Randy was al aan het prottenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:54 schreef Ireth het volgende:
Glenn liet er 1 glippen in de keuken, ro over de zeik. "Niet in de keuken waar eten wordt gemaakt!!"
Alsof dat gebakken ei gelijk groen uitslaat van een luchtje
Tja, de waarheid is zo hard als een er*ctie.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt ze zijn uitgeroeid Jezus wat een taal zeg.
lolquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, de waarheid is zo hard als een er*ctie.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Karin staat heel vaak af te wassen, ook als het niet haar beurt is. Danny zei gister dat zij het meest afwassen van de hele groep. Dus hoezo lui? Doe die afwas maar eens voor die hele groep en soms een paar keer per dag
Dan mag "het leven" nog veel harder wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, de waarheid is zo hard als een er*ctie.
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:04 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan mag "het leven" nog veel harder worden
Hahahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Smaken verschillen.![]()
What's good for the GayGuy isn't necessarily good for the GayGal.
Mijn ma zei vroeger altijd "het leven is net een l*l, keihard en nooit lang genoeg!"quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:04 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan mag "het leven" nog veel harder worden
Zoiets mag er hier ook wel in komen...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:08 schreef spapaars het volgende:
Het kan anders, hier doen wat oefeningen, in de Duitse BB is het een opdracht, ze moeten 48 uren lang kilometers maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heel fris is het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik hoor Ro (?) Ineens was da een focking scheet?
Dat drama over die pufjes... is toch iets heel natuurlijk?
Ik hou van die meid.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:06 schreef zodeju het volgende:
Volgens Ashley is de groep uitgeroeid, die kunnen niks meer....
En zegt nu moeten we in onze eigen groep gaan roeien...
.inmiddels heeft hij al een plasje in zijn broek gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |