SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met pijn en moeite derde
Paul weer zeker die zelf alles onderpoept.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:46 schreef GGMM het volgende:
Dat ik bezig ben met recruiten voor EK was maar een grapje overigens, voor de duidelijkheid. We hebben genoeg hardwerkende capabele mods voor EK. (en als die niet willen kan ik altijd onlogisch nog vragen)
Paul is geen modquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paul weer zeker die zelf alles onderpoept.
Neequote:Op donderdag 7 maart 2024 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dat kan hij wel weer worden. Deed hij niet WK?
Dat is niet aardig zegquote:
Of gewoon een zelfregulerend warm bad zoals bij DRTquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
Oh blijkbaar is @:r-woud93 hier ook mod joh.
Laat die het maar doen ja.
Dat werkt alleen bij DRT. Volgens mij was het bij WK (en eerder EK) vrij vervelend zo nu en dan. Maar dat kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of gewoon een zelfregulerend warm bad zoals bij DRT
De enige die je daar moet modereren is Poep en die zit in de gevangenis dus dat is ook opgelost.
Mag ik mod wordenquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Dat was alweer het EK van 4 jaar terug ofzo toen hij nog ONZ mod was ook.
Het WK was mijn idee om @:coco aan te stellen!
[..]
Dat is niet aardig zeg
Wil jij geen mod worden?quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verdorie ik drukte te snel
@:onlogisch @:coco TT: Wie wordt er EK-mod?
Nee klopt, bij DRT post @GGMM niet mee dus dan is de sfeer natuurlijk een stuk beter.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij DRT. Volgens mij was het bij WK (en eerder EK) vrij vervelend zo nu en dan. Maar dat kan aan mij liggen.
Ik heb het vorige EK(?) al gedaan.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
Oh blijkbaar is @:r-woud93 hier ook mod joh.
Laat die het maar doen ja.
Toen Christian Eriksen er bij neer viel moest ik meteen flink aan de bak jaquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij DRT. Volgens mij was het bij WK (en eerder EK) vrij vervelend zo nu en dan. Maar dat kan aan mij liggen.
YESSSSquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je Lenny weet te overtuigen om terug te komen en met jou samen te modden is dit akkoord.
Kwam dat door een vaccin?quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toen Christian Eriksen er bij neer viel moest ik meteen flink aan de bak ja
Toen liep ik (ik nog wel) in een paar minuten tegen 7 notes aanquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toen Christian Eriksen er bij neer viel moest ik meteen flink aan de bak ja
Varkenshaasquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep (staat nu te pruttelen).
Ovenpatat met een xxl schnitzelquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep (staat nu te pruttelen).
kloptquote:Op donderdag 7 maart 2024 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij lijkt mij er het type voor dat problemen heeft met de ID plicht
Mokerdikke big.quote:
Pizza Pepperoniquote:Op donderdag 7 maart 2024 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik word hier helemaal blij van.quote:
Na een aantal weken weer zin in ouderwetse boerenkoolstampot.quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb van de week andijviestampot gehad.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na een aantal weken weer zin in ouderwetse boerenkoolstampot.
Van wie?quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb van de week andijviestampot gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Die krijg ik niet lekker gemaakt.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb van de week andijviestampot gehad.
Ga je kijken?quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het txtje met de url van het gifje al geopend. Ik heb totaal geen spanning
quote:
Jazeker.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij heeft broekie al uit voor de afgang van Ajax.
Ik heb al 2,5 dag niet gescheten. Ik denk dat er weldra een dergelijke bolus wel naar buiten gaat komen, ja.quote:Op donderdag 7 maart 2024 18:26 schreef onlogisch het volgende:
@:pisces29
Is jou dit ook wel eens gebeurd?
Ik denk dat @:Kukelecucktsju10 hier dagelijks last van heeft.
Hallo maat. Dat ziet er weer goed uit zeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 07:44 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 993 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 789 6/6
⬛🟨🟨⬛🟩⬛
🟨🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛🟨🟩
🟩⬛⬛🟩🟩🟩
🟩⬛🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik heb deze Quordle in 7/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜🟩⬜🟨⬜ 🟨⬜🟨🟩🟩
⬜🟨⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜🟨⬜⬜⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟨⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜🟨⬜🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟩🟩⬜🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟩🟨 ⬜⬜⬜🟩⬜
⬜⬜⬜🟩🟨 ⬜🟨⬜🟩⬜
⬜⬜🟩🟨⬜ ⬜🟨⬜🟨⬜
🟩🟩🟩🟩🟩 🟩⬜⬜🟩🟨
⬛⬛⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordly.com?challenge=YmFsaWUsdmVnZW4sc25vZXAsc3BlZWw6bmw
quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedereen is welkom om EK-mod te worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door tong80 op 08-03-2024 12:14:48 ]Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:
Ik zou haar niet doen!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze is wel klein maar verder toch weinig gemeen met een Aziaat?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 09:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was idd de bedoeling. Wordt je niet makkelijk gemaakt om er een goeiemorgen van te maken. Zie VBL-feedback en je begrijpt misschien wat ik bedoel. Het is echt niet leuk meer op deze manier in VBL te lezen of te posten. Een keertje plagen is ok, een steek onder de gordel mag. Maar dit gaat te ver.
Nee dank je, ik hou het liever bij aan sport gerelateerde zaken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:05 schreef Tjacka het volgende:
@:tt
@:tjacka en @:heywoodu kunnen dit prima naast de OS doen!
Oriente doet ook alleen maar aan krachttraining om zijn zielig karaktertje te compenseren. Dit doet @onlogisch ook trouwensquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gejank van @:oriente ook echt. Stel je even aan zeg. Ja, laten we ophouden met sneren in de SC dan kun je de SC ook meteen sluiten. Boehoe iemand op het internet maakt een grapje ten koste van mij.
Blijf dan weg.
Oh jammer.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee dank je, ik hou het liever bij aan sport gerelateerde zaken.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gejank van @:oriente ook echt. Stel je even aan zeg. Ja, laten we ophouden met sneren in de SC dan kun je de SC ook meteen sluiten. Boehoe iemand op het internet maakt een grapje ten koste van mij.
Blijf dan weg.
Onlogisch kan wel een tikje hebben. Ik had niet verwacht dat Oriente zo'n slappe zak zou zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oriente doet ook alleen maar aan krachttraining om zijn zielig karaktertje te compenseren. Dit doet @:onlogisch ook trouwens
Dat eeuwige gejank van jou kennen we nu wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vul voor oriente tong80 in, en je hebt wat je wil.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat eeuwige gejank van jou kennen we nu wel.
Ik vind het allebei niet veelquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onlogisch kan wel een tikje hebben. Ik had niet verwacht dat Oriente zo'n slappe zak zou zijn.
Wat doe jij om te compenseren vriendquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oriente doet ook alleen maar aan krachttraining om zijn zielig karaktertje te compenseren. Dit doet @:onlogisch ook trouwens
Ik kom voor Tong op, heeft toch geen zak met mij te makenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
Blijf dan weg.
Jij komt met het debiele statement dat we hier maar even niet moeten sneren omdat een hoogbejaarde alcoholist die zelf iedereen een schop geeft in zijn posts zielig is.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kom voor Tong op, heeft toch geen zak met mij te maken
Achter je usernamepeje dan misschien, maar verderquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niks eigenlijk. Ik ben gewoon EEN KARAKTER.
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:30 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik kom voor Tong op, heeft toch geen zak met mij te maken
Spannend als je zo tegen mij praat.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:32 schreef Oriente het volgende:
[..]
Achter je usernamepeje dan misschien, maar verder
Zou je niet willen sneren als mensen er niet zijn?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:33 schreef Scrummie het volgende:
Geen warm bad.
En dan is dombo er nog niet eens. Dit gaat vandaag helemaal fout.
Sorryquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je niet willen sneren als mensen er niet zijn?
Kun je even weggaan, dan kan ik zeggen dat je de tyfus kan genietenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je niet willen sneren als mensen er niet zijn?
Is goed Toto69.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat gevoel is altijd wederzijds want ik weet wel beter
Dus je bent nog hypocriet ook?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kun je even weggaan, dan kan ik zeggen dat je de tyfus kan genieten
Origineel en zeer gedurfd.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoop dat je weer last van je anus krijgt.
Bekkenstootje, hoe zou het daar mee zijn?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Had ik al gezegd dat het hier kanjergezellig is?
Overtraind, zit nu in Heliomare.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bekkenstootje, hoe zou het daar mee zijn?
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij komt met het debiele statement dat we hier maar even niet moeten sneren omdat een hoogbejaarde alcoholist die zelf iedereen een schop geeft in zijn posts zielig is.
Rot op.
Excuses aanvaard.quote:
De zon is heerlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga straks lunchen. Wellicht wel buiten.
Huh, daar zag ik er net ook al een van postenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben maar een onschuldige en onzekere jongen.
een van postenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Huh, daar zag ik er net ook al een van posten
Er schijnt een heerlijk zonnetje. Geniet er lekker van.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga straks lunchen. Wellicht wel buiten.
Geeft niks.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Huh, daar zag ik er net ook al een van posten
Saucijzenbroodje zeker?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga even een vet warm broodje ophalen uit deze mooie zonnige stad.
Kijk wel uit met dat vette eten, het is niet leuk voor het meisje (of jongen?) in kwestie als jij vanavond tijdens de margarita een potje gaat zitten schijten (omdat het moet).quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ga even een vet warm broodje ophalen uit deze mooie zonnige stad.
Weet ik nog niet. Het moet wel een snelle hap zijn want vanmiddag mag ik alweer een koffieuurtje verzorgen.quote:
Bij die oudjes?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Het moet wel een snelle hap zijn want vanmiddag mag ik alweer een koffieuurtje verzorgen.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Kijk wel uit met dat vette eten, het is niet leuk voor het meisje (of jongen?) in kwestie als jij vanavond tijdens de margarita een potje gaat zitten schijten (omdat het moet).
Graag een leuke anekdote vanmiddag over de oorlog.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja leuk he! Iemand geniet van zijn wintersportvakantie en nu ben ik de gelukkige.
Nou ja gelukkige, het is maar wat je gelukkig noemt, maar goed bezigquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja leuk he! Iemand geniet van zijn wintersportvakantie en nu ben ik de gelukkige.
Achja die 4x die ik gedaan heb in de afgelopen 12 maanden is best gezellig.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou ja gelukkige, het is maar wat je gelukkig noemt, maar goed bezig
Vrijwilligerswerk of een taakstrafje?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Achja die 4x die ik gedaan heb in de afgelopen 12 maanden is best gezellig.
Wow.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk of een taakstrafje?
Als dat je referentie is keur ik het bij deze keihard af.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:59 schreef Speedfight het volgende:
Hallo,
HIerbij reageer ik op de titel van deze slowchat.
Kijkende naar mijn ervaring van vorig jaar als moderator van EK Vrouwenvoetbal, denk ik ABSOLUUT de beste keuze te zijn voor deze functie.
Mijn referentie is @:ChevyCaprice
grgr
Goedzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wow.
Zo vrijwillig als maar wat
Graag foto's van je tieten ter beoordeling naar @Kukelecucktsju10quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:59 schreef Speedfight het volgende:
Hallo,
Kijkende naar mijn ervaring van vorig jaar als moderator van EK Vrouwenvoetbal, denk ik ABSOLUUT de beste keuze te zijn voor deze functie.
grgr
Stinkfist is een nummer van Tool.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:01 schreef Scrummie het volgende:
@:stinkfistje
Waar ben jij een kloon van?
Draagt iemand op X dezelfde schoenen als jij?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:05 schreef onlogisch het volgende:
Een tag van @:GGMM op Twitter.
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ananas op een pizza hoort, maar als je een gat in de muur boort krab ik even aan mijn ballen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:14 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Draagt iemand op X dezelfde schoenen als jij?
Weet ik niet, maat. Ook al jaren niet meer geappt. Was wel een lieve jongen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bekkenstootje, hoe zou het daar mee zijn?
Dat is lief van je Tjackaquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:33 schreef Tjacka het volgende:
Sorry @:toto69 @:oriente @:tong80 . Ik liet mij net gaan. Ik vind jullie fantastische mensen. Elke user in dit topic vind ik aardig en lief. Ik hou van jullie allemaal. Alleen een gebbetje op zijn tijd moet toch kunnen.
Ik vind jou ook een leuk persoon. Jij bent een van de redenen dat ik nog op FOK! zit. Echt een goede beslissing geweest om jou FA te maken.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is lief van je Tjacka
Hopelijk kunnen @:oriente en @:maxi-mus hier een voorbeeld aan nemen
Jesus, weer een Feyenoorderquote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:57 schreef dick_laurent het volgende:
Whoa. Idd top sfeertje hier. Jammer dat ik niks van voetbal weet. @:Salina
Nee, nog niet. Ik was hier niet zo enthousiast over om hem direct aan te slingeren. Misschien ergens volgende maand.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je al een review geschreven van de nieuwe Netflix show?
Uh sorry maar dat was het WK hèquote:Op vrijdag 8 maart 2024 11:59 schreef Speedfight het volgende:
Hallo,
grgr
Oké, ik geef je alvast mijn uitgebreide review:quote:Op vrijdag 8 maart 2024 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik was hier niet zo enthousiast over om hem direct aan te slingeren. Misschien ergens volgende maand.
Mocht dat het geval zijn klim ik uiteraard direct de pen in
Leuk geschrevenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oké, ik geef je alvast mijn uitgebreide review:
6/10
Ik wil zo gaan sporten maar ik lig nog in bed.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk geschreven
Niet echt een motivatie om te gaan kijken
Nicequote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wil zo gaan sporten maar ik lig nog in bed.
(naakt)
Ik heb ooit cleavage gestuurd naar Charzquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nice
Pics? (mag privé, ik stuur ze alleen door naar charz)
Vast niet het moment uit je leven waar je het meest trots op bent.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb ooit cleavage gestuurd naar Charz
Je bent jong en je wilt watquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vast niet het moment uit je leven waar je het meest trots op bent.
Ik heb nog een tijdje vrij expliciet beeldmateriaal gekregen via Snap.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:32 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie nog dat @:scrummie zo wanhopig tegen haar ging doen! Hahaha
Of dat @:drizzt_dourden al haar fotos doorstuurde hahaha
Wat een gekkie en dat is mod
Ik ook. Niet bijster intelligent maar zou mijn 13 cm er zeker instoppen!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nog een tijdje vrij expliciet beeldmateriaal gekregen via Snap.
Was niets mis mee.
Penispomp voor je verjaardag.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook. Niet bijster intelligent maar zou mijn 13 cm er zeker instoppen!
Weet nietquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:32 schreef Tjacka het volgende:
Weten jullie nog dat @:scrummie zo wanhopig tegen haar ging doen! Hahaha
Of dat @:drizzt_dourden al haar fotos doorstuurde hahaha
Wat een gekkie en dat is mod
Hoe groot is die van jouquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Penispomp voor je verjaardag.
Ik vind dat dus echt geen reet aan.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:50 schreef GGMM het volgende:
Mijn leukste onderdeel van de SC is wanneer Tjacka gaat zeggen wie hij wel of niet leuk vindt
Dacht dat we vrienden warenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt geen reet aan.
Net als de user @:Tjacka
Dank je wel maatquote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind jou echt een super leuke user. Jij staat in mijn top 3.
Geef lekker rituals weg aan een vrouwelijke user! Stomme simp dat je bent.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echte vrienden zeggen elkaar de waarheid maat.
Hoe is het met je vriendin ouwe reus?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geef lekker rituals weg aan een vrouwelijke user! Stomme simp dat je bent.
Goed hoor. Al bijna 7 jaar samen!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendin ouwe reus?
Ben je op dieet?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:27 schreef GGMM het volgende:
Tijd voor de vrijdagmiddelborrel. Leuk initiatief Niek
Ik doe water
Nee dat niet, maar ik ben momenteel wel echt lekker bezig met sporten.quote:
Twaalf Flügel, tien bier en daarna een vette braadworst op een krokant broodje.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik ben momenteel wel echt lekker bezig met sporten.
En ik drink eigenlijk überhaupt niet.
Graag voor en na picsquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:09 schreef onlogisch het volgende:
Zo even naar de kapper boys. (geen Aziaat @:Kingroland)
zou ik dan napics ook niet als één woord moeten schrijven? Maar dat gebeurt hier niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
zou ik dan napics ook niet als één woord moeten schrijven? Maar dat gebeurt hier niet.
Bij voor- en nadelen bijvoorbeeld gebeurt dit wel en daar snap ik de '-'
Graag jouw mening!
quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik kan niet wachten totdat @:Drizzt er is om te vragen wat we gaan eten.
Satirequote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Tjacka weet me altijd genadeloos voor het blok te zetten. Satire of moedwillige domheid?
Kan gebeuren maat, laat het je weekend niet verpesten.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:19 schreef GGMM het volgende:
Woordle 994 6/6
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟨🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 790 X/6
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie
Wat een kut begin van het weekend zo!
Ik zal het proberen, maar dat wordt niet makkelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat, laat het je weekend niet verpesten.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar dat wordt niet makkelijk
Je bent een goed mens.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een leuk gifje om te beginnen.
Goed. Deze week aardbeientaart gemaakt met de ene en gewandeld in het bos met de ander.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent een goed mens.
Hoe gaat het met je nichtjes?
Je bent een goede oom.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed. Deze week aardbeientaart gemaakt met de ene en gewandeld in het bos met de ander.
Nog een paar jaar en dan kun je lekker hasjbrownies met ze maken !!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goed. Deze week aardbeientaart gemaakt met de ene en gewandeld in het bos met de ander.
Nee ik ben een goede oom zegt @Coco toch.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 11:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan kun je lekker hasjbrownies met ze maken !!
Walgelijkequote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Neem een reep chocolade mee.
Papzakquote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb Doritos Sweet Chilli Pepper voor vanavond.
Genot.
Sorry ik was al wegquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Neem een reep chocolade mee.
Veel plezier. Maak er een leuke avond!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb Doritos Sweet Chilli Pepper voor vanavond.
Genot.
Kijk uit dat je ze niet te lang kookt!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry ik was al weg
Wel spruitjes meegenomen
quote:
quote:Het vierde deel uit de Expend4bles-reeks betekende ook de elfde keer dat Sylvester Stallone een Razzie kreeg, dit keer voor een bijrol. Hij brak daarmee zijn eigen record: de Rocky-acteur werd al 37 keer genomineerd en kreeg de prijs tien keer eerder. In 2000 werd hij uitgeroepen tot Slechtste Acteur van de Eeuw.
Wat een lekker huisvrouwtje ben je toch ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 14:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk uit dat je ze niet te lang kookt!
Toevallig eergister spruitjes gegeten en had ze te lang op laten staan. Dan zijn ze veel minder lekker, stinken en had er in de nacht last van als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een lekker huisvrouwtje ben je toch ook.
Sperziebonen (die spruitjes eet ik morgen pas)quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Alleen sperziebonen vind ik wel karig. Eet je er nog iets meer bij? Zoals aardappels? Vlees?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sperziebonen (die spruitjes eet ik morgen pas)
Pasta pesto met kipquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizzaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfgemaakt pizza met veel groenten en een klein beetje kaas (geen plakken)quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Broccolirijst en biefstukquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen sperziebonen vind ik wel karig. Eet je er nog iets meer bij? Zoals aardappels? Vlees?
Ik ga langs m’n Turkse vrienden voor een lekkere lahmacun.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kip Pilav!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Prosciutto, van de lokale pizzeria.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Welke pizza (en vooral: welk merk)?
Karige bende dan, zo de avond voor Ramadanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga langs m’n Turkse vrienden voor een lekkere lahmacun.
Maak je geen zorgen Geert.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Karige bende dan, zo de avond voor Ramadan
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is wel een heel schattig plaatje.quote:
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een belachelijk groot bord pasta bolognese (want ik moet morgen rennen)
Speciaal loopje morgen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je kunt opteren voor een silly walk, maar als ik hem was zou ik toch gewoon normaal lopen denk ik.quote:
CPC (dus een halve marathon)quote:
Met plakjes kaas?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat lijkt mij een cadeau dat in de miljoenen loopt.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen,
Straks naar de verjaardag van mijn neefje. Een vet coole brandweerkazerne gekocht
Niet eens! Slechts 29,99 bij de plaatselijke speelgoedwinkel!quote:Op zondag 10 maart 2024 08:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een cadeau dat in de miljoenen loopt.
Wat leuk!quote:Op zondag 10 maart 2024 08:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen,
Straks naar de verjaardag van mijn neefje. Een vet coole brandweerkazerne gekocht
quote:Op zondag 10 maart 2024 08:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet eens! Slechts 29,99 bij de plaatselijke speelgoedwinkel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |