Ik heb net geleerd dat:quote:
even regelen danquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:32 schreef pullup het volgende:
Heb al wel een mooi idee wat ik wil wisselen
Wisselen moet voor de 3e trainingquote:Op vrijdag 5 april 2024 09:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb net geleerd dat:
Japan nu precies zo nat en grijs is als hier
Japanners nog raardere hoofddeksels hebben dan de gemiddelde Oranje wappie
Ze te weinig banden hebben
Ik wellicht nog even moet wachten met kiezen tot die 3e vrije training geweest is
Heb al wel een mooi idee wat ik wil wisselen
Ja haha meestal gaat het dan misquote:
De tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja haha meestal gaat het dan misMaar het is in Japan dus hij zal wat extra gemotiveerd zijn, heeft zag ik een horde fans en deed het in die eerste training ook niet slecht
Psst... de OP is nog niet aangepast...quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:16 schreef chufi het volgende:
Mooi is dat ... En @:D. kun jij de OP ff aanpassen en jouw naam te plaatsen in het stukje DM me voor het pw.. anders blijft Sally me lastig vallen
De 1e ben ik weer bij in slaap gevallen en de 2e is er nauwelijks gereden ..quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:07 schreef Sally het volgende:
Waren de VT's een (klein) beetje representatief voor de prestaties, denken jullie?
Ik heb ze niet live kunnen kijken.
Wat vonden jullie specifiek van Haas, en Aston Martin?
Ik heb de tweede gezien en daar hoef je verder niet op te lettenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:07 schreef Sally het volgende:
Waren de VT's een (klein) beetje representatief voor de prestaties, denken jullie?
Ik heb ze niet live kunnen kijken.
Wat vonden jullie specifiek van Haas, en Aston Martin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha - ik kon niet héél veel. Of ik had moeten sparen.quote:
Dat kan je wel stellenquote:
quote:
En dit keer helemaal, helaas...quote:
Ik hoopte juist van welquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb de tweede gezien en daar hoef je verder niet op te letten
Gokken geblazen, maar jij was toch al klaarquote:
Ja, maar het sloot aan bij mijn gokjequote:Op vrijdag 5 april 2024 20:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Gokken geblazen, maar jij was toch al klaar
Lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |