Randy was al aan het prottenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:54 schreef Ireth het volgende:
Glenn liet er 1 glippen in de keuken, ro over de zeik. "Niet in de keuken waar eten wordt gemaakt!!"
Alsof dat gebakken ei gelijk groen uitslaat van een luchtje
Tja, de waarheid is zo hard als een er*ctie.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt ze zijn uitgeroeid Jezus wat een taal zeg.
lolquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, de waarheid is zo hard als een er*ctie.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Karin staat heel vaak af te wassen, ook als het niet haar beurt is. Danny zei gister dat zij het meest afwassen van de hele groep. Dus hoezo lui? Doe die afwas maar eens voor die hele groep en soms een paar keer per dag
Dan mag "het leven" nog veel harder wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, de waarheid is zo hard als een er*ctie.
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:04 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan mag "het leven" nog veel harder worden
Hahahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Smaken verschillen.![]()
What's good for the GayGuy isn't necessarily good for the GayGal.
Mijn ma zei vroeger altijd "het leven is net een l*l, keihard en nooit lang genoeg!"quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:04 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan mag "het leven" nog veel harder worden
Zoiets mag er hier ook wel in komen...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:08 schreef spapaars het volgende:
Het kan anders, hier doen wat oefeningen, in de Duitse BB is het een opdracht, ze moeten 48 uren lang kilometers maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heel fris is het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik hoor Ro (?) Ineens was da een focking scheet?
Dat drama over die pufjes... is toch iets heel natuurlijk?
Ik hou van die meid.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:06 schreef zodeju het volgende:
Volgens Ashley is de groep uitgeroeid, die kunnen niks meer....
En zegt nu moeten we in onze eigen groep gaan roeien...
.inmiddels heeft hij al een plasje in zijn broek gedaan
Ik ook. Alleen daarom al mag Ro zaterdag niet weg!quote:
jawel hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen daarom al mag Ro zaterdag niet weg!
ja dat mag dan wel weerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel de mijne.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Onbegrijpelijk, Ash met Rot.Dat was niet mijn keuze.
Secret Story.. En slechter excuus voor een RLS is er nooit geweest en zal er hopelijk ook nooit komen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
En alles gebeurde daar achter een sl. Toen duidelijk werd dat een aantal geheimen per ongeluk waren uitgelekt. Een jongen (ben zijn naam kwijt, was die jongen waarvan er blootfoto's waren gelekt) kon in het vliegtuig al een aantal dossiers, die door begeleiders niet goed waren opgeborgen, zien) toen dat uitkwam volgde er een streamlock van bijna 4 uur
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn ma zei vroeger altijd "het leven is net een l*l, keihard en nooit lang genoeg!"
Dat zou inderdaad een goede opdracht zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:08 schreef spapaars het volgende:
Het kan anders, hier doen wat oefeningen, in de Duitse BB is het een opdracht, ze moeten 48 uren lang kilometers maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt uit het Frans: afgeleide van chouchou (m) /chouchoute (v)quote:
Of pitou, zoals ze in West-Vlaanderen zeggenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja tis dus eigenlijk Frans.
Alsnog daar zou zitten zou ik iedereen kul of kulleke noemen. Dat is het zelfde. Maar word meestal tegen kinderen gezegd
Dat vind ik ook een minpunt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Pearlbitch op 08-03-2024 14:42:24 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Gesundheit!quote:
Tegenwoordig moet je helemaal uitkijken met die dingen zeggen, want het wordt algauw geframed als grensoverschrijdend gedrag.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat neerbuigend als mensen die je amper kent sjattie of schat noemen .
Dan hoor ik toch liever chou
"Culturele toe-eigening of cultuurkaping (Engels: cultural appropriation) is de niet-erkende of ongepaste overname van een element of elementen van een cultuur of identiteit door leden van een andere cultuur of identiteit."quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je helemaal uitkijken met die dingen zeggen, want het wordt algauw geframed als grensoverschrijdend gedrag.
En dan die hilarische weekopdracht in BB 5: bonen sorteren. Waren ze echt een hele week zoet mee. (en het mislukte, zoals de meeste weekopdrachten dat seizoen).quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:08 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:17 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja dat mag dan wel weerdan komt ze gezellig met randy
Sorry maar er hoeft bij mij niet expres iemand in mijn gezicht te puffen.....1x is leuk maar vindt het ontzettend smerig.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik hoor Ro (?) Ineens was da een focking scheet?
Dat drama over die pufjes... is toch iets heel natuurlijk?
Dat gaat me dan wat te ver , maar ik ben er niet van gediend als ik door een of ander boerentrutje wordt aangesproken met sjattie .quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je helemaal uitkijken met die dingen zeggen, want het wordt algauw geframed als grensoverschrijdend gedrag.
Komen morgenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:40 schreef rinardo het volgende:
zijn de vliegtuigen voor Karen al geweest?
Morgenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:40 schreef rinardo het volgende:
Hebben tegenwindquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:40 schreef rinardo het volgende:
Dat bedoelde ik niet, ik had het over het verhaal van Roniquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha zou er niet bij kunnen zitten dat ze dit graag wil zodat er een Nederlander weg is.
Ash ziet er niet lekker uit zo. ik zie wat aan Ashley opgeblazen kop of zo?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:39 schreef Ireth het volgende:
Ash denkt dat Ro als populairste mogen als eerste geroepen zal worden
Geen make up opquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ash ziet er niet lekker uit zo. ik zie wat aan Ashley opgeblazen kop of zo?
Dat zal allemaal wel, maar ik bedoel eigenlijk het gebruik van het woord schatje (of een equivalent) tegen een wildvreemde.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:37 schreef Hunter het volgende:
[..]
"Culturele toe-eigening of cultuurkaping (Engels: cultural appropriation) is de niet-erkende of ongepaste overname van een element of elementen van een cultuur of identiteit door leden van een andere cultuur of identiteit."
Ik zie geen opgeblazen kop of zoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ash ziet er niet lekker uit zo. ik zie wat aan Ashley opgeblazen kop of zo?
Vind ik wel. Of heeft ze zo dik hoofd gekregen?quote:
Sorry ik zie het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik wel. Of heeft ze zo dik hoofd gekregen?
Ro gaat zich helemaal klaar maken voor zaterdag als ze er uit moet wil ze ook mooi zijn zegt ze
Eén keer is helemaal niet leuk en zou voor mij al garant staan voor een djoef op de kin van de betreffende persoon.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sorry maar er hoeft bij mij niet expres iemand in mijn gezicht te puffen.....1x is leuk maar vindt het ontzettend smerig.
Eens.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gaat me dan wat te ver , maar ik ben er niet van gediend als ik door een of ander boerentrutje wordt aangesproken met sjattie .
Daar wordt ik dus ook helemaal kriegel vanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Dat zeikstemmetje van Ro. Daarom mag ze van mij wel gaan.
Ze is niet onaardig of zo maar dat stemmetjuhhhhhhhhh
Gezien jouw voorkeur snap ik datquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eens.
Maar als het een lekker wuuf is, wordt het desalniettemin toch weer een ander verhaal.
Wat zegt de poll van Salar?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:39 schreef Ireth het volgende:
Ash denkt dat Ro als populairste mogen als eerste geroepen zal worden
Second that, die uithalen in haar praten, vreselijk irritant. Zeikstraal stem, beetje hetzelfde toontje wat Olcay Gulsen heeft en wat zo sterk werd uitvergroot in De TV Kantine destijds.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar wordt ik dus ook helemaal kriegel van
Alle **********8verzaaaaaamelen!!!!!!quote:
Dikke maatjes, hebben het zelfde soort van humor....en kunnen dubbel liggen om elkaar. Net jut en jul samenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:54 schreef marky het volgende:
De relatie tussen Ty en Alice wordt steeds closer.
Geen idee, die kan ik niet vinden? Volgens mij nog niet online?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee, die kan ik niet vinden? Volgens mij nog niet online?
dat heb ik bij trashleyquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
tapijtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:13 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Ligt daar nu tapijt buiten of wit kunstgras?
Van mij mag ze nog ff blijvenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet zoveel keus meer qua mensen om mee aan te pappen. Hun hele eigen groep wordt weggespeeld.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:17 schreef zodeju het volgende:
Op zich zijn die jongere [tyron en Alice] veel flexibeler dan ouderen....Zoals nu met Danny totaal geen aarzeling om gewoon lekker met hem te spelen....zonder dat ze ook maar een greintje rotgevoelens hebben.
Och, ze konden het ook af met zijn tweeën.......ze hadden hem niet nodig.....om plezier te hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet zoveel keus meer qua mensen om mee aan te pappen. Hun hele eigen groep wordt weggespeeld.
Praten gewoon. Hebben het niet gezien. Misschien wel?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:50 schreef Puzzie het volgende:
Maar Ash en Tom hebben het nog niet met elkaar uitsproken?
Randy en Ro is er ook nog. Daarnaast heeft Ty daar nooit moeilijk over gedaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet zoveel keus meer qua mensen om mee aan te pappen. Hun hele eigen groep wordt weggespeeld.
Dat heb ik wel gezienquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Praten gewoon. Hebben het niet gezien. Misschien wel?
Elke dag met Queen Ashley is al een speciale dag op zich.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:26 schreef zodeju het volgende:
Komt er nog een speciale dag of is dat al afgelopen??
Toen Do er nog in zat was het helemaal erg, alsof je met je nagels over een schoolbord gaat met die twee.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Nee, past niet meer in de uitzendingquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:26 schreef zodeju het volgende:
Komt er nog een speciale dag of is dat al afgelopen??
Tweekoppig monster?quote:
Wat moet jij je gelukkig voelen> al bijna 3maandenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Elke dag met Queen Ashley is al een speciale dag op zich.
Aan dat filmpje van Randy te zien welquote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:46 schreef zodeju het volgende:
Ik hoorde dat Glenn niet tevreden was op zijn haar acher....
Nou Glenn je hebt gelijkt, nu ik je zie bij het vuur.
*Zet volume voor de zekerheid omlaag* ... je weet het nooit met jou.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:47 schreef Ireth het volgende:
Kan BB niet per ongeluk die knop van dat halloween gegil indrukken??
Raar alleen van diegene die genomineerd zijn hebben een duo......quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:44 schreef Hunter het volgende:
Eerste duos voor Funweek zijn bekend
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
*Zet volume voor de zekerheid omlaag* ... je weet het nooit met jou.
Nee alleen deze zijn alvast bekend gemaakt om mensen aan te sporen nog te stemmen (als je ash en Ro niet samen wilt...)quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar alleen van diegene die genomineerd zijn hebben een duo......![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:57 schreef Ireth het volgende:
Sta ik daar straks in de geur van hun bbq
Komt wel heel dichtbij zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:57 schreef Ireth het volgende:
Sta ik daar straks in de geur van hun bbq
Fijn Hazes zingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Ik doe meequote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:58 schreef Ireth het volgende:
Ik had mijn hamburger wel in de koekenpan gepleurd geloof ik
wedden dat ze hem vergeten schoon te makenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:58 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Zou het in de mannelijke genen zitten?
Dat doet het vuur vanzelfquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wedden dat ze hem vergeten schoon te maken
stond duidelijk op kaartje dat ze de roest even moesten verwijderen hahaquote:
In een BB-keetquote:
Klopt. Maar hoezo geven ze zo'n raar ding? Ik vind t niet eens op een bbq lijkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
stond duidelijk op kaartje dat ze de roest even moesten verwijderen haha
ja geen idee hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:04 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Klopt. Maar hoezo geven ze zo'n raar ding? Ik vind t niet eens op een bbq lijken
Echt he,,,ze kreeg geen bijval van Karen....die vond haar gewoon socialer naar iedereen toe...Jimmy had zijn ogen dicht een kreunde wat kon het niet verstaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:03 schreef Koos1958 het volgende:
Weer over Alice dat ze nu veel socialer is dan normaal. En nu dat het nep is. Pfff kunnen ze nu nooit eens over het weer praten of zo.
Moest ik ook denken. De hamburgers kunnen al lopen voor die BBQ aan is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:03 schreef Was-beer het volgende:
Misschien moeten ze het vlees even koud zetten![]()
Duurt nog wel ff voordat dat erop kan
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
In een BB-keet
zat ik van de week
En ik voelde mij daar zo alleen
Was er warm en druk
Ik zat naast een domme trut
...
Ja he die Danny zegt dat ze moeten grillen op de onderkantquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:15 schreef schizolientje het volgende:
mannen worden vaak een soort haantjes bij een BBQ en de één weet t nog beter dan de ander
Verschil in taal plaat en rooster. Bbq rooster of plaat is zelfdequote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik denk niet dat Danny gelijk heeft.... volgens hem moet het vlees op de rand er rond en niet het rooster boven het vuur.
Daarom vroeg ik me al af of ze genoeg geduld hebben om te wachten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:16 schreef Jockari het volgende:
Met zo'n inferno in die BBQ, zijn die stukken vlees zo gecremeerd
[ afbeelding ]
Kan allebeiquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik denk niet dat Danny gelijk heeft.... volgens hem moet het vlees op de rand er rond en niet het rooster boven het vuur.
Zag ik bij EJVJL ook inderdaad.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:18 schreef schizolientje het volgende:
als t vuur gloeit kun je op het rooster bakken en warm houden op de plaat rondom FF goed invetten met sla olie
Ik wist het ook niet hoor. Ik moest het Googlenquote:
Aansturen ? In de war sturen bedoel je. Tom en Glenn waren goed bezig, maar Den Danny bracht ze in de war.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Danny is goed in aansturen, maar zelf iets doen...
Maar goed folie opleggen dan kan het wel en anders niet eten van die roestplaatquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ieuw van die vieze roestplaat zou ik geen vlees hoeven![]()
Daarom de met de handen in de zakken positie, en maar bevelen geven, geleerd in de politieschool.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
Danny is goed in aansturen, maar zelf iets doen...
Met de armen over elkaar is intimiderenderquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:25 schreef KangaP het volgende:
[..]
Daarom de met de handen in de zakken positie, en maar bevelen geven, geleerd in de politieschool.
De beste stuurlui staan aan wal, toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:26 schreef mazaru het volgende:
En Dilano heeft ook constant commentaar vanaf de zijkant
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:29 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
De beste stuurlui staan aan wal, toch?
als het alleen dat ding is wat Randy droeg is het niet echt veel hequote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
Wat zeuren ze nu over de hoeveelheid vlees.
en ze haten poetsen maar als het om de BBQ gaat willen ze welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:15 schreef schizolientje het volgende:
mannen worden vaak een soort haantjes bij een BBQ en de één weet t nog beter dan de ander
nee dat is zeker niet goed hoop niet dat ze luisteren naar hemquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Dat merken ze gauw genoeg als het niet gaar wordtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dat is zeker niet goed hoop niet dat ze luisteren naar hem
Ken je ook gewoon bij de Makro kopen voor een prikkiequote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:34 schreef Hunter het volgende:
OFYR The Art of Outdoor Cooking
Zeker een sponsor
https://www.vuurlab.nl/ofyr/
Die dingen zijn verrekte duur
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:34 schreef Hunter het volgende:
Zeker een sponsor
Buiten brood bakken, afwassen en veel zeuren doet ie niet veel, staat graag met zijn handen in zijn zakken. En mooi om naar te kijken is hij ook niet. Denkwerk laat hij aan anderen over.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:24 schreef Koos1958 het volgende:
Danny haal.je.handen uit je zakken en help ergens mee
Daar deden ze worsten en de pizza's ook gewoon op de rand (en hadden er ook een afneembare kap bij voor de bovenste gril)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
zwarte is mooierquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:34 schreef Hunter het volgende:
Zeker een sponsor
zakje kopenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:40 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nu heb ik zin in geroosterde marshmallows.
Ik denk dat we er nog hebben. Kan ze ook in de airfryer pleuren op de laagste standquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zakje kopen
aansteker erbij
![]()
smullen maar
Tom is zich echt aan het inzetten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:44 schreef Kissingbird het volgende:
tom maakt de buitenste rand nog een goed schoon
Tom welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:48 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Tom is zich echt aan het inzetten.
waarom olie erbij? denk niet dat dat bij gepofte aardappelen gedaan wordquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:48 schreef Kissingbird het volgende:
JImmie en Dilano maken pakketjes met aardappelen olie voor op het vuurtje
Geen idee.. snapte ik ook al niet dat ze dat erbij doen. Misschien denken ze dat het hoort? of dat de folie anders eraan vast plakt?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom olie erbij? denk niet dat dat bij gepofte aardappelen gedaan word
doe er altijd kruidenboter in - worden ze niet zo droogquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom olie erbij? denk niet dat dat bij gepofte aardappelen gedaan word
ja maar is toch alweer fout want het waren geschilde halve partjes ofzo, ze hadden gewoon hele aardappelen in folie moet wikkelen, net wat Glenn ook zegt ze zijn nu niet rond dus je kan ze nooit omdraaien door dat tuutje bovenopquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee.. snapte ik ook al niet dat ze dat erbij doen. Misschien denken ze dat het hoort? of dat de folie anders eraan vast plakt?
Kan leuk worden als dat gaat lekken
is geen olie, maar hij deed echt flinke scheut olie erinquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
doe er altijd kruidenboter in - worden ze niet zo droog
Hele aardappelen en die kleintjes gaan ze opbakken. Tenminste dat hoorde ik ze net zeggenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar is toch alweer fout want het waren geschilde halve partjes ofzo, ze hadden gewoon hele aardappelen in folie moet wikkelen, net wat Glenn ook zegt ze zijn nu niet rond dus je kan ze nooit omdraaien door dat tuutje bovenop
Weer zonder shirt die sukkelquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:00 schreef mazaru het volgende:
Wat een gestumper en ook nog eens met schil
[ afbeelding ]
Ik dacht eerder aan twee aartsengeltjes.quote:
Funweek was toch afgelopen week?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:44 schreef Hunter het volgende:
Eerste duos voor Funweek zijn bekend
[ afbeelding ]
zo snij je toch ook geen komkommerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:00 schreef mazaru het volgende:
Wat een gestumper en ook nog eens met schil
[ afbeelding ]
ja geloof het wel zowel binnen als buiten heeft meneer wat te zeggenquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:09 schreef Kissingbird het volgende:
Binnen worden aardappeltjes opgebakken![]()
ja om ze zo weer in folie op de BBQ neer te leggenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:09 schreef Kissingbird het volgende:
Binnen worden aardappeltjes opgebakken![]()
Volgens mij staat die voor het eerst van zijn leven in de keukenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:12 schreef Joyce-43 het volgende:
hij had de rucola ook wel wat kunnen snijden
hij heeft Jimmy toch ook al vaker geholpen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij staat die voor het eerst van zijn leven in de keuken
Het is ook niet bijster snugger om je aan te sluiten bij een groep die zieltogend is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:03 schreef Koos1958 het volgende:
Weer over Alice dat ze nu veel socialer is dan normaal. En nu dat het nep is. Pfff kunnen ze nu nooit eens over het weer praten of zo. Als ze zich afzondert doet ze het niet goed volgens ashley en nu ze met mensen optrekt is het ook niet goed. Vast omdat het niet met hun is.
Het zij ze gegund.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:10 schreef Koos1958 het volgende:
Zouden karen en ashley deze keer proberen de spekkies achterover te drukken.
Maar dat is ook zo? Sinds ze heeft gekozen is ze ook alleen nog met haar clubje , niets aan gelogenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:03 schreef Koos1958 het volgende:
Weer over Alice dat ze nu veel socialer is dan normaal. En nu dat het nep is. Pfff kunnen ze nu nooit eens over het weer praten of zo. Als ze zich afzondert doet ze het niet goed volgens ashley en nu ze met mensen optrekt is het ook niet goed. Vast omdat het niet met hun is.
ja zullen alles van alle programma's wel in een loods hebben staan ofzoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:20 schreef Verida het volgende:
Het lijkt er echt wel op dat ze die BBQ gebruiken die ook in EJVL werd gebruikt, zal wel ergens in een schuur hebben staan verroesten en nu naar voren zijn gehaald
Ik vond het toen ook al een leuk ding.
Of van de Queen/Generaal.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:25 schreef KangaP het volgende:
[..]
Daarom de met de handen in de zakken positie, en maar bevelen geven, geleerd in de politieschool.
gewoon aardappels met schil en een beetje olie inpakken en dan in het vuur ( of de kolen ) verstoppenquote:
die is niet eens in de buurtquote:
ja voor het vlees geloof ik welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:24 schreef schizolientje het volgende:
gaan ze nu het rooster helemaal niet gebruiken
Opbakken? Ze zijn vers hoor, dan spreek je van bakken. OPbakken doe je met kliekjesquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hele aardappelen en die kleintjes gaan ze opbakken. Tenminste dat hoorde ik ze net zeggen
Ook lekker met kruidenboterquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:23 schreef schizolientje het volgende:
[..]
gewoon aardappels met schil en een beetje olie inpakken en dan in het vuur ( of de kolen ) verstoppen
moeten de vlammen dan eigenlijk niet minder wezen danquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:24 schreef schizolientje het volgende:
In Een Jaar Van deden ze het vlees op de rand, en dat ging goed.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:24 schreef schizolientje het volgende:
Ditquote:
Ze maken er wel een flink vuur van jaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
moeten de vlammen dan eigenlijk niet minder wezen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |