Oké opaquote:
Onze smaken verschillenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok ook goedIeder z'n smaak natuurlijk.
https://open.spotify.com/(...)_YMHwkQ_qhWGc7uMRgyQ
Geen roomboterbabbelaar voor jouquote:
quote:
Al ruim 30 jaar.quote:
22 jaar oud maarquote:
Eens wel. Was leuk optreden op Lowlands ooit.quote:
HMH was ook tof ooit.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens wel. Was leuk optreden op Lowlands ooit.
Had ik vandaag al gezegd hoe leuk ik jou vind? Over goede smaak gesproken.quote:
Nee, volgens mij nog nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik vandaag al gezegd hoe leuk ik jou vind? Over goede smaak gesproken.
Bij deze dan; ik vind jou ook heel leuk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, volgens mij nog niet. Toch wel leuk om te horen
.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze dan; ik vind jou ook heel leuk.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:29 schreef Tegan het volgende:
[..]. Ik ook van jou natuurlijk
.
Ik moet nog aan het bieren beginnen dus dit belooft wat![]()
.
Ga ik je de hele avond complimentjes en andere dingen appen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu even douchen, daarna bieren in de stad.
Ga jij ook bieren vanavondquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga ik je de hele avond complimentjes en andere dingen appen.
Zou dat van invloed zijn op mijn appjes, denk je?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou dat van invloed zijn op mijn appjes, denk je?
Wat?quote:
* Sally ziet het wel voor zichquote:
Onbegrijpelijk niet. Suggestief en ordinair waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:14 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally ziet het wel voor zich
Van die eerst lieve appjes, naar wat meer onsamenhangend tot compleet onbegrijpelijke appjes![]()
Ik wilde hier niet zó ver gaanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk niet. Suggestief en ordinair waarschijnlijk wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wilde hier niet zó ver gaan
Al is de TT inmiddels wel ook met Seks erin![]()
Nou, avondseks met een paar biertjes op is ook niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Om wakker te worden...?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, avondseks met een paar biertjes op is ook niks mis mee.
Nee, on lekker te gaan slapen. En de ochtend erna wakker worden met ochtendseks. Moet ik nou alles uitleggen?quote:
Ik doelde dus op wakker worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, on lekker te gaan slapen. En de ochtend erna wakker worden met ochtendseks. Moet ik nou alles uitleggen?
Nou ja, dat dus. Ook wel zin om Tegan ff in te zepen bij het douchen. Zou het nog nodig zijn?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik doelde dus op wakker worden.Maar om mee te gaan slapen is seks ook lekker
Die is al lang en breed bieren gok ikquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Ook wel zin om Tegan ff in te zepen bij het douchen. Zou het nog nodig zijn?
Ik denk dat ze nog aan het opfrissen is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Die is al lang en breed bieren gok ik
App d'r anders evenJe schijnt haar nummer te hebben?
Ik ken je langer dan vandaagquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou dat van invloed zijn op mijn appjes, denk je?
Nog geen bier opquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Die is al lang en breed bieren gok ik
App d'r anders evenJe schijnt haar nummer te hebben?
Nu F1 kijken, en verder boodschappen fiksen, ook een douche, spullen pakken voor het weekend.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nog geen bier op.
Wat zijn jouw plannen vanavond?
Gelukkig welquote:
quote:
Oh zie... ik zat niet zó ver van de werkelijkheid afquote:
Ga je dan ook exen sexten?quote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh zie... ik zat niet zó ver van de werkelijkheid af
Arme jijquote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die ene die ik wel wil smsen zit er vast niet op te wachten na 15 jaar.
quote:
Dat schreef ik aan AirwiNquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:14 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally ziet het wel voor zich
Van die eerst lieve appjes, naar wat meer onsamenhangend tot compleet onbegrijpelijke appjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |