Precies, het MooiPopje blijftquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ro of Ty vertrekt. Maakt mij niet uit wie van de 2.
Dan loop ik er altijd onverzorgd bijquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Een vrouw zonder make-up ziet er minder verzorgd uit.
Idem.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:18 schreef Joyce-43 het volgende:
dus ik ben minder verzorgt volgens Alice
en topic sluit terwijl ik dit typ haha
Ja dat oranje gezicht met een poederlaag en driedubbele zwarte wenkies maken haar mooierquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
ze gingen 1 maand buiten hequote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
Alice is helemaal niet bang dat haar vriend vreemd gaat.
Ze is zeker van haar relatie van drie maanden
Nu Alice dat gezegd heeft, ligt ze er uit bij mij (ik moet gelukkig nog stemmen)quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat oranje gezicht met een poederlaag en driedubbele zwarte wenkies maken haar mooier verdoezelen al die pukkels.
Wat een domme uitspraak
RLS-producties staan tot geloofwaardigheid als politici tot integriteitquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou niet geloofwaardig zijn. Het gaat echt tussen die twee meiden
het is wat he, misschien in de leer bij Mevr 6 lagenquote:
Met een man die qua leeftijd haar vader had kunnen zijn en allang weet waar Abraham de mosterd haalt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
Alice is helemaal niet bang dat haar vriend vreemd gaat.
Ze is zeker van haar relatie van drie maanden
Die krijgt haar karma nog wel thuis.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met een man die qua leeftijd haar vader had kunnen zijn en allang weet waar Abraham de mosterd haalt.
hij is 30 of niet ?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met een man die qua leeftijd haar vader had kunnen zijn en allang weet waar Abraham de mosterd haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |