Hij is dingen aan het uitproberen natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Russell op 4, dus aan de auto ligt het niet
En veel blinde bochten, hier moeten de teams echt wel aan de bak.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:45 schreef SiGNe het volgende:
Gaat lekker op de baan.. ze hebben ook geen uitloopstukken
tis wachten tot het een keer goed mis gaatquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:45 schreef SiGNe het volgende:
Gaat lekker op de baan.. ze hebben ook geen uitloopstukken
Hebben ze eindelijk naar hem geluisterd, is het nog niet genoeg. Zou het probleem tussen het stuur en de motor zitten?quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Russell op 4, dus aan de auto ligt het niet
VT3 zware crash?quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wachten tot het een keer goed mis gaat
Grote kans op een safety car zaterdagquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het risico een stuk groter is tijdens de trainingen of de kwali dan tijdens de race vanwege de grote snelheidsverschillen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Grote kans op een safety car zaterdag
P2 inmiddels.. geen problemen zo te zienquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk naar hem geluisterd, is het nog niet genoeg. Zou het probleem tussen het stuur en de motor zitten?
Russel is jonger, grotere longinhoud voor koeling.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk naar hem geluisterd, is het nog niet genoeg. Zou het probleem tussen het stuur en de motor zitten?
Met de auto niet, inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
P2 inmiddels.. geen problemen zo te zien
Blimey.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:49 schreef Managarm het volgende:
[..]
Russel is jonger, grotere longinhoud voor koeling.
het is vandaag al mis gegaan tijdens de Formule2, Villagómez heeft z'n auto opgevouwen tijdens de vrije training en kon daardoor niet meedoen met de kwalificatie.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk is een vleugel wel bodywork. Dat jij dat niet bedoelde en ook niet als zodanig interpreteert doet er weinig aan af.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua koeling bedoel ik en vleugel is geen bodywork.
ja hoorde het jaquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het is vandaag al mis gegaan tijdens de Formule2, Villagómez heeft z'n auto opgevouwen en kon daardoor niet kwalificeren.
Het het idee dat jij meer doelde op wagens die op elkaar klappen dan op een coureur die de wagen in de muur parkeert?quote:
hoorde dat hij te dicht langs de muur was gegaanquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het het idee dat jij meer doelde op wagens die op elkaar klappen dan op een coureur die de wagen in de muur parkeert?
Hij komt even binnen op het tijdstip dat dit afgelopen zou moeten zijnquote:
Vet circuit hoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 18:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
het is vandaag al mis gegaan tijdens de Formule2, Villagómez heeft z'n auto opgevouwen tijdens de vrije training en kon daardoor niet meedoen met de kwalificatie.
Zegt de man die een dag te laat binnen kwam vorige racequote:Op donderdag 7 maart 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij komt even binnen op het tijdstip dat dit afgelopen zou moeten zijn
waarom is nog 7 minuten op de klok?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet wel weten waar ie moet gaan staan als ie uitvalt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:03 schreef greysbones het volgende:
sergeant verkent graag het hele circuit
was niet kapotquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:03 schreef Nizno het volgende:
Lewis zn kont laat los
das lullig nu zn stoeltje gemaakt is
Ik was er vlak na de finish gewoonquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:02 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zegt de man die een dag te laat binnen kwam vorige race
Putdekselquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
waarom is nog 7 minuten op de klok?
Iets met een putdeksel?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
waarom is nog 7 minuten op de klok?
"My ass hurts man."quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:03 schreef Nizno het volgende:
Lewis zn kont laat los
das lullig nu zn stoeltje gemaakt is
Normaal loopt de klok voor zoiets?quote:
En/of een verwarde man.quote:
nope was uitgesteld voor de klok begon te lopenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Normaal loopt de klok voor zoiets?
quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was er vlak na de finish gewoon
ik maak lange werkdagenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ah zoquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope was uitgesteld voor de klok begon te lopen
Was voor VT2, sessie is 10 minuten uitgesteld.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De sessie begon 10 minuten later daardoorquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Oh, stop daar eens mee.quote:
Dit ben ik niet van je gewend zulke uitsprakenquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, stop daar eens mee.
niemand zit daar op te wachten.
Hij is gewoon teleurgesteld dat PSM er niet was.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit ben ik niet van je gewend zulke uitspraken
Ja echt wel.quote:
drukste tijd van het jaar helaasquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, stop daar eens mee.
niemand zit daar op te wachten.
Werk je bij de Belastingdienst?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
drukste tijd van het jaar helaas
Ben je de paashaas?quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hier ook.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, maar ik spreek hun medewerkers wel regelmatigquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Werk je bij de Belastingdienst?
"De longrun zag er goed uit."quote:
Klein beetje maar. Leclerc reed tussendoor ook nog een 1.33,8 op zachtquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"De longrun zag er goed uit."
Die was het beste van iedereen
max 1.33,9 op mediumquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klein beetje maar. Leclerc reed tussendoor ook nog een 1.33,8 op zacht
Ja, en Max deed dat op de mediums. Dit wordt gekquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klein beetje maar. Leclerc reed tussendoor ook nog een 1.33,8 op zacht
quote:
GMTAquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en Max deed dat op de mediums. Dit wordt gek
Maakt ook geen reet uit of Verstappen P1, 2, 3 of 4 kwalificeert. In de race is hij gewoon weer de snelste van iedereen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"De longrun zag er goed uit."
Die was het beste van iedereen
Die knul is gewoon buitenaards. En hij is nog niet eens op zijn piek van zijn kunnen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maakt ook geen reet uit of Verstappen P1, 2, 3 of 4 kwalificeert. In de race is hij gewoon weer de snelste van iedereen.
Kleingeld.quote:
Dan is hij lichter gestraft dan in 2021.quote:
Hmm, komt telkens goed weg hequote:
hadden we iets anders verwachtquote:
Laten we het hopen, vorig jaar was hij een meester om P2 te eindigen, gestart buiten de top 10!quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maakt ook geen reet uit of Verstappen P1, 2, 3 of 4 kwalificeert. In de race is hij gewoon weer de snelste van iedereen.
Is normaal voor een vrije training. Alleen in de kwalificatie levert het een gridstraf op.quote:
Let's hope he do that again!quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is normaal voor een vrije training. Alleen in de kwalificatie levert het een gridstraf op.
tis wel afhankelijk van de zwaarte van de 'overtreding'quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Is normaal voor een vrije training. Alleen in de kwalificatie levert het een gridstraf op.
Ik vond dit echt heel gevaarlijk, maarja... wellicht zicht ontnomen van de Ferrariquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis wel afhankelijk van de zwaarte van de 'overtreding'
Toch viel het me uiteindelijk tegen. Er kwam halverwege een SC en toen lag hij 4e. Nadat hij tweede lag had hij maar vijf seconden achterstand op Pérez, maar hij kwam weinig meer dichterbij.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:21 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Laten we het hopen, vorig jaar was hij een meester om P2 te eindigen, gestart buiten de top 10!
van 15 naar 2 op een stratencircuit.....en dat valt tegen ....hahahaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Toch viel het me uiteindelijk tegen. Er kwam halverwege een SC en toen lag hij 4e. Nadat hij tweede lag had hij maar vijf seconden achterstand op Pérez, maar hij kwam weinig meer dichterbij.
Wellicht dat hij van “meh”!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Toch viel het me uiteindelijk tegen. Er kwam halverwege een SC en toen lag hij 4e. Nadat hij tweede lag had hij maar vijf seconden achterstand op Pérez, maar hij kwam weinig meer dichterbij.
Niet heel veel goeds?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:46 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
van 15 naar 2 op een stratencircuit.....en dat valt tegen ....hahaha
welke coureur heeft dat ooit gedaan van 15 naar 2 op een stratencircuit ?
de long runs beloven niet heel veel goeds voor de race trouwens.....max weer ultra snel met 2 vingers in de neus zelfs op 10 ronden oude bandjes
Het gaat er toch om dat hij in ronde 20 van de 50 al 4e lag en toen ook nog geluk had met de SC? Als hij vierde gestart was dan hadden we toch verwacht dat hij Pérez wel ingehaald had? Maar ik geloof dat hij gedurende race ook nog wat issues had waarover hij klaagde.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:46 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
van 15 naar 2 op een stratencircuit.....en dat valt tegen ....hahaha
welke coureur heeft dat ooit gedaan van 15 naar 2 op een stratencircuit ?
de long runs beloven niet heel veel goeds voor de race trouwens.....max weer ultra snel met 2 vingers in de neus zelfs op 10 ronden oude bandjes
Na de race gaf hij aan toen vooral met het leren kennen van zijn auto bezig te zijn geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 08:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In deze race had hij ook het voor elkaar gekregen een bepaalde setting te vinden, die de sleutel was voor de rest van het seizoen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Na de race gaf hij aan toen vooral met het leren kennen van zijn auto bezig te zijn geweest.
Hij zal ook niet meet risico’s hebben willen nemen. De rest van het jaar hebben we natuurlijk ook geen “tegenvallende” momenten meer gehad
Dat was Baku, niet in Djeddah.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:59 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Na de race gaf hij aan toen vooral met het leren kennen van zijn auto bezig te zijn geweest.
Hij zal ook niet meet risico’s hebben willen nemen. De rest van het jaar hebben we natuurlijk ook geen “tegenvallende” momenten meer gehad
Hij was vorig jaar toch grieperig in SA?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat was Baku, niet in Djeddah.
Klopt ja. Het zal ongetwijfeld een reden hebben gehad, want normaliter wint hij altijd van Pérez.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar toch grieperig in SA?
Het zou kunnen dat hij pole misloopt vandaag maar de race zie ik hem ondanks dat wel winnen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Klopt ja. Het zal ongetwijfeld een reden hebben gehad, want normaliter wint hij altijd van Pérez.
Ik ben zo’n statistieken fetisjist. Hij heeft hier nog nooit pole gehad. Wel winst en de snelste ronde. Ik wil gewoon dat hij die pole paktquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat hij pole misloopt vandaag maar de race zie ik hem ondanks dat wel winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |