Precies, het MooiPopje blijftquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ro of Ty vertrekt. Maakt mij niet uit wie van de 2.
Dan loop ik er altijd onverzorgd bijquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Een vrouw zonder make-up ziet er minder verzorgd uit.
Idem.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:18 schreef Joyce-43 het volgende:
dus ik ben minder verzorgt volgens Alice
en topic sluit terwijl ik dit typ haha
Ja dat oranje gezicht met een poederlaag en driedubbele zwarte wenkies maken haar mooierquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
ze gingen 1 maand buiten hequote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
Alice is helemaal niet bang dat haar vriend vreemd gaat.
Ze is zeker van haar relatie van drie maanden
Nu Alice dat gezegd heeft, ligt ze er uit bij mij (ik moet gelukkig nog stemmen)quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat oranje gezicht met een poederlaag en driedubbele zwarte wenkies maken haar mooier verdoezelen al die pukkels.
Wat een domme uitspraak
RLS-producties staan tot geloofwaardigheid als politici tot integriteitquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou niet geloofwaardig zijn. Het gaat echt tussen die twee meiden
het is wat he, misschien in de leer bij Mevr 6 lagenquote:
Met een man die qua leeftijd haar vader had kunnen zijn en allang weet waar Abraham de mosterd haalt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
Alice is helemaal niet bang dat haar vriend vreemd gaat.
Ze is zeker van haar relatie van drie maanden
Die krijgt haar karma nog wel thuis.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met een man die qua leeftijd haar vader had kunnen zijn en allang weet waar Abraham de mosterd haalt.
hij is 30 of niet ?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met een man die qua leeftijd haar vader had kunnen zijn en allang weet waar Abraham de mosterd haalt.
Grappig? Die dooie lacht nog niet als hij een drol tegen de muur ziet opkruipen.quote:
In de 30, zei zequote:
Geef ook even de lottogetallen voor morgenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die finale wordt dit jaar wat gelijker verdeeld: Ashley - Karen - Tom - Jimmy.
Dan kijk jij blijkbaar andere streamsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Grappig? Die dooie lacht nog niet als hij een drol tegen de muur ziet opkruipen.
31 geloof ik, was ie er jong bij als ie haar vader had kunnen zijnquote:
Hij lacht wel als iemand anders belachelijk wordt gemaakt. Net hadden ze nog de grootste lol toen ze aan het roddelen warenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Grappig? Die dooie lacht nog niet als hij een drol tegen de muur ziet opkruipen.
en die ze nog maar 1 maand kende voor ze het huis inging....en verder alleen een brief heeft gekregen en een minuutje dom gelul per telefoonquote:
Welke stream kijk jij dan? Ze lachen meer om zichzelf dan om andere.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:18 schreef mazaru het volgende:
Die drie kunnen alleen maar lachen als ze iemand anders belachelijk maken. Doet me denken aan schoolbully's
Ja dat zegt idd wel iets over iemand. Kleutergedrag , heel lelijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron is een bully. Expres iets gaan doen als je weet dat iemand anders het niet fijn vindt... Dat doen ze op de kleuterschool ook. Maar daar proberen ze in ieder geval nog pestgedrag af te leren.
Dat speel ik niet. Het enige gokken wat ik weleens doe is als er een paard van onze beste vriendin moet racen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:33 schreef marky het volgende:
[..]
Geef ook even de lottogetallen voor morgen
Ik zou het mooi vinden. Ze hadden net nog plezier over de onzekerheid van Ashleyquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:36 schreef Verida het volgende:
[..]
en die ze nog maar 1 maand kende voor ze het huis inging....en verder alleen een brief heeft gekregen en een minuutje dom gelul per telefoon
ik zou daar niet zo zeker van zijn
Ik heb toch de hele tijd gekeken maar roddelen (slecht spreken over andere) heb ik niet gehoord.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij lacht wel als iemand anders belachelijk wordt gemaakt. Net hadden ze nog de grootste lol toen ze aan het roddelen waren
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb toch de hele tijd gekeken maar roddelen (slecht spreken over andere) heb ik niet gehoord.
oh nog ouder hahaquote:
Dan hebben we inderdaad andere streams.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb toch de hele tijd gekeken maar roddelen (slecht spreken over andere) heb ik niet gehoord.
ja zeker weten hahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
31 geloof ik, was ie er jong bij als ie haar vader had kunnen zijn
Hoe dan???? Het is toch een dooie en een zure.....Die doen niks meer.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron is een bully. Expres iets gaan doen als je weet dat iemand anders het niet fijn vindt... Dat doen ze op de kleuterschool ook. Maar daar proberen ze in ieder geval nog pestgedrag af te leren.
Je mag terugzoeken, maar die woorden heb ik nooit gebruikt. Dus weet niet waarom je dat mij aanrekent.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe dan???? Het is toch een dooie en een zure.....Die doen niks meer.
Ok. Dus we hebben allemaal andere streams of zien het allemaal anders......dus sorry bij deze....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je mag terugzoeken, maar die woorden heb ik nooit gebruikt. Dus weet niet waarom je dat mij aanrekent.
ze jankt toch ook niet om dat sjoe, ze heeft alleen gezegd dat ze er helemaal leip van wordt om het heel de dag te horen, te pas en te onpas.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
Het was toch geen ponykamp?
Janken om 'sjoe' kom op zeg
ik zit nu met "het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik " liedje in mijn hoofd, en bedanktquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:43 schreef mazaru het volgende:
Ahh daar gaan ze weer. Hoe geweldig of dat zij wel niet zijn. Zo grappig, zo leuk, zo geweldig, zo perfect
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zit nu met "het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik " liedje in mijn hoofd, en bedankt
Zucht, ik pas m'n tekst wel aan, voor degenen die alles weer te letterlijk menen te moeten nemen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ze jankt toch ook niet om dat sjoe, ze heeft alleen gezegd dat ze er helemaal leip van wordt om het heel de dag te horen, te pas en te onpas.
kan ik me ook heel goed voorstellen trouwens![]()
en het is dan heel erg kleuterniveau om dan extra sjoe te gaan zeggen en een spandoek te gaan maken met sjoe erop.
Vind ik dan
En bedanktquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zit nu met "het is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je zo goed bent als ik " liedje in mijn hoofd, en bedankt
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:51 schreef Ireth het volgende:
Randy: "Ik kan niet eens bankdrukken nu..."
Volgens mij heeft hij de afdruk van zijn kont toch best in de bank gedrukt....
Ach nog 1 dagje, dan tyft iig 1 van de 2 alvast het huis uit.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:53 schreef mazaru het volgende:
De momenten waarop ze keihard lachen zijn de momenten waarop ze over de andere kant praten
"Ik ga zo SJOE opschrijven en in de woonkamer ophangen!!" "De sjoekamer!" 'SJOE SJOE SJOE' "Ik ga het boven Ashley haar bed hangen!"
[ afbeelding ]
Dat ruimt al lekker opquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:54 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Ach nog 1 dagje, dan tyft iig 1 van de 2 alvast het huis uit.
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:54 schreef Puzzie het volgende:
Maar als ik het goed begrijp wordt Tom straks lid van team Ty ?
Heb je het nou over de COS of?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:55 schreef KinKiJan het volgende:
Ze hebben lol over het niet kennen van een liedje!Das niet op de man genoeg
Wat een gelul zeg
Was op stream, ze maken lol over iets anders dat over Ashley gaat.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je het nou over de COS of?
Ik snap em niet
Ow God, staat de AED gereed? Wie verzuipt wie als eerste?quote:
Nou... op zich kan Jimmy zich prima verstoppen achter slechts 1 borst van Queen Ashley...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:58 schreef mazaru het volgende:
Oh en Jimmy! Hoe kan ik die nou over het hoofd zien?
Ashley zegt iets en legt haar arm bijna achter die van Tom .Tom draait ervan weg.....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow God, staat de AED gereed? Wie verzuipt wie als eerste?
Nou, Karin misschien wel, maar Jimmy lukt dat niet hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:59 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
N
[..]
Nou... op zich kan Jimmy zich prima verstoppen achter slechts 1 borst van Queen Ashley...
Dus een beetje zoals dat hier telkens wordt geroepen dat Ashey loopt te janken om shoequote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was op stream, ze maken lol over iets anders dat over Ashley gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De held op sokken. Hij durft niet eens in de buurt te komen van Ashleys bed.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:53 schreef mazaru het volgende:
De momenten waarop ze keihard lachen zijn de momenten waarop ze over de andere kant praten
"Ik ga zo SJOE opschrijven en in de woonkamer ophangen!!" "De sjoekamer!" 'SJOE SJOE SJOE' "Ik ga het boven Ashley haar bed hangen!"
[ afbeelding ]
Nee, net als de rest....quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De held op sokken. Hij durft niet eens in de buurt te komen van Ashleys bed.
En wij moeten op 2 streams naar Team Knudde kijken...quote:
Nee ze kletste wel over anderen maar niet gemeen maar iedereen ziet het zoals hij of zij dat wil. En was ook belachelijk van ashley dat ze dat zei in de groene kamer.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:38 schreef marky het volgende:
[..]
we zullen niet mogen horen hoe Tom en Ashley het gebeuren van gisteren als twee volwassen mensen netjes uitpraten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En wij moeten op 2 streams naar Team Knudde kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |