Ja Max is Outquote:
Ach ze kijken niet zo nauw .. was maar een halve bocht die die afsneedquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:33 schreef Starflyer het volgende:
Was volgens mij wel met tracklimits maar ala, een prima tijd van Bearman.
ManBearPig bedoel je.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Door F1's klimaatgelul moet ik nu aan BearmanPig denken.
Maar dat was nog zo kort geleden als 2004 toch.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Bearman is de eerste F1 coureur ooit die geboren is na alle kampioenschappen van Schumacher.
* Nattekat bestelt alvast een rollator
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Bearman is de eerste F1 coureur ooit die geboren is na alle kampioenschappen van Schumacher.
Ik hoef de horndog niet te zien.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Kreeg jij ook al een dickpic net van 'm?!
Geboren op de dag van de Spaanse GP. Gewonnen door Kimi Räikkönen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat Leclerc over het hele seizoen nog best lastig gaat krijgen met Sainzquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:18 schreef Nizno het volgende:
Dus.... Ferrari heeft even gezorgd dat Leclerc meer kans maakt om Sainz te verslaan?
Blinde darm laten onsteken is wel een knappe methode
Ze hebben hem de afgelopen jaren genoeg stress gegeven voor een negatief lichamelijk gezondheidseffect.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:18 schreef Nizno het volgende:
Dus.... Ferrari heeft even gezorgd dat Leclerc meer kans maakt om Sainz te verslaan?
Blinde darm laten onsteken is wel een knappe methode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |