Randy was al aan het prottenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:54 schreef Ireth het volgende:
Glenn liet er 1 glippen in de keuken, ro over de zeik. "Niet in de keuken waar eten wordt gemaakt!!"
Alsof dat gebakken ei gelijk groen uitslaat van een luchtje
Tja, de waarheid is zo hard als een er*ctie.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt ze zijn uitgeroeid Jezus wat een taal zeg.
lolquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, de waarheid is zo hard als een er*ctie.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Karin staat heel vaak af te wassen, ook als het niet haar beurt is. Danny zei gister dat zij het meest afwassen van de hele groep. Dus hoezo lui? Doe die afwas maar eens voor die hele groep en soms een paar keer per dag
Dan mag "het leven" nog veel harder wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, de waarheid is zo hard als een er*ctie.
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:04 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan mag "het leven" nog veel harder worden
Hahahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Smaken verschillen.![]()
What's good for the GayGuy isn't necessarily good for the GayGal.
Mijn ma zei vroeger altijd "het leven is net een l*l, keihard en nooit lang genoeg!"quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:04 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan mag "het leven" nog veel harder worden
Zoiets mag er hier ook wel in komen...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:08 schreef spapaars het volgende:
Het kan anders, hier doen wat oefeningen, in de Duitse BB is het een opdracht, ze moeten 48 uren lang kilometers maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heel fris is het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik hoor Ro (?) Ineens was da een focking scheet?
Dat drama over die pufjes... is toch iets heel natuurlijk?
Ik hou van die meid.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:06 schreef zodeju het volgende:
Volgens Ashley is de groep uitgeroeid, die kunnen niks meer....
En zegt nu moeten we in onze eigen groep gaan roeien...
.inmiddels heeft hij al een plasje in zijn broek gedaan
Ik ook. Alleen daarom al mag Ro zaterdag niet weg!quote:
jawel hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen daarom al mag Ro zaterdag niet weg!
ja dat mag dan wel weerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wel de mijne.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Onbegrijpelijk, Ash met Rot.Dat was niet mijn keuze.
Secret Story.. En slechter excuus voor een RLS is er nooit geweest en zal er hopelijk ook nooit komen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
En alles gebeurde daar achter een sl. Toen duidelijk werd dat een aantal geheimen per ongeluk waren uitgelekt. Een jongen (ben zijn naam kwijt, was die jongen waarvan er blootfoto's waren gelekt) kon in het vliegtuig al een aantal dossiers, die door begeleiders niet goed waren opgeborgen, zien) toen dat uitkwam volgde er een streamlock van bijna 4 uur
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn ma zei vroeger altijd "het leven is net een l*l, keihard en nooit lang genoeg!"
Dat zou inderdaad een goede opdracht zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:08 schreef spapaars het volgende:
Het kan anders, hier doen wat oefeningen, in de Duitse BB is het een opdracht, ze moeten 48 uren lang kilometers maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt uit het Frans: afgeleide van chouchou (m) /chouchoute (v)quote:
Of pitou, zoals ze in West-Vlaanderen zeggenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ja tis dus eigenlijk Frans.
Alsnog daar zou zitten zou ik iedereen kul of kulleke noemen. Dat is het zelfde. Maar word meestal tegen kinderen gezegd
Dat vind ik ook een minpunt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Pearlbitch op 08-03-2024 14:42:24 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Gesundheit!quote:
Tegenwoordig moet je helemaal uitkijken met die dingen zeggen, want het wordt algauw geframed als grensoverschrijdend gedrag.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat neerbuigend als mensen die je amper kent sjattie of schat noemen .
Dan hoor ik toch liever chou
"Culturele toe-eigening of cultuurkaping (Engels: cultural appropriation) is de niet-erkende of ongepaste overname van een element of elementen van een cultuur of identiteit door leden van een andere cultuur of identiteit."quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je helemaal uitkijken met die dingen zeggen, want het wordt algauw geframed als grensoverschrijdend gedrag.
En dan die hilarische weekopdracht in BB 5: bonen sorteren. Waren ze echt een hele week zoet mee. (en het mislukte, zoals de meeste weekopdrachten dat seizoen).quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:08 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:17 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja dat mag dan wel weerdan komt ze gezellig met randy
Sorry maar er hoeft bij mij niet expres iemand in mijn gezicht te puffen.....1x is leuk maar vindt het ontzettend smerig.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik hoor Ro (?) Ineens was da een focking scheet?
Dat drama over die pufjes... is toch iets heel natuurlijk?
Dat gaat me dan wat te ver , maar ik ben er niet van gediend als ik door een of ander boerentrutje wordt aangesproken met sjattie .quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je helemaal uitkijken met die dingen zeggen, want het wordt algauw geframed als grensoverschrijdend gedrag.
Komen morgenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:40 schreef rinardo het volgende:
zijn de vliegtuigen voor Karen al geweest?
Morgenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:40 schreef rinardo het volgende:
Hebben tegenwindquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:40 schreef rinardo het volgende:
Dat bedoelde ik niet, ik had het over het verhaal van Roniquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha zou er niet bij kunnen zitten dat ze dit graag wil zodat er een Nederlander weg is.
Ash ziet er niet lekker uit zo. ik zie wat aan Ashley opgeblazen kop of zo?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:39 schreef Ireth het volgende:
Ash denkt dat Ro als populairste mogen als eerste geroepen zal worden
Geen make up opquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ash ziet er niet lekker uit zo. ik zie wat aan Ashley opgeblazen kop of zo?
Dat zal allemaal wel, maar ik bedoel eigenlijk het gebruik van het woord schatje (of een equivalent) tegen een wildvreemde.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:37 schreef Hunter het volgende:
[..]
"Culturele toe-eigening of cultuurkaping (Engels: cultural appropriation) is de niet-erkende of ongepaste overname van een element of elementen van een cultuur of identiteit door leden van een andere cultuur of identiteit."
Ik zie geen opgeblazen kop of zoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ash ziet er niet lekker uit zo. ik zie wat aan Ashley opgeblazen kop of zo?
Vind ik wel. Of heeft ze zo dik hoofd gekregen?quote:
Sorry ik zie het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik wel. Of heeft ze zo dik hoofd gekregen?
Ro gaat zich helemaal klaar maken voor zaterdag als ze er uit moet wil ze ook mooi zijn zegt ze
Eén keer is helemaal niet leuk en zou voor mij al garant staan voor een djoef op de kin van de betreffende persoon.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sorry maar er hoeft bij mij niet expres iemand in mijn gezicht te puffen.....1x is leuk maar vindt het ontzettend smerig.
Eens.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat gaat me dan wat te ver , maar ik ben er niet van gediend als ik door een of ander boerentrutje wordt aangesproken met sjattie .
Daar wordt ik dus ook helemaal kriegel vanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Dat zeikstemmetje van Ro. Daarom mag ze van mij wel gaan.
Ze is niet onaardig of zo maar dat stemmetjuhhhhhhhhh
Gezien jouw voorkeur snap ik datquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eens.
Maar als het een lekker wuuf is, wordt het desalniettemin toch weer een ander verhaal.
Wat zegt de poll van Salar?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:39 schreef Ireth het volgende:
Ash denkt dat Ro als populairste mogen als eerste geroepen zal worden
Second that, die uithalen in haar praten, vreselijk irritant. Zeikstraal stem, beetje hetzelfde toontje wat Olcay Gulsen heeft en wat zo sterk werd uitvergroot in De TV Kantine destijds.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar wordt ik dus ook helemaal kriegel van
Alle **********8verzaaaaaamelen!!!!!!quote:
Dikke maatjes, hebben het zelfde soort van humor....en kunnen dubbel liggen om elkaar. Net jut en jul samenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:54 schreef marky het volgende:
De relatie tussen Ty en Alice wordt steeds closer.
Geen idee, die kan ik niet vinden? Volgens mij nog niet online?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee, die kan ik niet vinden? Volgens mij nog niet online?
dat heb ik bij trashleyquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:44 schreef Dotteke het volgende:
Dat zeikstemmetje van Ro. Daarom mag ze van mij wel gaan.
Ze is niet onaardig of zo maar dat stemmetjuhhhhhhhhh
tapijtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:13 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Ligt daar nu tapijt buiten of wit kunstgras?
Van mij mag ze nog ff blijvenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet zoveel keus meer qua mensen om mee aan te pappen. Hun hele eigen groep wordt weggespeeld.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:17 schreef zodeju het volgende:
Op zich zijn die jongere [tyron en Alice] veel flexibeler dan ouderen....Zoals nu met Danny totaal geen aarzeling om gewoon lekker met hem te spelen....zonder dat ze ook maar een greintje rotgevoelens hebben.
Och, ze konden het ook af met zijn tweeën.......ze hadden hem niet nodig.....om plezier te hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet zoveel keus meer qua mensen om mee aan te pappen. Hun hele eigen groep wordt weggespeeld.
Praten gewoon. Hebben het niet gezien. Misschien wel?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:50 schreef Puzzie het volgende:
Maar Ash en Tom hebben het nog niet met elkaar uitsproken?
Randy en Ro is er ook nog. Daarnaast heeft Ty daar nooit moeilijk over gedaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hebben ook niet zoveel keus meer qua mensen om mee aan te pappen. Hun hele eigen groep wordt weggespeeld.
Dat heb ik wel gezienquote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Praten gewoon. Hebben het niet gezien. Misschien wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |