Maak je geen zorgen Geert.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Karige bende dan, zo de avond voor Ramadan
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga langs m’n Turkse vrienden voor een lekkere lahmacun.
Dit is wel een heel schattig plaatje.quote:
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga langs m’n Turkse vrienden voor een lekkere lahmacun.
Ik wens je heel veel succesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een belachelijk groot bord pasta bolognese (want ik moet morgen rennen)
Speciaal loopje morgen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je kunt opteren voor een silly walk, maar als ik hem was zou ik toch gewoon normaal lopen denk ik.quote:
CPC (dus een halve marathon)quote:
Met plakjes kaas?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat lijkt mij een cadeau dat in de miljoenen loopt.quote:Op zondag 10 maart 2024 08:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen,
Straks naar de verjaardag van mijn neefje. Een vet coole brandweerkazerne gekocht
Niet eens! Slechts 29,99 bij de plaatselijke speelgoedwinkel!quote:Op zondag 10 maart 2024 08:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een cadeau dat in de miljoenen loopt.
Wat leuk!quote:Op zondag 10 maart 2024 08:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen,
Straks naar de verjaardag van mijn neefje. Een vet coole brandweerkazerne gekocht
quote:Op zondag 10 maart 2024 08:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet eens! Slechts 29,99 bij de plaatselijke speelgoedwinkel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |