Mijn schoonzoon heeft tandje minderquote:Op zondag 10 maart 2024 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe stoeptegel in je tas
Heb mijn schoonzoon een liter vla gegevenquote:Op zondag 10 maart 2024 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe stoeptegel in je tas
Heel goedquote:Op zondag 10 maart 2024 21:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb mijn schoonzoon een liter vla gegeven![]()
![]()
...er sneuvelen wat tandjes
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Australië.
Je hebt nog tot zaterdag 23 maart 2024 02:29 uur om je team aan te passen voor de komende rond
Ik zou iets langer wachten als ik jou wasquote:
Misschien verleng ik het met nog een nachtjequote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:05 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ik zou iets langer wachten als ik jou wasNet na de eerste twee vrije trainingen om te kijken hoe ze ervoor staan
Ah, zo'n teammanager ben jij dusquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien verleng ik het met nog een nachtjeEn dan nog eentje
Ja doe ik ook wel eens...quote:
Zou fijn zijn. Ik heb nu wel tijd om eea af te wachtenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel eens...
De resultaten van de eerste 2 trainingssessies zullen in de loop van de vrijdag wel verschijnen hier ..
Vel valt er toch niet te wisselen ... ik bedoel richting toppersquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou fijn zijn. Ik heb nu wel tijd om eea af te wachten
Iedere wissel is in die richtingquote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Vel valt er toch niet te wisselen ... ik bedoel richting toppers
Ik zat ook wel goed, wellicht een coureurquote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Vel valt er toch niet te wisselen ... ik bedoel richting toppers
Denk dat Albon voorrang krijgt , maar Williams lijkt wat krap in de onderdelen te zitten ...quote:
Nee. Albons auto is verloren beschouwd en gaat nu in de auto van Sargeant rijden! Geen derde chassis aanwezig in Australiëquote:
Duidelijkquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:15 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Nee. Albons auto is verloren beschouwd en gaat nu in de auto van Sargeant rijden! Geen derde chassis aanwezig in Australië
Beetje vreemd wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat Albon voorrang krijgt , maar Williams lijkt wat krap in de onderdelen te zitten ...
dat dus: https://www.formula1.com/(...)hNFI7T7TVDLhfythuOzg
Ze hadden besloten geen extra chassis mee te nemen ivm extra kosten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje vreemd wel.
Zo vroeg in het seizoen.
@DerRabbitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:37 schreef WillemsJ het volgende:
Ik hoop echt dat veel mensen, buiten onze groep, de Williams/Sargeant vergeten te wisselen
Simpel houdenquote:
2?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Simpel houden![]()
2 wisselingen bedenken en dan muntje opgooien voor wisselen of niet
Ik vond dat je er twee wel kon gebruikenquote:
Ah, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vond dat je er twee wel kon gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |