stijl die ik snel zou uitzoeken, maar hij bevalt me wel. Geliked op YouTube (luister altijd muziek via YouTube Music. Dus automatisch daar ook bij mijn lijstje)
Ik heb ze opgezocht. Mijn smaak is verbreed nu. En mijn buren horen even wat anders. Ze zullen je dankbaar zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben ook echt een hele mooie set online staan met een orkest.
Jij zegt niks en mij zegt het niksquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Och. Ik ga over minder dan een maand naar Scooter, ik zeg niks.
Stiekem ben ik jaloers.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Och. Ik ga over minder dan een maand naar Scooter, ik zeg niks.
Ik zit best goed in de toffe feestjes zo stiekempjes.quote:
Zekerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit best goed in de toffe feestjes zo stiekempjes.
Dat vind ik stiekempjes erg leuk voor jequote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit best goed in de toffe feestjes zo stiekempjes.
Pics van je outfitquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen even goed kijken welke outfits ik klaarleg. Al is m'n "hardcore" outfitje bij het gothic feestje en andersom ook wel grappig.
Oh god... ik had helemaal niet aan klederdracht gedachtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen even goed kijken welke outfits ik klaarleg. Al is m'n "hardcore" outfitje bij het gothic feestje en andersom ook wel grappig.
Oké opaquote:
Onze smaken verschillenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok ook goedIeder z'n smaak natuurlijk.
https://open.spotify.com/(...)_YMHwkQ_qhWGc7uMRgyQ
Geen roomboterbabbelaar voor jouquote:
quote:
Al ruim 30 jaar.quote:
22 jaar oud maarquote:
Eens wel. Was leuk optreden op Lowlands ooit.quote:
HMH was ook tof ooit.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens wel. Was leuk optreden op Lowlands ooit.
Had ik vandaag al gezegd hoe leuk ik jou vind? Over goede smaak gesproken.quote:
Nee, volgens mij nog nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik vandaag al gezegd hoe leuk ik jou vind? Over goede smaak gesproken.
Bij deze dan; ik vind jou ook heel leuk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, volgens mij nog niet. Toch wel leuk om te horen
.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze dan; ik vind jou ook heel leuk.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:29 schreef Tegan het volgende:
[..]. Ik ook van jou natuurlijk
.
Ik moet nog aan het bieren beginnen dus dit belooft wat![]()
.
Ga ik je de hele avond complimentjes en andere dingen appen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu even douchen, daarna bieren in de stad.
Ga jij ook bieren vanavondquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga ik je de hele avond complimentjes en andere dingen appen.
Zou dat van invloed zijn op mijn appjes, denk je?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou dat van invloed zijn op mijn appjes, denk je?
Wat?quote:
* Sally ziet het wel voor zichquote:
Onbegrijpelijk niet. Suggestief en ordinair waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:14 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally ziet het wel voor zich
Van die eerst lieve appjes, naar wat meer onsamenhangend tot compleet onbegrijpelijke appjes![]()
Ik wilde hier niet zķ ver gaanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk niet. Suggestief en ordinair waarschijnlijk wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wilde hier niet zķ ver gaan
Al is de TT inmiddels wel ook met Seks erin![]()
Nou, avondseks met een paar biertjes op is ook niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Om wakker te worden...?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, avondseks met een paar biertjes op is ook niks mis mee.
Nee, on lekker te gaan slapen. En de ochtend erna wakker worden met ochtendseks. Moet ik nou alles uitleggen?quote:
Ik doelde dus op wakker worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, on lekker te gaan slapen. En de ochtend erna wakker worden met ochtendseks. Moet ik nou alles uitleggen?
Nou ja, dat dus. Ook wel zin om Tegan ff in te zepen bij het douchen. Zou het nog nodig zijn?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik doelde dus op wakker worden.Maar om mee te gaan slapen is seks ook lekker
Die is al lang en breed bieren gok ikquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Ook wel zin om Tegan ff in te zepen bij het douchen. Zou het nog nodig zijn?
Ik denk dat ze nog aan het opfrissen is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Die is al lang en breed bieren gok ik
App d'r anders evenJe schijnt haar nummer te hebben?
Ik ken je langer dan vandaagquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou dat van invloed zijn op mijn appjes, denk je?
Nog geen bier opquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Die is al lang en breed bieren gok ik
App d'r anders evenJe schijnt haar nummer te hebben?
Nu F1 kijken, en verder boodschappen fiksen, ook een douche, spullen pakken voor het weekend.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nog geen bier op.
Wat zijn jouw plannen vanavond?
Gelukkig welquote:
quote:
Oh zie... ik zat niet zķ ver van de werkelijkheid afquote:
Ga je dan ook exen sexten?quote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh zie... ik zat niet zķ ver van de werkelijkheid af
Arme jijquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die ene die ik wel wil smsen zit er vast niet op te wachten na 15 jaar.
quote:
Dat schreef ik aan AirwiNquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:14 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally ziet het wel voor zich
Van die eerst lieve appjes, naar wat meer onsamenhangend tot compleet onbegrijpelijke appjes![]()
Hahaha - nee, omdat je blijkbaar dit al eens gedaan had, waar ik aan zat te denkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom quotte je mij dan? Of ben ik te dronken om dit te snappen.
*schuift whisky door...quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:36 schreef Tegan het volgende:
Ik had nog een dringende vraag, maar ik ben alweer een kroeg verder en ga hem nooit meer zien.
Sow, je bent vroeg op dan..?!quote:
Ik lig nog in bed maar.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:49 schreef Tegan het volgende:
Ik heb er vannacht over wakker gelegen maar ik denk dat ik zaterdag maar ga werken om de achterstanden in te halen.
Ik ook, net wakker van de wekker. Maar;quote:
Niet om te gaan werken vandaagquote:[..].
* mompelt iets over ochtendseksquote:
Hey jij. Hoe is het met je keel?quote:
Ik hoop voor jou snel beter dan nu.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doet zeer en koorts en hoofdpijn en zo. Dus ik ben niet echt een succesnummer
Oef dat is lang...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou snel beter dan nu.
Zelf 3 weken last gehad... Veel koud drinken, hoest/keelpijn drankje, hoesttabletten en zo...
Ja, was er ook wel klaar mee, maar gelukkig geen koorts gehad.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef dat is lang...
We gaan meemaken hoe rap het hier gaat
Dan gaan we daar vanuitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, was er ook wel klaar mee, maar gelukkig geen koorts gehad.
Dus wellicht heb jij weer een ander virus te pakken.
Blegh, niet tof. En helaas heb je het dan ook maar te ondergaan. Hopelijk duurt het niet te lang voor je verbetering ervaart en in elk geval de koorts zakt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doet zeer en koorts en hoofdpijn en zo. Dus ik ben niet echt een succesnummer
Die kon voor mij niets doen, behalve "Heb je al op Thuisarts gekeken?"quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan gaan we daar vanuit
Als ik maandag nog koorts heb even de HA bellen. Heb sinds donderdag koorts.
Ja... daar vrees ik ook voorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Die kon voor mij niets doen, behalve "Heb je al op Thuisarts gekeken?"
- Ja. Maar daar staat bij Hoesten 'drink iets warms', en bij Keelpijn 'drink iets kouds'. Wat is het nou?
"Wat helpt/ vind je het prettigst?"
- Iets kouds.
"Dan hou je dat aan. En verder: uitzieken helaas. Zowat heel Nederland heeft iets vergelijkbaars...."
Hm. Ow.Kay.
Dank je welquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blegh, niet tof. En helaas heb je het dan ook maar te ondergaan. Hopelijk duurt het niet te lang voor je verbetering ervaart en in elk geval de koorts zakt.
Ulch naarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:56 schreef Sally het volgende:
Plus paracetamol en ibuprofen genomen. Was de keelpijn nog wat te doen, want slikken deed al zeer,en mn stem was soms helemaal weg
Was leukquote:Op zaterdag 9 maart 2024 09:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nog wel.
Hoe was jouw avond?
Dat tolereer ik alleen bij hotpot enzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was leuk
eten smaakte ook goed.
Al ben ik nog steeds geen fan van het zelf koken in een restaurant
nou ja, dat was een barbecue restaurant, maar het ging me niet snel genoeg. dus ik kreeg toch een gourmet ideequote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat tolereer ik alleen bij hotpot enzo.
Say what?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was leuk
eten smaakte ook goed.
Alweer uit eten?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was leuk
eten smaakte ook goed.
Oehquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:14 schreef Tegan het volgende:
Net wat gewerkt, maar nu is laptop dood dus heb ik weer tijd voor jullie.
Ja, volgens mij had je het teveel naar je zin.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
We hebben veel te weinig geappt gisteren![]()
.
Jaquote:
Jeeeeejquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:14 schreef Tegan het volgende:
Net wat gewerkt, maar nu is laptop dood dus heb ik weer tijd voor jullie.
Stom van mijquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, volgens mij had je het teveel naar je zin.Vandaag maar goedmaken?
Snel starten met goedmaken dan maar.quote:
Leef nogquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe is het CotS?
Verbouwplannen voor onze bedkamer al geregeld?
App maar voor meer details.quote:
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leef nog
Hoop morgen weer een beetje gezonder te zijn
En daar dan?
Ik zal me er eens over buigen
Klinkt alsof je een goede weekenddag hebt gehadquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Hier wel alles goed. Lekker rustig aan gedaan vandaag.
Ha, hoe is het vandaag?quote:
Het luie mormel is net uit bed en gedouchtquote:
Wel aardig. Zin in een luie dag.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het luie mormel is net uit bed en gedoucht
Voel me nog niet lekker, maar ik zit wel in mijn hobbykamer.
Beetje heel rustig haken met veel thee. Eens zien hoelang dat wil
En met jou dan
Wel aardig is wel een beetje positief toch?quote:
Zeker. Gewoon een langzaamaan dag. Bankhangen, tukkies doen, etc.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel aardig is wel een beetje positief toch?
Ik voel met je mee over het lui zijn. Nog met iets specifieks lui? Ik weet niet wat mannen doen als ze lui doen
Lekker serietje op en dat afwisselen met een luisterboek
Haaknaald in de hand.
Heerlijk
Klinkt goedquote:Op zondag 10 maart 2024 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Gewoon een langzaamaan dag. Bankhangen, tukkies doen, etc.
Luieren, check.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker. Gewoon een langzaamaan dag. Bankhangen, tukkies doen, etc.
Samen doen?quote:Op zondag 10 maart 2024 13:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Luieren, check.
Bankhangen, check.
Langzaamaandag, check.
Tukkies? Unchecked.
Deal!quote:
Barb…quote:Op zondag 10 maart 2024 00:19 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga nu even heel dronken worden met shots
Tot volgende week
Die ligt nu laveloos ergens in een steeg.quote:
Hij was okquote:Op zondag 10 maart 2024 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ligt nu laveloos ergens in een steeg.
Wel een beetje een ouwelullenmuzieksmaak.quote:
Maar wel een lekkerequote:Op zondag 10 maart 2024 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel een beetje een ouwelullenmuzieksmaak.
Ouwe lul of muzieksmaak?quote:
Je spreekt uit ervaring?quote:
Ah, de bekende Faxie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Nog net. Scheelt niet veel.quote:
Nee, dat soort dingen doe ik niet. In plaats daarvan kan ik wel 24/7 whisky drinken terwijl ik op de grond lig en naar blues luister.quote:
Ik ook, ben je daar niet tegen gekomenquote:
Lucky you.quote:
Hm, hier nietquote:
Aws... even wat verder bladeren in je agenda en doen alsof je het echt niet doorhebt dat het nog maar maandag isquote:
quote:
FEESCHT!quote:Op maandag 11 maart 2024 11:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
De sfeer zit er weer lekker in ❤
Topic killquote:Op maandag 11 maart 2024 11:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heb mijn doucheputje net schoongemaakt
Heul niet!quote:Op maandag 11 maart 2024 12:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ben het wel gewendiedereen vlucht uit mijn nabijheid
Aws...quote:Op maandag 11 maart 2024 12:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ben het wel gewendiedereen vlucht uit mijn nabijheid
Tis idd vies koud. Maarja ik mag de badkamer of keuken nog poetsen dan krijg ik het wel weer warmquote:Op maandag 11 maart 2024 13:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Owjij rent bij mij weg
ik heb mn stoov maar weer aangezet. Koud
Ik denk dat ik er maar aan ga beginnen...quote:Op maandag 11 maart 2024 10:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws... even wat verder bladeren in je agenda en doen alsof je het echt niet doorhebt dat het nog maar maandag is
Het is heul niet koud!quote:Op maandag 11 maart 2024 13:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Owjij rent bij mij weg
ik heb mn stoov maar weer aangezet. Koud
Hier nietquote:
Patser.quote:
Ik straal warmte uitquote:
Is het gelukt met uit bed komen?quote:Op dinsdag 12 maart 2024 09:43 schreef Sally het volgende:
Mogguh
Het wil nog niet echt ...
Maar toch weer werken vandaag. Gelukkig begint mijn shift pas om 11 uur,dus nog een 50 minuten te gaan voor ik de deur uit hoef. Maar dan nog....
Eerst maar dat warme bed uit zien te komen
Jep jep. Nog even wat leuks besteld - met vette korting - al liggende vanuit mn bed op de telefoon..!quote:
Dat kan ik niet meer.quote:
Iemand moet het doen he 🤌quote:Op dinsdag 12 maart 2024 11:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat kan ik niet meer.
Nu op werkGoh. wat doe ik veel werk...
Gewoon doenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh daar zit ik oprecht ook over te twijfelen
Geen werk vandaag?quote:
Jawel, maar zoals ik al zei; fuck this shit.quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, maar zoals ik al zei; fuck this shit.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou naar kantoor vandaag, breek ik vanochtend een kies af bij het kauwen op een vitaminetabletquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ieuw - echt een maandagochtend ding.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zou naar kantoor vandaag, breek ik vanochtend een kies af bij het kauwen op een vitaminetablet
Eind van de ochtend zat de noodvulling erin en kan ik dus weer aan het werk, maar de motivatie is er niet echt
Auwquote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zou naar kantoor vandaag, breek ik vanochtend een kies af bij het kauwen op een vitaminetablet
Eind van de ochtend zat de noodvulling erin en kan ik dus weer aan het werk, maar de motivatie is er niet echt
Wel beter nu dan vlak voor het weekend..quote:Op dinsdag 12 maart 2024 13:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zin in een warme Tegan.quote:
En een rugmassage graagquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:38 schreef Sally het volgende:
Zin in een warme douche - @:Faxie biedt zie ik.
Wie biedt ook? Of hoger?
Warme douche, warme deken, droge kleren, kop thee?
En daarna: wie kookt voor me...?Of is dat wat veel gevraagd...
Kom maar hier hoor. Ik warm je op.quote:
Bied jij die aan...?!?!?!quote:
Al 15 jaar zonder succes.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Zie, AirwiN biedt zich all voor jou aan, @:Tegan
Beterschap...
Ow.quote:
Natuurlijk. Ben zelf net weer opgedroogd en opgewarmd dus ik heb warmte om te delen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.
Dat wist ik dan weer niet...
Kom je mij even opdrogen en opwarmen dan...?
Natgeregend...
Voor wie?quote:
We hebben iets dat ons bindt.quote:
Oh shootquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:40 schreef Tegan het volgende:
Zometeen maar naar bed #ziekjes.
Zo jammer weer. Mijn leven bestaat inmiddels uit werken of ziek zijn.
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:40 schreef Tegan het volgende:
Zometeen maar naar bed #ziekjes.
Zo jammer weer. Mijn leven bestaat inmiddels uit werken of ziek zijn.
Hoi... warme douche nog beschikbaar...?quote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoi... warme douche nog beschikbaar...?
Oke, dm je adres even, dan kom ik eraan...quote:
Ehm, ja - wat dacht jij dan...?quote:
Dat ligt er maar aan....quote:
Ik vond love een beetje naīef van mezelfquote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan....![]()
Of Faxie ook mee komt onder de douche
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vond love een beetje naīef van mezelf
Beidequote:Op dinsdag 12 maart 2024 20:17 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Oh ja, was jij niet aseksueel...?
In elk geval aromantisch toch?
Ik heb zoveel liefde te geven.quote:
Hm, en warmte ?quote:
*schuift warmtedeken en @AirwiN naar CotS toequote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Warmte kan ik ook wel gebruiken
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:01 schreef Sally het volgende:
[..]
*schuift warmtedeken en @:AirwiN naar CotS toe
Schuif haar maar in mijn armen hoor. Ik warm haar wel op.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:01 schreef Sally het volgende:
[..]
*schuift warmtedeken en @:AirwiN naar CotS toe
Nou vooruit dan.. ik dacht om jullie 2 gezellig te laten wezen...!quote:
Jij bent zelf ook erg gezelligquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.. ik dacht om jullie 2 gezellig te laten wezen...!
Nou vooruit dan... dan neem ik de uitnodiging graag aanquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook erg gezellig
Wijquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shootsterkte en wees lief voor jezelf...
quote:
Verkeerde account Faxie.quote:
* Monsterkoekie mept Stig met een liniaal op zijn vingers, lief doen tegen barbquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verkeerde account Faxie.
Zal jou eens meppenquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie mept Stig met een liniaal op zijn vingers, lief doen tegen barb
Oh zeker wel. Over de knie jij.quote:
TaMiekequote:
Sorry, druk druk, huisarts geweest (alles was nog oke), en daarna drogist en daarna afspraak...quote:
Cakequote:Op woensdag 13 maart 2024 14:19 schreef TaMieke het volgende:
Geen zin meer. Gelukkig bijna tijd voor cake
Hoeso cake?quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:19 schreef TaMieke het volgende:
Geen zin meer. Gelukkig bijna tijd voor cake
Tussendoortje. Luchtige kwarkcake, 105kcal ofzo (misschien iets meer omdat ik er meer lotus koekjes in gestopt hebtquote:
Heuj.quote:
quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tussendoortje. Luchtige kwarkcake, 105kcal ofzo (misschien iets meer omdat ik er meer lotus koekjes in gestopt hebt)
Neequote:Op woensdag 13 maart 2024 14:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry, druk druk, huisarts geweest (alles was nog oke), en daarna drogist en daarna afspraak...
Toen niet meer hier gekeken.
Maar haaiii - hoe is het?
Al wat meer wakker kunnen worden?
Ik zie hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |