Je doelt op Luca Badoer die Felipe Massa verving in 2009?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe zien ze dat dan?, er is toch een testrijder van Ferrari geweest die toen vervangde
klopt jaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je doelt op Luca Badoer die toen Felipe Massa verving in 2009?
Die had al een seizoen Minardi in 1999 onder z'n riem.
Sterker nog, al meerdere seizoenen F1, zij het enigszins verbrokkeld.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je doelt op Luca Badoer die Felipe Massa verving in 2009?
Die had al een seizoen Minardi in 1999 onder z'n riem.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik haak af
Tot later bij de kwalificatie
Fixedquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Oliver dacht ook "Hamilton first Brittisch driver for Ferrari in years?
Hold my bear man"
Bij Ferrari was hij sowieso niet in beeld voor volgend jaar, maar bij Haas bijvoorbeeld wel.quote:
Magnussen moet dit jaar wel echt iets laten zien anders is dat einde oefening.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij Ferrari was hij sowieso niet in beeld voor volgend jaar, maar bij Haas bijvoorbeeld wel.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik haak af
Tot later bij de kwalificatie
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die kat ligt zeker weer ergens in de zon te pitten.
Gilles Villeneuve debuteerde in 1977 eenmalig bij McLaren en reed in datzelfde jaar de twee resterende GP's voor Ferrari.quote:
En stratencircuitkoningkeizeradmiraal Pérez wint gewoon weer.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoor ze al 2,5 sessie praten over de limiet, de muren dichtbij maar heb nog niet eens iets gezien wat lijkt op een crash.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:01 schreef Nober het volgende:
[..]
En stratencircuitkoningkeizeradmiraal Pérez wint gewoon weer.
Vooralsnog ga ik daar niet van uit.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:01 schreef Nober het volgende:
[..]
En stratencircuitkoningkeizeradmiraal Pérez wint gewoon weer.
Maar Hamilton heeft dan ook een excuusquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Russell pakt toch wel makkelijk 4-5 tienden op Hamilton in vrije trainingen en kwalificatierondjes. Dan komt Hamilton of op 2 tienden of eenzelfde tijd, maar het is nog maar heel af en toe enigzins andersom. Het lijkt toch alsof Russell in deze Mercedes in de basis een paar tienden op Hamilton heeft.
Hamilton voelt zich nog steeds niet lekker in de Mercedes. Mist vertrouwen in de achterkant.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Russell pakt toch wel makkelijk 4-5 tienden op Hamilton in vrije trainingen en kwalificatierondjes. Dan komt Hamilton of op 2 tienden of eenzelfde tijd, maar het is nog maar heel af en toe enigzins andersom. Het lijkt toch alsof Russell in deze Mercedes in de basis een paar tienden op Hamilton heeft.
Dus ook geen debuut bij Ferrari.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Gilles Villeneuve debuteerde in 1977 eenmalig bij McLaren en reed in datzelfde jaar de twee resterende GP's voor Ferrari.
En Russell is zo'n kamikaze coureur dat hij niet eens voelt dat de auto alle kanten op schiet. Of geen fuck geeft.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hamilton voelt zich nog steeds niet lekker in de Mercedes. Mist vertrouwen in de achterkant.
Mercedes is klaar met Hamilton en dient als tweede viool.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar het verschil zou kleiner zijn ten opzichte van Bahrein.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:10 schreef Red_85 het volgende:
Even een tussenstand.
Max --> De rest van het veld: 8 tienden
De rest van het veld: binnen 1,5 seconden.
Het is maar een FP.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het verschil zou kleiner zijn ten opzichte van Bahrein.
naja, dit is een tussenstand he. Moment opname.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze moeten het op papier spannend maken, Max zegt ook elke keer dat het veld dicht bij zit.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Leclerc heeft z'n tijd wel gezet op mediums.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:10 schreef Red_85 het volgende:
Even een tussenstand.
Max --> De rest van het veld: 8 tienden
De rest van het veld: binnen 1,5 seconden van elkaar.
Alonso ookquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Leclerc heeft z'n tijd wel gezet op mediums.
gaat het weer een beetje meneer drķgequote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:14 schreef Nattekat het volgende:
Wat een kutcircuit is dit toch ook, optyfen.
De voltallige Britse media is druk met excuses aanreiken, maar welke bedoel je precies?quote:
Ja, en? Ik ben niet Hamiltons grootste bewonderaar maar je verwacht toch beiden in de basis binnen de 2 tienden en niet dat Hamilton telkens van een halve seconde achter daar moet zien te komen. Het is "zijn" auto, met zijn adviezen, zeker dan is er geen reden waarom hij 2e viool in de tijden zou moeten spelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Mercedes is klaar met Hamilton en dient als tweede viool.
Excuus bingo!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Ja, en? Ik ben niet Hamiltons grootste bewonderaar maar je verwacht toch beiden in de basis binnen de 2 tienden en niet dat Hamilton telkens van een halve seconde achter daar moet zien te komen. Het is "zijn" auto, met zijn adviezen, zeker dan is er geen reden waarom hij 2e viool in de tijden zou moeten spelen.
Zag het inmiddels ja, flinke tik maar gelukkig wel gelijk duidelijk dat er met hem weinig aan de hand isquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Allebei zijn benen zijn eraf!![]()
Niks aan de hand. Kleine crash.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:14 schreef Nattekat het volgende:
Wat een kutcircuit is dit toch ook, optyfen.
Hij meet de tijd tot de achterligger die hij gaat inhalen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:11 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ze moeten het op papier spannend maken, Max zegt ook elke keer dat het veld dicht bij zit.
Mijn cabrio ookquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:16 schreef Red_85 het volgende:
Medical car klinkt nog beter dan de F1's zelf.
Code Rood op jouw wc.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:22 schreef RAVW het volgende:
Ik kom net van de wc af , maar wie heeft voor Co de Rood gezorgd ?
Zhou heeft de muur gesloopt, die moet gefixt worden, dus einde sessie.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:22 schreef RAVW het volgende:
Ik kom net van de wc af , maar wie heeft voor Co de Rood gezorgd ?
En vanaf de GP van Australië een laptop voor de interviews, kan allemaal bij ViaPlay.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:19 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week geen race. Gratis geld voor Viaplay
Wie niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Kreeg jij ook al een dickpic net van 'm?!
Ja Max is Outquote:
Ach ze kijken niet zo nauw .. was maar een halve bocht die die afsneedquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:33 schreef Starflyer het volgende:
Was volgens mij wel met tracklimits maar ala, een prima tijd van Bearman.
ManBearPig bedoel je.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Door F1's klimaatgelul moet ik nu aan BearmanPig denken.
Maar dat was nog zo kort geleden als 2004 toch.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Bearman is de eerste F1 coureur ooit die geboren is na alle kampioenschappen van Schumacher.
* Nattekat bestelt alvast een rollator
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Bearman is de eerste F1 coureur ooit die geboren is na alle kampioenschappen van Schumacher.
Ik hoef de horndog niet te zien.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Kreeg jij ook al een dickpic net van 'm?!
Geboren op de dag van de Spaanse GP. Gewonnen door Kimi Räikkönen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat Leclerc over het hele seizoen nog best lastig gaat krijgen met Sainzquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:18 schreef Nizno het volgende:
Dus.... Ferrari heeft even gezorgd dat Leclerc meer kans maakt om Sainz te verslaan?
Blinde darm laten onsteken is wel een knappe methode
Ze hebben hem de afgelopen jaren genoeg stress gegeven voor een negatief lichamelijk gezondheidseffect.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:18 schreef Nizno het volgende:
Dus.... Ferrari heeft even gezorgd dat Leclerc meer kans maakt om Sainz te verslaan?
Blinde darm laten onsteken is wel een knappe methode
kadoquote:
Zal aan de wagen te zien in ieder geval niet direct aan de sessie beginnen.quote:
dat hoorde ik op sky.. was ook eigenlijk niet echt een vraag...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Pole Bearman.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:57 schreef greysbones het volgende:
Ooooohhhhh wat een mooie baanZandbaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Heyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:58 schreef Nizno het volgende:
de rooie zee...
daar zijn de echte zeemannen
Zin in?quote:
Ja, net zoals Giovinazzi.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:33 schreef Rianne84 het volgende:
Is Shwartzman eigenlijk nog reserverijder voor Ferrari?
Ik kijk er altijd weer naar uit!quote:
das de afstand naar de rooie zee dusquote:
Ripquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:00 schreef benhorse het volgende:
Krijg geen verbinding met F1 tv, geeft een ipadres fout of iets....
Wtf
Volle bakquote:
Viaplay nemenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:00 schreef benhorse het volgende:
Wtf
Herstartjequote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:00 schreef benhorse het volgende:
Wtf
Tot morgenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:00 schreef benhorse het volgende:
Wtf
Bijna goedquote:
Heeeeeyyy!quote:
mn ninja staat nog niet opgeruimd dus ik kan nog ehrfreienquote:
Doet niks..quote:
Hallohallo!quote:
Tijd voor een rode vlagquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:03 schreef _UserName_ het volgende:
Net terug van werk, 19.15 word ik opgehaald voor de bedrijfsbingo/vreetfestijn dus past prima zo, eten is dus niet nodig.
kan precies met tijdenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:03 schreef _UserName_ het volgende:
Net terug van werk, 19.15 word ik opgehaald voor de bedrijfsbingo/vreetfestijn dus past prima zo, eten is dus niet nodig.
Zegquote:
hey, ksstquote:
McBounce.quote:
Motor niet meer op standje party modequote:
Je kan ook inloggen op Live Timing met dezelfde accountgegevens.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:03 schreef benhorse het volgende:
[..]
Doet niks..
Heb nu snel een denk illegale YouTube live aanstaan, maar zie alleen de tijden geen beeld![]()
Ga vanavond gelijk opzeggen
Valt ook weinig te feesten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Motor niet meer op standje party mode
blind darmpjequote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:06 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, ik zie Bea(trix)? Wat is er met Sainz?
Geopereerd aan blinde darmquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:06 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, ik zie Bea(trix)? Wat is er met Sainz?
ook hij moet nog eten en een potje FIFA doen met wellicht Sainzquote:
quote:
Ah, dank!quote:
Out lapquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ook hij moet nog eten en een potje FIFA doen met wellicht Sainz
Dikke kans wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:07 schreef R-woud93 het volgende:
Leclerc moet het team gaan dragen dit weekend, dat gaat dus fout.
Smak smak.quote:
FIA: We doen er niks meequote:
Het moet een beetje leuk blijven voor de restquote:
smoking hotquote:
Clipping!quote:
Zenuwachtige papa.quote:
En hij zij clipquote:
zou ik ook zijn met dit soort botsautootjesquote:
Mooie beeldenquote:
F1 Legendes HAM en BEA vlakbij elkaar.quote:
Ze probeerden het op mediums om een setje soft uit te sparen, maar nu hebben ze zowel een setje soft als medium vernaggeldquote:
Moet me denken aan Jos in het begin van Max zijn F1 carričrequote:
Vooral Hamilton is nergens.quote:
Dat Mercedes weer van niks weetquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vooral Hamilton is nergens.
Die heeft een nieuwe achtervleugel maar Mercedes heeft geen flauw idee hoe het komt dat die auto van Hamilton het niet goed doet en die van Russell wel
Het is niet zo moeilijk, zet Russel maar in de auto van Hamiltonquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heeft een nieuwe achtervleugel maar Mercedes heeft geen flauw idee hoe het komt dat die auto van Hamilton het niet goed doet en die van Russell wel
misschien is het wel de coureur.....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Effe Charles op zijn plek zettenquote:
Maar dat ging dus niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:19 schreef SiGNe het volgende:
Zhou had net een half minuutje eerder naar buiten moet rijden
Of TL...?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |