blind darmpjequote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:06 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, ik zie Bea(trix)? Wat is er met Sainz?
Geopereerd aan blinde darmquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:06 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, ik zie Bea(trix)? Wat is er met Sainz?
ook hij moet nog eten en een potje FIFA doen met wellicht Sainzquote:
Out lapquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ook hij moet nog eten en een potje FIFA doen met wellicht Sainz
Dikke kans wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:07 schreef R-woud93 het volgende:
Leclerc moet het team gaan dragen dit weekend, dat gaat dus fout.
Smak smak.quote:
FIA: We doen er niks meequote:
Het moet een beetje leuk blijven voor de restquote:
smoking hotquote:
Clipping!quote:
Zenuwachtige papa.quote:
En hij zij clipquote:
zou ik ook zijn met dit soort botsautootjesquote:
Mooie beeldenquote:
F1 Legendes HAM en BEA vlakbij elkaar.quote:
Ze probeerden het op mediums om een setje soft uit te sparen, maar nu hebben ze zowel een setje soft als medium vernaggeldquote:
Moet me denken aan Jos in het begin van Max zijn F1 carričrequote:
Vooral Hamilton is nergens.quote:
Dat Mercedes weer van niks weetquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vooral Hamilton is nergens.
Die heeft een nieuwe achtervleugel maar Mercedes heeft geen flauw idee hoe het komt dat die auto van Hamilton het niet goed doet en die van Russell wel
Het is niet zo moeilijk, zet Russel maar in de auto van Hamiltonquote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die heeft een nieuwe achtervleugel maar Mercedes heeft geen flauw idee hoe het komt dat die auto van Hamilton het niet goed doet en die van Russell wel
misschien is het wel de coureur.....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Effe Charles op zijn plek zettenquote:
Maar dat ging dus niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 18:19 schreef SiGNe het volgende:
Zhou had net een half minuutje eerder naar buiten moet rijden
Of TL...?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |