quote:
Dat schreef ik aan AirwiNquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:14 schreef Sally het volgende:
[..]
* Sally ziet het wel voor zich
Van die eerst lieve appjes, naar wat meer onsamenhangend tot compleet onbegrijpelijke appjes![]()
Hahaha - nee, omdat je blijkbaar dit al eens gedaan had, waar ik aan zat te denkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom quotte je mij dan? Of ben ik te dronken om dit te snappen.
*schuift whisky door...quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:36 schreef Tegan het volgende:
Ik had nog een dringende vraag, maar ik ben alweer een kroeg verder en ga hem nooit meer zien.
Sow, je bent vroeg op dan..?!quote:
Ik lig nog in bed maar.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 08:49 schreef Tegan het volgende:
Ik heb er vannacht over wakker gelegen maar ik denk dat ik zaterdag maar ga werken om de achterstanden in te halen.
Ik ook, net wakker van de wekker. Maar;quote:
Niet om te gaan werken vandaagquote:[..].
* mompelt iets over ochtendseksquote:
Hey jij. Hoe is het met je keel?quote:
Ik hoop voor jou snel beter dan nu.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doet zeer en koorts en hoofdpijn en zo. Dus ik ben niet echt een succesnummer
Oef dat is lang...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou snel beter dan nu.
Zelf 3 weken last gehad... Veel koud drinken, hoest/keelpijn drankje, hoesttabletten en zo...
Ja, was er ook wel klaar mee, maar gelukkig geen koorts gehad.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef dat is lang...
We gaan meemaken hoe rap het hier gaat
Dan gaan we daar vanuitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, was er ook wel klaar mee, maar gelukkig geen koorts gehad.
Dus wellicht heb jij weer een ander virus te pakken.
Blegh, niet tof. En helaas heb je het dan ook maar te ondergaan. Hopelijk duurt het niet te lang voor je verbetering ervaart en in elk geval de koorts zakt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doet zeer en koorts en hoofdpijn en zo. Dus ik ben niet echt een succesnummer
Die kon voor mij niets doen, behalve "Heb je al op Thuisarts gekeken?"quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan gaan we daar vanuit
Als ik maandag nog koorts heb even de HA bellen. Heb sinds donderdag koorts.
Ja... daar vrees ik ook voorquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Die kon voor mij niets doen, behalve "Heb je al op Thuisarts gekeken?"
- Ja. Maar daar staat bij Hoesten 'drink iets warms', en bij Keelpijn 'drink iets kouds'. Wat is het nou?
"Wat helpt/ vind je het prettigst?"
- Iets kouds.
"Dan hou je dat aan. En verder: uitzieken helaas. Zowat heel Nederland heeft iets vergelijkbaars...."
Hm. Ow.Kay.
Dank je welquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blegh, niet tof. En helaas heb je het dan ook maar te ondergaan. Hopelijk duurt het niet te lang voor je verbetering ervaart en in elk geval de koorts zakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |