Best pit-tig.quote:
Met een putdeksel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er loopt iemand op de baan mogelijk.
neeeeequote:Op donderdag 7 maart 2024 18:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Op de neusquote:
Lizardman?quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Met een man erinquote:
Wel alle putdeksels in de pitstraat begreep ik.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:05 schreef Rianne84 het volgende:
Moeten ze nu alle putten gaan controleren?
Exploding Ferrari's incoming!!quote:
Dat willen ze wel maar iemand maakt steeds die putdeksels weer dicht.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat willen ze wel maar iemand maakt steeds die putdeksels weer dicht.
Ow ja, die mafkees op Silverstone.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Deze?
Is ook groen ...
[ afbeelding ]
Nou, is wel makkelijk om te gokken wie gelijk heeftquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Man op de baan is volgens Viaplay de mogelijke oorzaak. En Haas meldt een beschadigde put(deksel) in de pitstraat. En nu zouden alle putdeksels in de pitstraat gecheckt moeten worden. Dus dat zou ook een oorzaak kunnen zijn.
Toch wel next level als je dit in S-A durft.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ow ja, die mafkees op Silverstone.
ikquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, is wel makkelijk om te gokken wie gelijk heeft
Ze meldden het beide (als mogelijke oorzaak).quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, is wel makkelijk om te gokken wie gelijk heeft
Doe het dan gelijk in Mekka.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Toch wel next level als je dit in S-A durft.
je weet hopelijk dat dit een echt circuit isquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:11 schreef WillemsJ het volgende:
Wat is dat toch met die putdeksels, laten we maar op echte circuits rijden!
Officieel een stratencircuit! Maar i knowquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet hopelijk dat dit een echt circuit is
officieel geen stratencircuit meerquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:13 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Officieel een stratencircuit! Maar i know
Allemaal om Perez z'n kansen op het WK te ontnemenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
officieel geen stratencircuit meer
Heeft een bril nodig om in zijn spiegels te kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:21 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton reed daar wel heel erg in de weg
Gaat niet gebeuren, daar is de AM echt niet goed genoeg voor.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou fijn zijn als Alonso eens keer gaat winnen
#Blessedquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:22 schreef Zorro het volgende:
Goh die Andere Mercedes rijdt weer eens achterlijk i nde weg. Die zal wel een straf krijgen!
Oh wacht.
Werd eens tijd.quote:
Nog genoeg.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:24 schreef greysbones het volgende:
hoeveel meer zou er in die RBR zitten
Dan heb ik iets gemistquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
officieel geen stratencircuit meer
Ze noemen hem ook wel de putjesschepper.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:11 schreef SiGNe het volgende:
Ze hadden Carlos Sainz om hulp moeten vragen, die is goed in putten.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ze noemen hem ook wel de putjesschepper.
Zal hij vast niet bewust doen. Is vooral een communicatie-dingetje. Wel goed dat het bekeken wordt, het kan levensgevaarlijk zijn, maar dit soort dingen kan je zelden aan de coureur toeschrijven.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:33 schreef RichardHammond het volgende:
Walgelijke actie wederom van Hamilton, brengt andere coureurs in gevaar.
En Russell op 4, dus aan de auto ligt het nietquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:42 schreef Jane het volgende:
Lewis doet lekker rustig aan. Begrijpelijk.
Hij is dingen aan het uitproberen natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Russell op 4, dus aan de auto ligt het niet
En veel blinde bochten, hier moeten de teams echt wel aan de bak.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:45 schreef SiGNe het volgende:
Gaat lekker op de baan.. ze hebben ook geen uitloopstukken
tis wachten tot het een keer goed mis gaatquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:45 schreef SiGNe het volgende:
Gaat lekker op de baan.. ze hebben ook geen uitloopstukken
Hebben ze eindelijk naar hem geluisterd, is het nog niet genoeg. Zou het probleem tussen het stuur en de motor zitten?quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Russell op 4, dus aan de auto ligt het niet
VT3 zware crash?quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wachten tot het een keer goed mis gaat
Grote kans op een safety car zaterdagquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het risico een stuk groter is tijdens de trainingen of de kwali dan tijdens de race vanwege de grote snelheidsverschillen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Grote kans op een safety car zaterdag
P2 inmiddels.. geen problemen zo te zienquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk naar hem geluisterd, is het nog niet genoeg. Zou het probleem tussen het stuur en de motor zitten?
Russel is jonger, grotere longinhoud voor koeling.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk naar hem geluisterd, is het nog niet genoeg. Zou het probleem tussen het stuur en de motor zitten?
Met de auto niet, inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
P2 inmiddels.. geen problemen zo te zien
Blimey.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:49 schreef Managarm het volgende:
[..]
Russel is jonger, grotere longinhoud voor koeling.
het is vandaag al mis gegaan tijdens de Formule2, Villagómez heeft z'n auto opgevouwen tijdens de vrije training en kon daardoor niet meedoen met de kwalificatie.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk is een vleugel wel bodywork. Dat jij dat niet bedoelde en ook niet als zodanig interpreteert doet er weinig aan af.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua koeling bedoel ik en vleugel is geen bodywork.
ja hoorde het jaquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het is vandaag al mis gegaan tijdens de Formule2, Villagómez heeft z'n auto opgevouwen en kon daardoor niet kwalificeren.
Het het idee dat jij meer doelde op wagens die op elkaar klappen dan op een coureur die de wagen in de muur parkeert?quote:
hoorde dat hij te dicht langs de muur was gegaanquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het het idee dat jij meer doelde op wagens die op elkaar klappen dan op een coureur die de wagen in de muur parkeert?
Hij komt even binnen op het tijdstip dat dit afgelopen zou moeten zijnquote:
Vet circuit hoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het is vandaag al mis gegaan tijdens de Formule2, Villagómez heeft z'n auto opgevouwen tijdens de vrije training en kon daardoor niet meedoen met de kwalificatie.
Zegt de man die een dag te laat binnen kwam vorige racequote:Op donderdag 7 maart 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij komt even binnen op het tijdstip dat dit afgelopen zou moeten zijn
waarom is nog 7 minuten op de klok?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet wel weten waar ie moet gaan staan als ie uitvalt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
sergeant verkent graag het hele circuit
was niet kapotquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:03 schreef Nizno het volgende:
Lewis zn kont laat los
das lullig nu zn stoeltje gemaakt is
Ik was er vlak na de finish gewoonquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zegt de man die een dag te laat binnen kwam vorige race
Putdekselquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
waarom is nog 7 minuten op de klok?
Iets met een putdeksel?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
waarom is nog 7 minuten op de klok?
"My ass hurts man."quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:03 schreef Nizno het volgende:
Lewis zn kont laat los
das lullig nu zn stoeltje gemaakt is
Normaal loopt de klok voor zoiets?quote:
En/of een verwarde man.quote:
nope was uitgesteld voor de klok begon te lopenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Normaal loopt de klok voor zoiets?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was er vlak na de finish gewoon
ik maak lange werkdagenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ah zoquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope was uitgesteld voor de klok begon te lopen
Was voor VT2, sessie is 10 minuten uitgesteld.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De sessie begon 10 minuten later daardoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oh, stop daar eens mee.quote:
Dit ben ik niet van je gewend zulke uitsprakenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, stop daar eens mee.
niemand zit daar op te wachten.
Hij is gewoon teleurgesteld dat PSM er niet was.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit ben ik niet van je gewend zulke uitspraken
Ja echt wel.quote:
drukste tijd van het jaar helaasquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, stop daar eens mee.
niemand zit daar op te wachten.
Werk je bij de Belastingdienst?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
drukste tijd van het jaar helaas
Ben je de paashaas?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier ook.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, maar ik spreek hun medewerkers wel regelmatigquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Werk je bij de Belastingdienst?
"De longrun zag er goed uit."quote:
Klein beetje maar. Leclerc reed tussendoor ook nog een 1.33,8 op zachtquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"De longrun zag er goed uit."
Die was het beste van iedereen
max 1.33,9 op mediumquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klein beetje maar. Leclerc reed tussendoor ook nog een 1.33,8 op zacht
Ja, en Max deed dat op de mediums. Dit wordt gekquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klein beetje maar. Leclerc reed tussendoor ook nog een 1.33,8 op zacht
quote:
GMTAquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en Max deed dat op de mediums. Dit wordt gek
Maakt ook geen reet uit of Verstappen P1, 2, 3 of 4 kwalificeert. In de race is hij gewoon weer de snelste van iedereen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"De longrun zag er goed uit."
Die was het beste van iedereen
Die knul is gewoon buitenaards. En hij is nog niet eens op zijn piek van zijn kunnen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maakt ook geen reet uit of Verstappen P1, 2, 3 of 4 kwalificeert. In de race is hij gewoon weer de snelste van iedereen.
Kleingeld.quote:
Dan is hij lichter gestraft dan in 2021.quote:
Hmm, komt telkens goed weg hequote:
Laten we het hopen, vorig jaar was hij een meester om P2 te eindigen, gestart buiten de top 10!quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maakt ook geen reet uit of Verstappen P1, 2, 3 of 4 kwalificeert. In de race is hij gewoon weer de snelste van iedereen.
Is normaal voor een vrije training. Alleen in de kwalificatie levert het een gridstraf op.quote:
Let's hope he do that again!quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is normaal voor een vrije training. Alleen in de kwalificatie levert het een gridstraf op.
tis wel afhankelijk van de zwaarte van de 'overtreding'quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is normaal voor een vrije training. Alleen in de kwalificatie levert het een gridstraf op.
Ik vond dit echt heel gevaarlijk, maarja... wellicht zicht ontnomen van de Ferrariquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wel afhankelijk van de zwaarte van de 'overtreding'
Toch viel het me uiteindelijk tegen. Er kwam halverwege een SC en toen lag hij 4e. Nadat hij tweede lag had hij maar vijf seconden achterstand op Pérez, maar hij kwam weinig meer dichterbij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:21 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Laten we het hopen, vorig jaar was hij een meester om P2 te eindigen, gestart buiten de top 10!
van 15 naar 2 op een stratencircuit.....en dat valt tegen ....hahahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Toch viel het me uiteindelijk tegen. Er kwam halverwege een SC en toen lag hij 4e. Nadat hij tweede lag had hij maar vijf seconden achterstand op Pérez, maar hij kwam weinig meer dichterbij.
Wellicht dat hij van “meh”!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Toch viel het me uiteindelijk tegen. Er kwam halverwege een SC en toen lag hij 4e. Nadat hij tweede lag had hij maar vijf seconden achterstand op Pérez, maar hij kwam weinig meer dichterbij.
Niet heel veel goeds?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:46 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
van 15 naar 2 op een stratencircuit.....en dat valt tegen ....hahaha
welke coureur heeft dat ooit gedaan van 15 naar 2 op een stratencircuit ?
de long runs beloven niet heel veel goeds voor de race trouwens.....max weer ultra snel met 2 vingers in de neus zelfs op 10 ronden oude bandjes
Het gaat er toch om dat hij in ronde 20 van de 50 al 4e lag en toen ook nog geluk had met de SC? Als hij vierde gestart was dan hadden we toch verwacht dat hij Pérez wel ingehaald had? Maar ik geloof dat hij gedurende race ook nog wat issues had waarover hij klaagde.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:46 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
van 15 naar 2 op een stratencircuit.....en dat valt tegen ....hahaha
welke coureur heeft dat ooit gedaan van 15 naar 2 op een stratencircuit ?
de long runs beloven niet heel veel goeds voor de race trouwens.....max weer ultra snel met 2 vingers in de neus zelfs op 10 ronden oude bandjes
Na de race gaf hij aan toen vooral met het leren kennen van zijn auto bezig te zijn geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In deze race had hij ook het voor elkaar gekregen een bepaalde setting te vinden, die de sleutel was voor de rest van het seizoen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Na de race gaf hij aan toen vooral met het leren kennen van zijn auto bezig te zijn geweest.
Hij zal ook niet meet risico’s hebben willen nemen. De rest van het jaar hebben we natuurlijk ook geen “tegenvallende” momenten meer gehad
Dat was Baku, niet in Djeddah.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Na de race gaf hij aan toen vooral met het leren kennen van zijn auto bezig te zijn geweest.
Hij zal ook niet meet risico’s hebben willen nemen. De rest van het jaar hebben we natuurlijk ook geen “tegenvallende” momenten meer gehad
Hij was vorig jaar toch grieperig in SA?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat was Baku, niet in Djeddah.
Klopt ja. Het zal ongetwijfeld een reden hebben gehad, want normaliter wint hij altijd van Pérez.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar toch grieperig in SA?
Het zou kunnen dat hij pole misloopt vandaag maar de race zie ik hem ondanks dat wel winnen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Klopt ja. Het zal ongetwijfeld een reden hebben gehad, want normaliter wint hij altijd van Pérez.
Ik ben zo’n statistieken fetisjist. Hij heeft hier nog nooit pole gehad. Wel winst en de snelste ronde. Ik wil gewoon dat hij die pole paktquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat hij pole misloopt vandaag maar de race zie ik hem ondanks dat wel winnen.
Hm... Waarom?quote:
Oh, had geen refresh gedaan...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:26 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Blijkbaar blindedarmontsteking. Die van Albon zette veel in beweging....
Omdat Carlos geopereerd wordt en niet kan rijden dit weekend?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... Waarom?
Of geldt dit alleen voor de VT?
Of niet. Zijn kansen op het F2 kampioenschap slinken hard zo..quote:
Ja las het net dat die niet meer gaat rijden. Dat is wel een gemis ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of niet. Zijn kansen op het F2 kampioenschap slinken hard zo..
Dat is waar, maar je rijdt F2 om in de F1 te komen en die kans kan dan toch toenemen (afhankelijk van hoe hij het gaat doen natuurlijk)quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vraagteken mag wel weg hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat Carlos geopereerd wordt en niet kan rijden dit weekend?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm... Waarom?
Of geldt dit alleen voor de VT?
Edit: blijkbaar geen refresh gedaan . ...
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, had geen refresh gedaan...
Arme Carlos!
Ik haal ze door elkaar merk ik ja. Mijn excuus.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat was Baku, niet in Djeddah.
Prema heeft hem sws een prutauto gegeven, die zijn even op achterstand gezet door de invoering van de rijdende radar van dallaraquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij reed gisteren pole. En Antonelli reed P6 als ik het me goed herinner. Dus ze leken al een stuk verbeterd t.o.v. vorig weekend.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:53 schreef Sabata het volgende:
[..]
Prema heeft hem sws een prutauto gegeven, die zijn even op achterstand gezet door de invoering van de rijdende radar van dallara
Hij zal wel veel in de sim gezeten hebben. En hij heeft vorig jaar een paar FPs gereden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:00 schreef DjVero het volgende:
Wordt een reserverijder eigenlijk getraind voor een weekend? Of is het instappen, planken en kijken waar het schip, ahum...de auto strandt?
Britse Thai toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ineens is 20 procent van de grid Brits. 25 procent als je Albon ook nog meerekent.
Geen punt als ze maar niet winnen, ik vond hem vorig jaar wel goed rijden dus benieuwd naar hem in deze auto.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ineens is 20 procent van de grid Brits. 25 procent als je Albon ook nog meerekent.
Ik denk dat als je een random F2 rijder vraagt "F2 kampioen worden of 1 race rijden in een Ferrari F1" dat ze allemaal hun titel opgeven.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Bearman rijdt daardoor dus geen F2 dit weekend. Terwijl hij pole had. En een heel slecht weekend had vorig weekend. Dit helpt zijn kansen voor het kampioenschap niet.
Qua kans op een stoeltje is dit ook een veel betere sollicitatiemogelijkheid dan een heel tweedejaars seizoen F2.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een random F2 rijder vraagt "F2 kampioen worden of 1 race rijden in een Ferrari F1" dat ze allemaal hun titel opgeven.
Een beetje zoals De Vries twee jaar geleden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Qua kans op een stoeltje is dit ook een veel betere sollicitatiemogelijkheid dan een heel tweedejaars seizoen F2.
Het heeft De Vries een stoeltje opgeleverd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een beetje zoals De Vries twee jaar geleden.
Oh wacht ...
het scheelt wel dat hij het circuit kent dus stapt niet helemaal groen in.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Overigens wel een waardeloos circuit om voor het eerst in te stappen, geen ruimte voor foutjes.
Oz haalt hij toch wel? 2 weken, moet kunnen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:29 schreef beantherio het volgende:
Vervelend voor Sainz. Niet de meest ernstige aandoening die je kunt krijgen maar er zal evengoed wel een duidelijke hersteltijd aan vast zitten.
als hij geknapt is welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:29 schreef beantherio het volgende:
Vervelend voor Sainz. Niet de meest ernstige aandoening die je kunt krijgen maar er zal evengoed wel een duidelijke hersteltijd aan vast zitten.
Edit: verkeerd gelezenquote:
Nee ik denk het niet, F1 debuut in een Ferrari komt zelden voor.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Denk dat ze British Driver bedoelen?
Dat had Lewis volgend jaar moeten zijn natuurlijk
Heb al ge-edit, had het verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, F1 debuut in een Ferrari komt zelden voor.
Merzarioquote:
Dat was Mansell hiervoor toch? In 1990.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Edit: verkeerd gelezen
Ik las ook dat hij sinds lange tijd de eerste Britse coureur voor Ferrari is, wat Lewis volgend jaar had moeten zijn.
sowww broekie!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:05 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Welke beard?
[edit] Oh, bearman.. zonder d ..
Oliver dacht ook "Hamilton first Brittisch driver for Ferrari in years?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Edit: verkeerd gelezen
Ik las ook dat hij sinds lange tijd de eerste Britse coureur voor Ferrari is, wat Lewis volgend jaar had moeten zijn.
Volgens mij is het een zeer ernstige aandoening die met een relatief kleine ingreep verholpen is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:29 schreef beantherio het volgende:
Tegenwoordig een laparoscopische operatie, paar kleine sneetjes in de buik.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens is het een zeer ernstige aandoening die met een relatief kleine ingreep verholpen is.
In theorie wel. Bij Albon ging het al wat minder voorspoedig en bij een perforatie ben je ook wel even onderweg, als je pech hebt.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Tegenwoordig een laproscopische operatie, paar kleine sneetjes in de buik.
Ik gok weekje of 2-3 herstel voor er weer intensief gesport mag worden (maar wel rekening met de buik houden)
Complicaties bij operaties ben ik bekend mee.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In theorie wel. Bij Albon ging het al wat minder voorspoedig en bij een perforatie ben je ook wel even onderweg, als je pech hebt.
Normaal wel. Ik had een blindedarmontsteking en de operatie ging goed, maar ik had daarna allemaal complicaties waardoor ik 3 weken in het ziekenhuis heb gelegenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Tegenwoordig een laparoscopische operatie, paar kleine sneetjes in de buik.
Ik gok weekje of 2-3 herstel voor er weer intensief gesport mag worden (maar wel rekening met de buik houden)
Pannenkoek gegeten als lunchquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:29 schreef Tijn het volgende:
Zo, de kibbeling is op, TV staat aan, glaasje prik erbij, ik zit klaar
Lekker man.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:29 schreef Tijn het volgende:
Zo, de kibbeling is op, TV staat aan, glaasje prik erbij, ik zit klaar
hij mag de baan schoon blazenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
De andere coureurs laten 'm even wennen en wachten een minuutje.
en hij heet Bearmanquote:
quote:
3 weken valt mee, 2 jaar terug lag ik 4 maanden in het ziekenhuis, mocht ik nog even een maandje naar huis en daarna weer 2 weken ziekenhuis in voor een 2e operatie (stoma weghalen.. daar was ik best blij meequote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Normaal wel. Ik had een blindedarmontsteking en de operatie ging goed, maar ik had daarna allemaal complicaties waardoor ik 3 weken in het ziekenhuis heb gelegen
Beterschap aan Sainz
Jemigquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
3 weken valt mee, 2 jaar terug lag ik 4 maanden in het ziekenhuis, mocht ik nog even een maandje naar huis en daarna weer 2 weken ziekenhuis in voor een 2e operatie (stoma weghalen.. daar was ik best blij mee)
Maar toen is er ook wel meer weggehaald dan alleen een blinde darm (die was overigens al veel eerder bij een andere darmoperatie verwijderd)
Hopelijk valt het bij Sainz mee, wel kut dat er nu zoveel races in een jaar zijn en je dus al snel een hoop races moet missen.
En hij moet Leclerc nog verslaan in het kampioenschap ook.
Rookie vs Boomer dat is geen eerlijke vergelijkingquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:38 schreef Jane het volgende:
Hamilton sneller dan Bearman. Knap.
Wel op softs. [/edit]
Als je een rookie en een boomer kruist krijg je een roomie.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rookie vs Boomer dat is geen eerlijke vergelijking
Of een broemerquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je een rookie en een boomer kruist krijg je een roomie.
"We are checking".quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:44 schreef SiGNe het volgende:
Als je dit ziet snap je niet dat Ferrari voor hamilton gekozen heeft..
op softsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:45 schreef SiGNe het volgende:
Oh, Hamilton heeft ook al laten zien dat ie sneller is dan the bear..
Wist je dat niet?quote:
Fan. Die jongen is goed.quote:
Heb altijd het idee dat Sjarrel ook zijn F1 debuut maakte bij Ferrari, blijkt toch bij Alfa Romeo Sauber te zijn geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |