Britse Thai toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ineens is 20 procent van de grid Brits. 25 procent als je Albon ook nog meerekent.

Geen punt als ze maar niet winnen, ik vond hem vorig jaar wel goed rijden dus benieuwd naar hem in deze auto.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ineens is 20 procent van de grid Brits. 25 procent als je Albon ook nog meerekent.

Ik denk dat als je een random F2 rijder vraagt "F2 kampioen worden of 1 race rijden in een Ferrari F1" dat ze allemaal hun titel opgeven.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Bearman rijdt daardoor dus geen F2 dit weekend. Terwijl hij pole had. En een heel slecht weekend had vorig weekend. Dit helpt zijn kansen voor het kampioenschap niet.

Qua kans op een stoeltje is dit ook een veel betere sollicitatiemogelijkheid dan een heel tweedejaars seizoen F2.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een random F2 rijder vraagt "F2 kampioen worden of 1 race rijden in een Ferrari F1" dat ze allemaal hun titel opgeven.

Een beetje zoals De Vries twee jaar geleden.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Qua kans op een stoeltje is dit ook een veel betere sollicitatiemogelijkheid dan een heel tweedejaars seizoen F2.

Het heeft De Vries een stoeltje opgeleverd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een beetje zoals De Vries twee jaar geleden.
Oh wacht ...

het scheelt wel dat hij het circuit kent dus stapt niet helemaal groen in.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Overigens wel een waardeloos circuit om voor het eerst in te stappen, geen ruimte voor foutjes.

Oz haalt hij toch wel? 2 weken, moet kunnen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:29 schreef beantherio het volgende:
Vervelend voor Sainz. Niet de meest ernstige aandoening die je kunt krijgen maar er zal evengoed wel een duidelijke hersteltijd aan vast zitten.

als hij geknapt is welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:29 schreef beantherio het volgende:
Vervelend voor Sainz. Niet de meest ernstige aandoening die je kunt krijgen maar er zal evengoed wel een duidelijke hersteltijd aan vast zitten.

Edit: verkeerd gelezenquote:

Nee ik denk het niet, F1 debuut in een Ferrari komt zelden voor.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Denk dat ze British Driver bedoelen?
Dat had Lewis volgend jaar moeten zijn natuurlijk

Heb al ge-edit, had het verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, F1 debuut in een Ferrari komt zelden voor.

Merzarioquote:

Dat was Mansell hiervoor toch? In 1990.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Edit: verkeerd gelezen
Ik las ook dat hij sinds lange tijd de eerste Britse coureur voor Ferrari is, wat Lewis volgend jaar had moeten zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |