Hm... Waarom?quote:
Oh, had geen refresh gedaan...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:26 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Blijkbaar blindedarmontsteking. Die van Albon zette veel in beweging....
Omdat Carlos geopereerd wordt en niet kan rijden dit weekend?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... Waarom?
Of geldt dit alleen voor de VT?
Of niet. Zijn kansen op het F2 kampioenschap slinken hard zo..quote:
Ja las het net dat die niet meer gaat rijden. Dat is wel een gemis ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of niet. Zijn kansen op het F2 kampioenschap slinken hard zo..
Dat is waar, maar je rijdt F2 om in de F1 te komen en die kans kan dan toch toenemen (afhankelijk van hoe hij het gaat doen natuurlijk)quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vraagteken mag wel weg hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat Carlos geopereerd wordt en niet kan rijden dit weekend?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... Waarom?
Of geldt dit alleen voor de VT?
Edit: blijkbaar geen refresh gedaan . ...
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, had geen refresh gedaan...
Arme Carlos!
Ik haal ze door elkaar merk ik ja. Mijn excuus.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat was Baku, niet in Djeddah.
Prema heeft hem sws een prutauto gegeven, die zijn even op achterstand gezet door de invoering van de rijdende radar van dallaraquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij reed gisteren pole. En Antonelli reed P6 als ik het me goed herinner. Dus ze leken al een stuk verbeterd t.o.v. vorig weekend.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
Prema heeft hem sws een prutauto gegeven, die zijn even op achterstand gezet door de invoering van de rijdende radar van dallara
Hij zal wel veel in de sim gezeten hebben. En hij heeft vorig jaar een paar FPs gereden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:00 schreef DjVero het volgende:
Wordt een reserverijder eigenlijk getraind voor een weekend? Of is het instappen, planken en kijken waar het schip, ahum...de auto strandt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |