Precies, het MooiPopje blijftquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ro of Ty vertrekt. Maakt mij niet uit wie van de 2.
Dan loop ik er altijd onverzorgd bijquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Een vrouw zonder make-up ziet er minder verzorgd uit.
Idem.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:18 schreef Joyce-43 het volgende:
dus ik ben minder verzorgt volgens Alice
en topic sluit terwijl ik dit typ haha
Ja dat oranje gezicht met een poederlaag en driedubbele zwarte wenkies maken haar mooierquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
ze gingen 1 maand buiten hequote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
Alice is helemaal niet bang dat haar vriend vreemd gaat.
Ze is zeker van haar relatie van drie maanden
Nu Alice dat gezegd heeft, ligt ze er uit bij mij (ik moet gelukkig nog stemmen)quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat oranje gezicht met een poederlaag en driedubbele zwarte wenkies maken haar mooier verdoezelen al die pukkels.
Wat een domme uitspraak
RLS-producties staan tot geloofwaardigheid als politici tot integriteitquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou niet geloofwaardig zijn. Het gaat echt tussen die twee meiden
het is wat he, misschien in de leer bij Mevr 6 lagenquote:
Met een man die qua leeftijd haar vader had kunnen zijn en allang weet waar Abraham de mosterd haalt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
Alice is helemaal niet bang dat haar vriend vreemd gaat.
Ze is zeker van haar relatie van drie maanden
Die krijgt haar karma nog wel thuis.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met een man die qua leeftijd haar vader had kunnen zijn en allang weet waar Abraham de mosterd haalt.
hij is 30 of niet ?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met een man die qua leeftijd haar vader had kunnen zijn en allang weet waar Abraham de mosterd haalt.
Grappig? Die dooie lacht nog niet als hij een drol tegen de muur ziet opkruipen.quote:
In de 30, zei zequote:
Geef ook even de lottogetallen voor morgenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die finale wordt dit jaar wat gelijker verdeeld: Ashley - Karen - Tom - Jimmy.
Dan kijk jij blijkbaar andere streamsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Grappig? Die dooie lacht nog niet als hij een drol tegen de muur ziet opkruipen.
31 geloof ik, was ie er jong bij als ie haar vader had kunnen zijnquote:
Hij lacht wel als iemand anders belachelijk wordt gemaakt. Net hadden ze nog de grootste lol toen ze aan het roddelen warenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Grappig? Die dooie lacht nog niet als hij een drol tegen de muur ziet opkruipen.
en die ze nog maar 1 maand kende voor ze het huis inging....en verder alleen een brief heeft gekregen en een minuutje dom gelul per telefoonquote:
Welke stream kijk jij dan? Ze lachen meer om zichzelf dan om andere.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:18 schreef mazaru het volgende:
Die drie kunnen alleen maar lachen als ze iemand anders belachelijk maken. Doet me denken aan schoolbully's
Ja dat zegt idd wel iets over iemand. Kleutergedrag , heel lelijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron is een bully. Expres iets gaan doen als je weet dat iemand anders het niet fijn vindt... Dat doen ze op de kleuterschool ook. Maar daar proberen ze in ieder geval nog pestgedrag af te leren.
Dat speel ik niet. Het enige gokken wat ik weleens doe is als er een paard van onze beste vriendin moet racen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:33 schreef marky het volgende:
[..]
Geef ook even de lottogetallen voor morgen
Ik zou het mooi vinden. Ze hadden net nog plezier over de onzekerheid van Ashleyquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:36 schreef Verida het volgende:
[..]
en die ze nog maar 1 maand kende voor ze het huis inging....en verder alleen een brief heeft gekregen en een minuutje dom gelul per telefoon
ik zou daar niet zo zeker van zijn
Ik heb toch de hele tijd gekeken maar roddelen (slecht spreken over andere) heb ik niet gehoord.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij lacht wel als iemand anders belachelijk wordt gemaakt. Net hadden ze nog de grootste lol toen ze aan het roddelen waren
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb toch de hele tijd gekeken maar roddelen (slecht spreken over andere) heb ik niet gehoord.
oh nog ouder hahaquote:
Dan hebben we inderdaad andere streams.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb toch de hele tijd gekeken maar roddelen (slecht spreken over andere) heb ik niet gehoord.
ja zeker weten hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
31 geloof ik, was ie er jong bij als ie haar vader had kunnen zijn
Hoe dan???? Het is toch een dooie en een zure.....Die doen niks meer.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron is een bully. Expres iets gaan doen als je weet dat iemand anders het niet fijn vindt... Dat doen ze op de kleuterschool ook. Maar daar proberen ze in ieder geval nog pestgedrag af te leren.
Je mag terugzoeken, maar die woorden heb ik nooit gebruikt. Dus weet niet waarom je dat mij aanrekent.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe dan???? Het is toch een dooie en een zure.....Die doen niks meer.
Ok. Dus we hebben allemaal andere streams of zien het allemaal anders......dus sorry bij deze....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je mag terugzoeken, maar die woorden heb ik nooit gebruikt. Dus weet niet waarom je dat mij aanrekent.
ze jankt toch ook niet om dat sjoe, ze heeft alleen gezegd dat ze er helemaal leip van wordt om het heel de dag te horen, te pas en te onpas.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
Het was toch geen ponykamp?
Janken om 'sjoe' kom op zeg
ik zit nu met "het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik " liedje in mijn hoofd, en bedanktquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:43 schreef mazaru het volgende:
Ahh daar gaan ze weer. Hoe geweldig of dat zij wel niet zijn. Zo grappig, zo leuk, zo geweldig, zo perfect
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zit nu met "het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik " liedje in mijn hoofd, en bedankt
Zucht, ik pas m'n tekst wel aan, voor degenen die alles weer te letterlijk menen te moeten nemen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ze jankt toch ook niet om dat sjoe, ze heeft alleen gezegd dat ze er helemaal leip van wordt om het heel de dag te horen, te pas en te onpas.
kan ik me ook heel goed voorstellen trouwens![]()
en het is dan heel erg kleuterniveau om dan extra sjoe te gaan zeggen en een spandoek te gaan maken met sjoe erop.
Vind ik dan
En bedanktquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zit nu met "het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik " liedje in mijn hoofd, en bedankt
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:51 schreef Ireth het volgende:
Randy: "Ik kan niet eens bankdrukken nu..."
Volgens mij heeft hij de afdruk van zijn kont toch best in de bank gedrukt....
Ach nog 1 dagje, dan tyft iig 1 van de 2 alvast het huis uit.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:53 schreef mazaru het volgende:
De momenten waarop ze keihard lachen zijn de momenten waarop ze over de andere kant praten
"Ik ga zo SJOE opschrijven en in de woonkamer ophangen!!" "De sjoekamer!" 'SJOE SJOE SJOE' "Ik ga het boven Ashley haar bed hangen!"
[ afbeelding ]
Dat ruimt al lekker opquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:54 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Ach nog 1 dagje, dan tyft iig 1 van de 2 alvast het huis uit.
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:54 schreef Puzzie het volgende:
Maar als ik het goed begrijp wordt Tom straks lid van team Ty ?
Heb je het nou over de COS of?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben lol over het niet kennen van een liedje!Das niet op de man genoeg
Wat een gelul zeg
Was op stream, ze maken lol over iets anders dat over Ashley gaat.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je het nou over de COS of?
Ik snap em niet
Ow God, staat de AED gereed? Wie verzuipt wie als eerste?quote:
Nou... op zich kan Jimmy zich prima verstoppen achter slechts 1 borst van Queen Ashley...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:58 schreef mazaru het volgende:
Oh en Jimmy! Hoe kan ik die nou over het hoofd zien?
Ashley zegt iets en legt haar arm bijna achter die van Tom .Tom draait ervan weg.....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow God, staat de AED gereed? Wie verzuipt wie als eerste?
Nou, Karin misschien wel, maar Jimmy lukt dat niet hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:59 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
N
[..]
Nou... op zich kan Jimmy zich prima verstoppen achter slechts 1 borst van Queen Ashley...
Dus een beetje zoals dat hier telkens wordt geroepen dat Ashey loopt te janken om shoequote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was op stream, ze maken lol over iets anders dat over Ashley gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De held op sokken. Hij durft niet eens in de buurt te komen van Ashleys bed.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:53 schreef mazaru het volgende:
De momenten waarop ze keihard lachen zijn de momenten waarop ze over de andere kant praten
"Ik ga zo SJOE opschrijven en in de woonkamer ophangen!!" "De sjoekamer!" 'SJOE SJOE SJOE' "Ik ga het boven Ashley haar bed hangen!"
[ afbeelding ]
Nee, net als de rest....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De held op sokken. Hij durft niet eens in de buurt te komen van Ashleys bed.
En wij moeten op 2 streams naar Team Knudde kijken...quote:
Nee ze kletste wel over anderen maar niet gemeen maar iedereen ziet het zoals hij of zij dat wil. En was ook belachelijk van ashley dat ze dat zei in de groene kamer.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:38 schreef marky het volgende:
[..]
we zullen niet mogen horen hoe Tom en Ashley het gebeuren van gisteren als twee volwassen mensen netjes uitpraten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wij moeten op 2 streams naar Team Knudde kijken...
Nee, dat was het geval geweest als hier geroepen werd dat ze alleen maar jankt om shoequote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus een beetje zoals dat hier telkens wordt geroepen dat Ashey loopt te janken om shoe
Dit mag van mij de finale wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Hè hè... Eindelijk normaal beeld.![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit bijna de finale is.quote:
Dan heeft hij het goed gespeeld.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat dit bijna de finale is.
Alleen kom ik maar niet los van het idee dat Jimmy de Jaap van het gezelschap is en als derde "hond" met het been -lees de winst- heengaat.
Precies ! Ze doen het allemaal , Alice is geen uitzonderingquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
Ik moet wel lachen om het heen en weer gedoe van nee die roddelen en dan weer nee die anderen. Conclusie ze praten allemaal over elkaar. Net zoals Alice is saai en miss Zwitserland en als ze nu meespeelt is het weer Alice haar masker is afgevallen. Wat de inwoners ook doen bij de kijkers zijn er altijd kampen net zoals in het huis.
Dat ging volgens mij over Alice. Maar ik kan Tom heel moeilijk verstaan als hij zo snel praatquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor tom iets zeggen en hoorde alle ge moet niet liegen.
Daar zitten ze ook voor.quote:
Op mijn streams hebben ze het over het avondetenquote:
Die zegt niet dat Alice liegt hoorde wel haar naam maar denk dat het over wat Danny heeft gezegd tegen de andere groep want hij Zei ik heb met Alice gesproken verder niet goed te verstaanquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ging volgens mij over Alice. Maar ik kan Tom heel moeilijk verstaan als hij zo snel praat
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan heeft hij het goed gespeeld.
Eigenlijk kan elk van deze 4 zich wel een terechte winnaar noemen ( in mijn ogen)
Maar het is nog niet in te schatten hoe het publiek zal gaan stemmen als dit de finalisten zijn.
Zeg dat wel lekker allemaal met de rug in beeld alleen Jimmyquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Hè hè... Eindelijk normaal beeld.![]()
[ afbeelding ]
En hij weet precies wat hij doet, van zichzelf opofferen tot een babypop in zijn armen, niets is toeval.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat dit bijna de finale is.
Alleen kom ik maar niet los van het idee dat Jimmy de Jaap van het gezelschap is en als derde "hond" met het been -lees de winst- heengaat.
Juist.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
En hij weet precies wat hij doet, van zichzelf opofferen tot een babypop in zijn armen, niets is toeval.
Nee is acteren denk ik. Zo bewust van alles. Hij kijkt ook of de camera erop staat. De anderen hebben lol en karen zegt dat moet toch wat doen bij u. Moet je de gezichten zien in de.hottubquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
En hij weet precies wat hij doet, van zichzelf opofferen tot een babypop in zijn armen, niets is toeval.
Heeft Alice er misschien wat slime in laten vallen?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:18 schreef marky het volgende:
Opvallend als dit clubje in de hottub zit is het meteen weer troebelsoep.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft Alice er misschien wat slime in laten vallen?
ze zijn aan het zuigen met dat shoegedoequote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee is acteren denk ik. Zo bewust van alles. Hij kijkt ook of de camera erop staat. De anderen hebben lol en karen zegt dat moet toch wat doen bij u. Moet je de gezichten zien in de.hottub
Nee het was kraakhelder toen die eruit kwam.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft Alice er misschien wat slime in laten vallen?
Ah zij piest chloor? Het was gisteren al zo goor namelijkquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:19 schreef marky het volgende:
[..]
Nee het was kraakhelder toen die eruit kwam.
Ja dat klopt zeker. Kinderachtig ja zeker. Maar ashley zegt dingen achter hun rug die ze gehoord hebben. Nu in de tube weer spel praten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
ze zijn aan het zuigen met dat shoegedoe
het is gewoon pathetic.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
ze zijn aan het zuigen met dat shoegedoe
Waarom nou een 'maar Ashley' erachter aan? Ashley is ook geen lieverdje, maar dat andere groepje is gewoon al uren aan het zuigen naar hen toe.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat klopt zeker. Kinderachtig ja zeker. Maar ashley zegt dingen achter hun rug die ze gehoord hebben. Nu in de tube weer spel praten.
Sorry maar Alice heeft er 2.dagen terug 1 uur ingezeten de rest niet meer. Die kooktub wordt voornamelijk door de.mannen gebruikt. Glenn zit er uren en uren in. Bijna nog meer dan die els in 1quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah zij piest chloor? Het was gisteren al zo goor namelijk
Die kennen dat niet. Echt lachen en plezier hebben. Die zijn over het algemeen zuur met het spel in de toekonst bezig en net het spel in het verleden. Die hebben ontzettend veel moeite met loslaten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee is acteren denk ik. Zo bewust van alles. Hij kijkt ook of de camera erop staat. De anderen hebben lol en karen zegt dat moet toch wat doen bij u. Moet je de gezichten zien in de.hottub
Dat zuiden is niet zomaar begonnen met sjoe zeggen. Dat komt door wat ashley heeft gezegd. Niets meer niets minder.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom nou een 'maar Ashley' erachter aan? Ashley is ook geen lieverdje, maar dat andere groepje is gewoon al uren aan het zuigen naar hen toe.
Die attractie is gecensureerdquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als ik de bewoner soms in de kooktub zie zitten komt toch dit liedje naar boven
Dat is dan toch het toppunt van kinderachtigheid?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zuiden is niet zomaar begonnen met sjoe zeggen. Dat komt door wat ashley heeft gezegd. Niets meer niets minder.
En dus gaan ze uren en dagenlang lopen zuigen en treiteren? Ik vind het kleuterklasgedrag. En dat heeft niets met Ashley te maken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zuiden is niet zomaar begonnen met sjoe zeggen. Dat komt door wat ashley heeft gezegd. Niets meer niets minder.
Ashley heeft zelf heel veel stopwoordjes maar die andere mogen geen sjoe zeggen. Mevrouw kan er niet meer tegen. Ik weet wel dat het geen Gouden kooi is maar dan vraag je er toch om. Ik zou me er geen moer van aantrekken en gewoon doen. Als je er niet tegen kan ga je toch lekker naar huis.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom nou een 'maar Ashley' erachter aan? Ashley is ook geen lieverdje, maar dat andere groepje is gewoon al uren aan het zuigen naar hen toe.
Dat denk ik. Karen zegt dilano heeft ook band Alice he. Die vergeet dat hij goed kan met ronahi. Karen en co geven Alice veel macht dan ze heeftquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:27 schreef marky het volgende:
Als ik Danny was zou ik ook hipen dat Ty naar huis gaat. Mocht Ty blijven en een pon pakken zit hij er naast Ashley en Glenn op. Dan is hij weg.
Ze kunnen zo slecht in de spiegel kijken in dat groepje. Het is allemaal begonnen bij de golden4 war Danny zich later heeft bijgevoegd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
Karen zegt dat tyron niet helemaal fout is. Danny zegt van die groeps splitsing wel tyron. Karen zegt nou randy ook he. Danny is alleen maar benieuwd naar de koppeling van duo.en maakt hem niet uit wie weg gaat.
Ja he ik vergiste me ook de wind is heel koudquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:29 schreef mazaru het volgende:
Ik ging net ook even in het zonnetje zitten, maar het is echt stervenskoud
Zij zitten uit de windquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:29 schreef mazaru het volgende:
Grappig ! Een beetje hetzelfde als wat er gebeurt bij Ashquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat denk ik. Karen zegt dilano heeft ook band Alice he. Die vergeet dat hij goed kan met ronahi. Karen en co geven Alice veel macht dan ze heeft
Hier in het Antwerpse ook. Prachtig zonnig, maar verdorie koud.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:29 schreef mazaru het volgende:
Mee eens.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:25 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley heeft zelf heel veel stopwoordjes maar die andere mogen geen sjoe zeggen. Mevrouw kan er niet meer tegen. Ik weet wel dat het geen Gouden kooi is maar dan vraag je er toch om. Ik zou me er geen moer van aantrekken en gewoon doen. Als je er niet tegen kan ga je toch lekker naar huis.
Klopt weer andere verwijten wat er bij hun zelf isquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Grappig ! Een beetje hetzelfde als wat er gebeurt bij Ash
Oosten wind hier in het westen maar uit de wind prima te doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier in het Antwerpse ook. Prachtig zonnig, maar verdorie koud.
Dus komen we eigenlijk weer uit op hetzelfde punt: beide partijen doen hetzelfde.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt weer andere verwijten wat er bij hun zelf is
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus komen we eigenlijk weer uit op hetzelfde punt: beide partijen doen hetzelfde.
Ja zeg ik. Waar ik niet tegen kan is dat er veel te veel gekonkeld wordt in het negatieve en dan met name in die groene kamerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus komen we eigenlijk weer uit op hetzelfde punt: beide partijen doen hetzelfde.
Ja dahag, Alice is een héél kinderachtig sjoe roepertje! En ze heeft het badwater ook vervuild voordat De Terechte Winnaars er in gingen!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sterk hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dahag, Alice is een héél kinderachtig sjoe roepertje! En ze heeft het badwater ook vervuild voordat De Terechte Winnaars er in gingen!![]()
Ja haar masker valt nu af. Maar haar hoofd valt niet af. Dat wordt steeds dikkerder! [ afbeelding ]
krijgt ze haar medicatiequote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley dbk daar was ze vanmorgen toch ook al.
Met dat verschil dat het de 4 veel harder wordt aangerekend dan het clubje van Ash.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er word door de andere groep net zoveel gekonkeld als de groene kamer. Er word alleenmaar gezien omdat beide streams meestal op die kamer staat omdat het intressanter tv is dan die andere groep. groene kamer is ook vaak heel veel lol terwijl de andere als een dooie boel op de bank liggen voor zich uit te kijkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zeg ik. Waar ik niet tegen kan is dat er veel te veel gekonkeld wordt in het negatieve en dan met name in die groene kamer
Pammetje. Ik moet eerlijk zeggen ik vind ashley een grootsmoel maar ze kan na een fikse ruzie wel snel weer achter zich laten.quote:
Opvallend.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:38 schreef Ireth het volgende:
Ashley weer moeilijk doen met haar badjas om uit die hottub te komen..
Nee hoor , maar heeft dat ook niet te maken met het feit dat mensen telkens roepen dat dat andere clubje niet achterbaks is ? Dat alleen dat clubje van Ashley dat doet? Ik denk van wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:39 schreef marky het volgende:
[..]
Met dat verschil dat het de 4 veel harder wordt aangerekend dan het clubje van Ash.
Practice makes perfect.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Pammetje. Ik moet eerlijk zeggen ik vind ashley een grootsmoel maar ze kan na een fikse ruzie wel snel weer achter zich laten.
Berichtje van thuis gehad dat alles nog oké is?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:42 schreef Was-beer het volgende:
Ashley alweer terug
Karen: is het in orde?
Ashley: ja
Zal wel contact met thuis zijn geweest op haar verzoek. Dan is het fijn voor haar om te weten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:42 schreef Was-beer het volgende:
Ashley alweer terug
Karen: is het in orde?
Ashley: ja
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zal wel contact met thuis zijn geweest op haar verzoek. Dan is het fijn voor haar om te weten.
De andere groep konkelt lang niet zoveel. Die hebben aan een paar woorden genoeg wie wanneer en hoe. Moeten eerst zichzekf beter voirdoen dan ze zijn. Gaan dan vervolgens die andere naar beneden trappen. Brabbelen vervolgens nog wat vlaams en gaan dan in kringetjes lullen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:40 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Er word door de andere groep net zoveel gekonkeld als de groene kamer. Er word alleenmaar gezien omdat beide streams meestal op die kamer staat omdat het intressanter tv is dan die andere groep. groene kamer is ook vaak heel veel lol terwijl de andere als een dooie boel op de bank liggen voor zich uit te kijken
Zou me niks verbazen.. een beetje de Joanna van Secret Story..krijgt alles voor elkaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Berichtje van thuis gehad dat alles nog oké is?
Dagen geleden konden ze nog lol hebben met elkaar......quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dus gaan ze uren en dagenlang lopen zuigen en treiteren? Ik vind het kleuterklasgedrag. En dat heeft niets met Ashley te maken.
Ja kunst, die verslaan de rest op ervaring.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:45 schreef marky het volgende:
[..]
De andere groep konkelt lang niet zoveel. Die hebben aan een paar woorden genoeg
Nu al gestresst voor de nominaties van volgende week denk ik soms.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dagen geleden konden ze nog lol hebben met elkaar......
Maar het lijkt wel Of Ashley weer genomineerd is.....
Of zit haar iets anders dwars....want ze weet drommels goed dat dit haar ook geen goed doet.
Ik zei dat Danny een slang was, maar eigenlijk in mijn ogen nog erger een bange muis met ratte streken....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:29 schreef marky het volgende:
[..]
Ze kunnen zo slecht in de spiegel kijken in dat groepje. Het is allemaal begonnen bij de golden4 war Danny zich later heeft bijgevoegd.
Vond ik ook zo'n leuk recht-voor-z'n-raap mens.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:45 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen.. een beetje de Joanna van Secret Story..krijgt alles voor elkaar.
Bart gaat niet vreemd?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Berichtje van thuis gehad dat alles nog oké is?
Ze hebben daar ook zo ontzettend weinig te doen. Ze zouden een lekkere lang opdracht moeten krijgen ofzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nu al gestresst voor de nominaties van volgende week denk ik soms.
Hoor hem dat zeggen die spitsneus.......quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
Danny vraagt of ze hem willen gunnen met coins. En karen gelijk ik heb ook nog niets gehad en ashley ook niet. Net kleine kinderen als de een een kadootje heeft wil een ander ook.
En dan een opdracht waarbij ze met zijn allen moeten samenwerken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook zo ontzettend weinig te doen. Ze zouden een lekkere lang opdracht moeten krijgen ofzo.
Ik zou ook knettergek worden van de hele dag niets kunnen doen, dan is het niet zo raar dat ze eigenlijk al weer toe gaan leven naar de volgende nominatie. Veel andere gespreksonderwerpen zijn er niet meer.
Nee dat is misschien ook wel hun manco maar dan nog zie ik het liever dan het uren en uren aan gekonkel van die andere.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja kunst, die verslaan de rest op ervaring.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
En weer wordt de Queen door haar personeel in haar badjas geholpen.
[ afbeelding ]
Je kan ook gewoon lol maken om het lol maken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben daar ook zo ontzettend weinig te doen. Ze zouden een lekkere lang opdracht moeten krijgen ofzo.
Ik zou ook knettergek worden van de hele dag niets kunnen doen, dan is het niet zo raar dat ze eigenlijk al weer toe gaan leven naar de volgende nominatie. Veel andere gespreksonderwerpen zijn er niet meer.
Ze hebben allemaal evenveel te doen maar Ashley lijkt er meer stress van te hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:52 schreef Verida het volgende:
[..]
1 radslag in de tuin gedaan na uitleg van Dilanoquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:59 schreef Verida het volgende:
[..]
heeft hij zijn schouder overbelast bij het pannenkoekenbakken?
WOW, wat een onzinquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou het kunnen nu zij dingen hoort van hoe kom ik over. Vooral nu het begint te knijpen qua tijd. Is het tij nog te keren van opperbitch naar een leuk iemand.....laat ik hun het werk doen??quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal evenveel te doen maar Ashley lijkt er meer stress van te hebben.
Maar ro gaat morgen pleite, Ash dan weer naar het solohuis??quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:01 schreef engine het volgende:
Op insta kun je de toekomstige duo partner van de genomineerden zien.
Ashley en Ronahi..
Mijn stem telt![]()
ze heeft vanaf het begin gezegd dat dat niet haar insteek is. Ze zit er niet om vrienden te maken, maar om het spel te spelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley weer smoezen met Danny maar hij praat gewoon. Vertelt dat Alice heeft gezegd dat ashley hun beïnvloed en Danny zegt wij ðoen altijd nog wat wij willen. Danny zegt ze voelen en zien het wel dat we veel bijelkaar zijn. Ashley zegt verkeerde paard gewed en wel spijt hebben van hun keuze. Ze bedenkt niet dat mensen gewoon op klik en gevoel ipv tactiek.
Ja en maar huilen toen met karen op de bankquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft vanaf het begin gezegd dat dat niet haar insteek is. Ze zit er niet om vrienden te maken, maar om het spel te spelen.
Karin staat heel vaak af te wassen, ook als het niet haar beurt is. Danny zei gister dat zij het meest afwassen van de hele groep. Dus hoezo lui? Doe die afwas maar eens voor die hele groep en soms een paar keer per dagquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:19 schreef OmaJacky het volgende:
Die Karen is niet alleen heel kinderlijk in haar gedrag maar ook verschrikkelijk lui hoor.
Ze vroegen of ze even een blokje erop wilde leggen , met heel veel moeite en gezucht deed ze het.
Je ziet vaker dat ze liever lui dan moe is .
SJOE?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:53 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
En ze knipt iedereen die erom vraagtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Karin staat heel vaak af te wassen, ook als het niet haar beurt is. Danny zei gister dat zij het meest afwassen van de hele groep. Dus hoezo lui? Doe die afwas maar eens voor die hele groep en soms een paar keer per dag
die heb ik ook bij elkaar gezet....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:01 schreef engine het volgende:
Ashley en Ronahi..
Mijn stem telt![]()
Big Brother is weer lekker aan het sturen. Ik kan mij niet voorstellen dat mensen Ty aan Dilano hebben willen koppelen. Totaal geen spannende combi. Die andere twee duidelijk wel. Dus het lijkt mij duidelijk dat Ty naar huis gaat morgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:01 schreef engine het volgende:
Ashley en Ronahi..
Mijn stem telt![]()
Randy vermoed ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ro gaat morgen pleite, Ash dan weer naar het solohuis??
En wat nu als Ro zaterdag naar huis gaatquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:01 schreef engine het volgende:
Ashley en Ronahi..
Mijn stem telt![]()
Poging van BB om Ronahi in het huis te houden?quote:
dus ashley en randyquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Randy vermoed ik.
Denk de andere duo's Tom en Glenn en Karen en Danny zijn.
Randy kont in de plaats van de vertrekkende.
Nee komt morgen pas. Door de wind is de aanvliegroute van schiphol aangepast waardoor ze nu niet kunnen vliegen.quote:
Maakt niet veel uit toch? Het is een vliegtuigje voor Karin. En morgenavond gaat er pas iemand uit.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt dat zo'n rare dag....met nominatie en al.....
Er is vast wel iemand zo lief om een filmpje ervan te maken.quote:
Jawel, snap het maar het is om iemand een hart onder de riem te steken en dan is het toch leuker om dat niet rond het nomineren te doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit toch? Het is een vliegtuigje voor Karin. En morgenavond gaat er pas iemand uit.
nee had dyllie niet bij ty bedenk ik me nuquote:
Yup, maar is kennelijk verzetquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:18 schreef greysbones het volgende:
huh
hij zou toch vandaag komen??
half 2???
SPOILER: Van Karan haar instaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, maar is kennelijk verzetthnxSPOILER: Van Karan haar instaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
why???quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee had dyllie niet bij ty bedenk ik me nu
had dylano bij karen geloof ik
had Ronahi en Ashley wel bij elkaar gezet
weet het al niet meer
En alles gebeurde daar achter een sl. Toen duidelijk werd dat een aantal geheimen per ongeluk waren uitgelekt. Een jongen (ben zijn naam kwijt, was die jongen waarvan er blootfoto's waren gelekt) kon in het vliegtuig al een aantal dossiers, die door begeleiders niet goed waren opgeborgen, zien) toen dat uitkwam volgde er een streamlock van bijna 4 uurquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:45 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen.. een beetje de Joanna van Secret Story..krijgt alles voor elkaar.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:13 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Poging van BB om Ronahi in het huis te houden?Kijkers zien natuurlijk graag Ronahi en Ashley als duo
SS had een SL van 4 dagenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
En alles gebeurde daar achter een sl. Toen duidelijk werd dat een aantal geheimen per ongeluk waren uitgelekt. Een jongen (ben zijn naam kwijt, was die jongen waarvan er blootfoto's waren gelekt) kon in het vliegtuig al een aantal dossiers, die door begeleiders niet goed waren opgeborgen, zien) toen dat uitkwam volgde er een streamlock van bijna 4 uur
Ze hadden niet dit moeten doen voor de nominatie....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]dacht ik dus ook toen ik hem zag
chloor in combinatie met lichaamsvettenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:29 schreef Ireth het volgende:
Er blijven stofkes aan de zwembroek van Glenn plakken, komt door de hottub denkt ie...
Is dat ding gevuld met stroop??
Wat betekend Sjoe dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:31 schreef Koos1958 het volgende:
Sjoe mag niet maar ashley zegt ook doorlopend snap ik snap ik
Randy is te lui om uit zijn ogen te kijkenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:33 schreef greysbones het volgende:
Beste bewoners
kom naar de game area
Randy
lekker doorblijven klutsen
Echt hoelang gaat het er hier al niet over.quote:
het is de enige die consequent elke dag taken voor de groep uitvoert, ook voor de lunch. Oke, traag in tempo maar ik zie er zat helemaal niets doenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Randy is te lui om uit zijn ogen te kijken
Wat dacht je van "jongens, ik weet het". terwijl ze er altijd naast zit.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:31 schreef Koos1958 het volgende:
que???quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:38 schreef schizolientje het volgende:
[..]
het is de enige die consequent elke dag taken voor de groep uitvoert, ook voor de lunch. Oke, traag in tempo maar ik zie er zat helemaal niets doen
Roni gaat er morgen toch uit?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:01 schreef engine het volgende:
Ashley en Ronahi..
Mijn stem telt![]()
Er was eerst ook gedoe dat Alice en Ariana tegen iedereen schat zei.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dacht je van "jongens, ik weet het". terwijl ze er altijd naast zit.
Snap eigenlijk dat hele gedoe niet rond sjoe.......ben blij dat ik een woord belgisch versta.....
al doet hij het liggend op zijn buik hij doet t wel voor de hele groepquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
que???
das echt BS
er zijn meerdere die elke dag wat doen
bij Randy valt het op omdat hij elke dag zittend pannenkoeken bakt
Vlaamsquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:40 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er was eerst ook gedoe dat Alice en Ariana tegen iedereen schat zei.
Tom werd daar helemaal ongemakkelijk van toen Ariana dat tegen hem zei
Ja tis dus eigenlijk Frans.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wordt bij ons wel eens gezegd. Komt van het franse chou
Op een gegeven moment wordt dat vervelend , net als Alice die Sjattie en schat tegen bewoners zegtquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:41 schreef Xilia het volgende:
[..]
Vlaams![]()
Komt van chouke, betekent liefje, schatje etc.
Ze gooien dit nu vol op de socials om stemmen voor Ro binnen te halen. De opzet is duidelijk lijkt mij. De combi Ty Dilano is niet spannend niet anders dan dat ze grotere kans hebben om een vrijstelling of een pon te winnen.quote:
Ashley: ikquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:45 schreef greysbones het volgende:
ik vind alle herhaling van woorden irritant
Bas met dat Ashhhhhhley
Ro met chou en besef even
Randy bro man
ty faya
glenn/tom /danny snapte
Kleine nuance, Ashley zei dat ze er gek van werd, niet dat het niet mocht.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:31 schreef Koos1958 het volgende:
Tom: sonjaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:45 schreef greysbones het volgende:
ik vind alle herhaling van woorden irritant
Bas met dat Ashhhhhhley
Ro met chou en besef even
Randy bro man
ty faya
glenn/tom /danny snapte
Ze zegt het zelfs tegen BBquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wordt dat vervelend , net als Alice die Sjattie en schat tegen bewoners zegt
net zo als er afgewassen wordt voor de hele groep, gestofzuigd voor de hele groep, avondeten gekookt voor de hele groep, badkamer wordt schoongemaakt voor de hele groep enz.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:41 schreef schizolientje het volgende:
[..]
al doet hij het liggend op zijn buik hij doet t wel voor de hele groep
Hou toch op die liggen niet anders dan te konkelen maar jij ziet dat als lol maken en ik als gekonkelquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:45 schreef marky het volgende:
[..]
De andere groep konkelt lang niet zoveel. Die hebben aan een paar woorden genoeg wie wanneer en hoe. Moeten eerst zichzekf beter voirdoen dan ze zijn. Gaan dan vervolgens die andere naar beneden trappen. Brabbelen vervolgens nog wat vlaams en gaan dan in kringetjes lullen.
Tegen die tijd zijn die andere alweer aan het lachen
Ik werd enorm ongemakkelijk van alles van die zweefmuts, blij dat ze er zo snel uitvloog.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:40 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er was eerst ook gedoe dat Alice en Ariana tegen iedereen schat zei.
Tom werd daar helemaal ongemakkelijk van toen Ariana dat tegen hem zei
Ik vind het ook wat neerbuigend als mensen die je amper kent sjattie of schat noemen .quote:
vindt beide even irritantquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat neerbuigend als mensen die je amper kent sjattie of schat noemen .
Dan hoor ik toch liever chou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |