Volgende week woensdag.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:21 schreef RamboDirk het volgende:
ik heb zo'n brobbey bruin vermoeden dat Villa zo gaat scoren.
Och het is altijd nog beter dan wat ajax heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:21 schreef Saekerhett het volgende:
Dan heb je twee opkomende backs die geen voorzet kunnen geven en een spits die geen kansen afmaakt. Ja, dan ga je vanavond geen goals maken nee.
Laat haar maar alle hoeken van de Kuip zien.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin gaat dan voor het eerst mee naar Feyenoord.
Dan weet ie wel wat voor vlees hij in de Kuip heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Laat haar maar alle hoeken van de Kuip zien.
I see what you did there.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och het is altijd nog beter dan wat ajax heeft.
Genoeg, hij is een feederquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan weet ie wel wat voor vlees hij in de Kuip heeft.
Wat is jouw favoriete nummer van Toots Tielemans?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van Rijk de Gooijer?
Arme schooijerquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een beetje een dooie.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met rood voor Berghius.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
Jammer dat Bergwijn en Berghuis er niet bij kunnen zijn, dan stond het nu al 2-0
Georganiseerd schoppen ja.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel gek dit, Ajax wat georganiseerd speelt
Ik denk dat ik gelijk ga krijgen ....quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
een stunt is altijd mogelijk
nederlandse ploegen weten beter 020 te bestrijden dan buitenlandse ploegen...
hoewel dit 020 elftal wel 1 van de allerslechte is die ik ooit heb gezien....
broeby kan er altijd per ongeluk een paar inschieten
Niet zo gek als je elk scenario wel een keer beschreven hebtquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gelijk ga krijgen ....
Het kan vriezen het kan dooienquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gelijk ga krijgen ....
Dat valt wel mee. Brobby had al moeten scoren.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
0 moeite en het blijft moeiteloos overeind in Amsterdam.
ik heb maar 1 scenario geschreven flappiequote:Op donderdag 7 maart 2024 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet zo gek als je elk scenario wel een keer beschreven hebt
Ja laatst welquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Sosa ooit een bruikbare voorzet gegeven?
Oh leuk. Ik kijk er naar uit. Morgenavond heb ik een date, benieuwd naar dat scenarioquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb maar 1 scenario geschreven flappie
ik zal zo een scenario over jou schrijven
Waarom zou ik dat uitspreken?quote:
Does a bear shit in the woodsquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Linzonquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedenavond makker.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond. Ik zou niet gaan kijken het is mokersaai.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh leuk. Ik kijk er naar uit. Morgenavond heb ik een date, benieuwd naar dat scenario
Als de 2e helft ook zo is, haak ik af.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedenavond makker.
Nee, was ik ook niet van plan. Misschien kan jij ook wel wat anders gaan doen?
Eet smakelijkquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:50 schreef Zorro het volgende:
40 seconden in het veld en al een eigen goal snoeihard achter je eigen doelman knallen
Liverpoolquote:
Ow, ja, zeg dat dan er even bij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |