Ahum.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:25 schreef chufi het volgende:
Komend weekend is het weer zover. Het Formule 1 seizoen van 2024 gaat van start.
Vaste OP van D. maar ff aangepast dan..quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ahum.
Het Formule 1 seizoen 2024 is al afgelopen weekend met de GP van Bahrein begonnen.
Straks vergeet je het al aan de wijn en de tapas..... maar tis nog niet zulk lekker weer daar hoor ik nu net ...quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:43 schreef pullup het volgende:
Oh jee dat gaat krap worden om goed op te letten qua aanpassingen![]()
Doe er nu maar alvast een gooi naar
Beroerd zelfsquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks vergeet je het al aan de wijn en de tapas..... maar tis nog niet zulk lekker weer daar hoor ik nu net ...
quote:De volgende ronde is de GP van Saoedi-Arabië.
Je hebt nog tot vrijdag 8 maart 2024 14:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Ja ja ja dat is de valkuil ... en de 3e training mogen we niet afwachten ... Deze 2e is wel het relevanst voor de race morgenquote:
Ik laat het zo hoe het nu is en hopen op een wonder! Australië gaat wel voor een verandering zorgen in mijn team!quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja ja dat is de valkuil ... en de 3e training mogen we niet afwachten ... Deze 2e is wel het relevanst voor de race morgen
Nee. Ik doe nergens aan mee.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:00 schreef chufi het volgende:
@:golfer , je mag ook gewoon meedoen hoor
Verdoriequote:
Als je dat mag van je baas ...quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
kan er ook nog een ochtendje over slapen
Kun je je collega er niet op af sturen en dan bel je hem .. Doet ie het ? dan bel je dat door naar de baas , wel ff geluid uitzettenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2024 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je je collega er niet op af sturen en dan bel je hem .. Doet ie het ? dan bel je dat door naar de baas , wel ff geluid uitzetten
quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 10:04 schreef D. het volgende:
[..]
ik wilde net vragen of je wat over had, voor het goede D.oel
Ik ben met stomheid geslagen over mijn positie ineensquote:
Je had toch plannen voor dit seizoen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben met stomheid geslagen over mijn positie ineens
Ja maar die eerste ronde was best al een flinke domperquote:
Da's maar 1 ronde, nog genoeg rondes te gaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar die eerste ronde was best al een flinke domper
Je hebt beeld daar ? Vquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar die eerste ronde was best al een flinke domper
Nee helaas, ik volg nu de tussenstand evenquote:
Haha die is tenminste wat meer up to date dan wat ik keek bij de nosquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:24 schreef chufi het volgende:
Voor de niet kijkers .. https://f1-dash.vercel.app/
Jebben die live-timing ?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha die is tenminste wat meer up to date dan wat ik keek bij de nos
Mwah ik zie wel netjes een stand als ik hier op de betreffende race klikquote:
Ach ja het klopt wel ongeveer ... maar met sport en live vertrouw ik de NOS niet meer .. hoe vaak missen ze ietsquote:Op zaterdag 9 maart 2024 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwah ik zie wel netjes een stand als ik hier op de betreffende race klik![]()
https://nos.nl/sport/formule-1/uitslagen
Wat is dat?quote:
Ik dacht dat die Magnussen het goed deed maar zie nu dat die allerlei tijdstraffen heeft gekregenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Safety Car ... komt alles weer bij elkaar , want zo is het saai
Meisje maak je niet druk ... betere tijden komen er over een paar weken.. En D kan alleen maar zakkenquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Meisje maak je niet druk ... betere tijden komen er over een paar weken.. En D kan alleen maar zakken
D. kan naast zakken ook nog op 1 blijvenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja sorry ... als je bovenaan staat is dat toch zxo.. Voor ons team moet je natuurlijk winnen
Ik zit te F5'enquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:14 schreef chufi het volgende:
Ik hou de tussenstanden ff niet in de gaten
Dan zien we de resulten zo wel .. maar weet F1 team het ook of denken die .. komt morgen wel ?!quote:
Kan best dat dat morgen pas is ja, dus ik F5 niet continuquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zien we de resulten zo wel .. maar weet F1 team het ook of denken die .. komt morgen wel ?!
allerlei strafjes over en weer ..
Ja normaliter is het toch altijd zondagquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Kan best dat dat morgen pas is ja, dus ik F5 niet continu
quote:
Nou... Dat is duidelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:23 schreef D. het volgende:
Points!
1 D. 702
2 DerRabbit 657
3 pullup 613
4 admiraal_anaal 612
5 WillemsJ 608
6 Zorro 566
7 Sabata 557
8 engine 546
9 aloa 531
10 Prisha 523
11 chufi 523
12 oma-Nijn 460
Tijd voor een nieuwe stoeptegel in je tasquote:
Mijn schoonzoon heeft tandje minderquote:Op zondag 10 maart 2024 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe stoeptegel in je tas
Heb mijn schoonzoon een liter vla gegevenquote:Op zondag 10 maart 2024 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe stoeptegel in je tas
quote:
Heel goedquote:Op zondag 10 maart 2024 21:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb mijn schoonzoon een liter vla gegeven![]()
![]()
...er sneuvelen wat tandjes
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Australië.
Je hebt nog tot zaterdag 23 maart 2024 02:29 uur om je team aan te passen voor de komende rond
Ik zou iets langer wachten als ik jou wasquote:
Misschien verleng ik het met nog een nachtjequote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:05 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ik zou iets langer wachten als ik jou wasNet na de eerste twee vrije trainingen om te kijken hoe ze ervoor staan
Ah, zo'n teammanager ben jij dusquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien verleng ik het met nog een nachtjeEn dan nog eentje
Ja doe ik ook wel eens...quote:
Zou fijn zijn. Ik heb nu wel tijd om eea af te wachtenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel eens...
De resultaten van de eerste 2 trainingssessies zullen in de loop van de vrijdag wel verschijnen hier ..
Vel valt er toch niet te wisselen ... ik bedoel richting toppersquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou fijn zijn. Ik heb nu wel tijd om eea af te wachten
Iedere wissel is in die richtingquote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Vel valt er toch niet te wisselen ... ik bedoel richting toppers
Ik zat ook wel goed, wellicht een coureurquote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Vel valt er toch niet te wisselen ... ik bedoel richting toppers
Op naar plek 1quote:
Is ie ziek?quote:
Denk dat Albon voorrang krijgt , maar Williams lijkt wat krap in de onderdelen te zitten ...quote:
Nee. Albons auto is verloren beschouwd en gaat nu in de auto van Sargeant rijden! Geen derde chassis aanwezig in Australiëquote:
Duidelijkquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:15 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Nee. Albons auto is verloren beschouwd en gaat nu in de auto van Sargeant rijden! Geen derde chassis aanwezig in Australië
Beetje vreemd wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Albon voorrang krijgt , maar Williams lijkt wat krap in de onderdelen te zitten ...
dat dus: https://www.formula1.com/(...)hNFI7T7TVDLhfythuOzg
Ze hadden besloten geen extra chassis mee te nemen ivm extra kosten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje vreemd wel.
Zo vroeg in het seizoen.
Muntjes opgooienquote:
@DerRabbitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:37 schreef WillemsJ het volgende:
Ik hoop echt dat veel mensen, buiten onze groep, de Williams/Sargeant vergeten te wisselen
Simpel houdenquote:
2?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Simpel houden![]()
2 wisselingen bedenken en dan muntje opgooien voor wisselen of niet
Ik vond dat je er twee wel kon gebruikenquote:
Ah, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond dat je er twee wel kon gebruiken
Je mag het ook houden hoor ...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:46 schreef Zorro het volgende:
Het is ook altijd wat. Ik den ik wissel niet, spaar ik een keer.
Krijg je dat Williams gedoe.
Nou ja, dan toch maar weer...
Bij mij valt het mee geloof ikquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:05 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ga dit jaar voor de rode lantaarn..
Heb je mijn tip nog opgevolgd?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:33 schreef D. het volgende:
Ietsje ingeleverd, maar hopelijk pakt mijn tactiek goed uit
Heb je nog wel budget?quote:
Het wordt er niet beter op idd.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:28 schreef chufi het volgende:
Ham out ... als ik Ferrari was zou ik de deal met hem cancelen
Ik ook zie ik nuquote:
Kick Sauber rausquote:Op zondag 24 maart 2024 06:47 schreef Zorro het volgende:
Ik schrap alles van Sauber definitief uit de kandidatenlijst
Ik ben gezakt in de bovenste regionenquote:Op zondag 24 maart 2024 10:43 schreef chufi het volgende:
Ik ben 16 plekjes gestegen in de onderste regionen
quote:Op zondag 24 maart 2024 10:43 schreef D. het volgende:
De punten!
1 D. 1092
2 pullup 1035
3 DerRabbit 1014
4 WillemsJ 971
5 admiraal_anaal 932
6 Sabata 927
7 Zorro 902
8 aloa 879
9 engine 846
10 Prisha 833
11 chufi 831
12 oma-Nijn 775
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf beslissen hequote:Op zondag 24 maart 2024 11:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
ik heb in mijn rode lamp maar 100 watt gedraaid ipv van 50.
![]()
Wat een treurnis.
Advertentie: wij zijn dringend op zoek naar een nieuwe schoonzoon, die wel verstand van F1 heeft. 😭😭. Inruil met onze oude is ook mogelijk. Het verschil in waarde leggen we graag bij. B.v.d. 2 hopeloze schoonouders😕
Dat zijn iets betere tijden...quote:Op zondag 24 maart 2024 11:12 schreef chufi het volgende:
Tot over 11 dagen in Japan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, weet ik wel. Ach onderop is het ook gezelligquote:Op zondag 24 maart 2024 11:14 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf beslissen he
hij valt 2 plekken terug, en Stroll en Yuki schuiven een plaatsje naar voren ...quote:Op zondag 24 maart 2024 15:02 schreef WillemsJ het volgende:
Alons heeft een 20 seconden tijdstraf gekregen ivm het ongeluk met Russell...
Dus kan zijn dat we nu meer punten scoren.
Nu komt @pullup nog dichterbijquote:Op zondag 24 maart 2024 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
hij valt 2 plekken terug, en Stroll en Yuki schuiven een plaatsje naar voren ...
Maar Alonso is het er niet mee eens ... dus wie weet wat er nog volgt
Het sloeg ook nergens op, kan Alonso wat aan doen dat Russell van muren houdt in de laatste ronde! Net als Singapore vorig jaar...quote:Op zondag 24 maart 2024 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
hij valt 2 plekken terug, en Stroll en Yuki schuiven een plaatsje naar voren ...
Maar Alonso is het er niet mee eens ... dus wie weet wat er nog volgt
Leek mij ook Russell zijn eigen domme schuld. Hij remde veel te laat.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:26 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Het sloeg ook nergens op, kan Alonso wat aan doen dat Russell van muren houdt in de laatste ronde! Net als Singapore vorig jaar...
In F2/F3 gebeurde dit ook en toen werden er geen straffen uitgedeeld. Russell moet gewoon werken aan zijn reflex.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Leek mij ook Russell zijn eigen domme schuld. Hij remde veel te laat.
krijg je punten voor de training dan?quote:Op maandag 25 maart 2024 22:17 schreef WillemsJ het volgende:
Oeh lekker, als Aston Martin de 1e en 2e vrije training goed doorkomen, dan kan ik de RB motor vervangen voor een van Aston Martin Mercedes. Maar, we kijken pas eerst en daarna beslis ik pas. Voor de rest zijn er geen goede vervangers, ik kan mijn beste rijder vervangen voor Gasly
en chassis van Haas naar Alpine
Nee, alleen kwali en de race. Maar ik bekijk de eerste trainingen hoe ze het in Japan doenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:30 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Nee, alleen kwali en de race. Maar ik bekijk de eerste trainingen hoe ze het in Japan doen
Over 2 weken is het alweer voorbijquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:08 schreef aloa het volgende:
Wat meer keuzes. Maar we hebben nog twee weken
In minder dan 11 dagen moet de keus gemaakt zijnquote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Japan.
Je hebt nog tot zaterdag 6 april 2024 04:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Tijd zat, geen enkele reden om het nu al te doenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:13 schreef chufi het volgende:
[..]
In minder dan 11 dagen moet de keus gemaakt zijn
Ik was te enthousiastquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijd zat, geen enkele reden om het nu al te doen
LOLquote:Op donderdag 4 april 2024 13:30 schreef D. het volgende:
Ow, en @:sally zal vast nog even excuses aanbieden aan alle mensen die nu een plekje gezakt zijn
Iedereen zou het moeten kunnen zien op SBS9quote:Op donderdag 4 april 2024 14:17 schreef aloa het volgende:
Ik kan morgen zowaar een training zien. Van 8 tot 9 uur
Uitgesteld?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen zou het moeten kunnen zien op SBS9
Ah.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de 2e training is live.. de kwali en de race zijn wel uitgesteld om 13 uur
Oh wow ik zal zeker even kijken danquote:Op donderdag 4 april 2024 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen zou het moeten kunnen zien op SBS9
Deze week nieuwe samenwerking bekendgemaakt tussen Viaplay en Talpa .. live race/kwali zal het niet worden maar de trainingen mogelijk wel .. verder Engels en Duits voetnal live en pijltjes op een bordquote:
`ja zo werkt dat welquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:39 schreef pullup het volgende:
Zie alleen maar die Japanner rijdenDie moet zeker voor de fans
Ik heb net geleerd dat:quote:
even regelen danquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:32 schreef pullup het volgende:
Heb al wel een mooi idee wat ik wil wisselen
Wisselen moet voor de 3e trainingquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb net geleerd dat:
Japan nu precies zo nat en grijs is als hier
Japanners nog raardere hoofddeksels hebben dan de gemiddelde Oranje wappie
Ze te weinig banden hebben
Ik wellicht nog even moet wachten met kiezen tot die 3e vrije training geweest is
Heb al wel een mooi idee wat ik wil wisselen
Ow dan wissel ik nuquote:
Ja haha meestal gaat het dan misquote:
De tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja haha meestal gaat het dan misMaar het is in Japan dus hij zal wat extra gemotiveerd zijn, heeft zag ik een horde fans en deed het in die eerste training ook niet slecht
Psst... de OP is nog niet aangepast...quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:16 schreef chufi het volgende:
Mooi is dat ... En @:D. kun jij de OP ff aanpassen en jouw naam te plaatsen in het stukje DM me voor het pw.. anders blijft Sally me lastig vallen
De 1e ben ik weer bij in slaap gevallen en de 2e is er nauwelijks gereden ..quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:07 schreef Sally het volgende:
Waren de VT's een (klein) beetje representatief voor de prestaties, denken jullie?
Ik heb ze niet live kunnen kijken.
Wat vonden jullie specifiek van Haas, en Aston Martin?
Ik heb de tweede gezien en daar hoef je verder niet op te lettenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:07 schreef Sally het volgende:
Waren de VT's een (klein) beetje representatief voor de prestaties, denken jullie?
Ik heb ze niet live kunnen kijken.
Wat vonden jullie specifiek van Haas, en Aston Martin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha - ik kon niet héél veel. Of ik had moeten sparen.quote:
Dat kan je wel stellenquote:
quote:
En dit keer helemaal, helaas...quote:
Ik hoopte juist van welquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb de tweede gezien en daar hoef je verder niet op te letten
Gokken geblazen, maar jij was toch al klaarquote:
Ja, maar het sloot aan bij mijn gokjequote:Op vrijdag 5 april 2024 20:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Gokken geblazen, maar jij was toch al klaar
Lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |