Haha, weet ik wel. Ach onderop is het ook gezelligquote:Op zondag 24 maart 2024 11:14 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf beslissen he
hij valt 2 plekken terug, en Stroll en Yuki schuiven een plaatsje naar voren ...quote:Op zondag 24 maart 2024 15:02 schreef WillemsJ het volgende:
Alons heeft een 20 seconden tijdstraf gekregen ivm het ongeluk met Russell...
Dus kan zijn dat we nu meer punten scoren.
Nu komt @pullup nog dichterbijquote:Op zondag 24 maart 2024 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
hij valt 2 plekken terug, en Stroll en Yuki schuiven een plaatsje naar voren ...
Maar Alonso is het er niet mee eens ... dus wie weet wat er nog volgt
Het sloeg ook nergens op, kan Alonso wat aan doen dat Russell van muren houdt in de laatste ronde! Net als Singapore vorig jaar...quote:Op zondag 24 maart 2024 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
hij valt 2 plekken terug, en Stroll en Yuki schuiven een plaatsje naar voren ...
Maar Alonso is het er niet mee eens ... dus wie weet wat er nog volgt
Leek mij ook Russell zijn eigen domme schuld. Hij remde veel te laat.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:26 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Het sloeg ook nergens op, kan Alonso wat aan doen dat Russell van muren houdt in de laatste ronde! Net als Singapore vorig jaar...
In F2/F3 gebeurde dit ook en toen werden er geen straffen uitgedeeld. Russell moet gewoon werken aan zijn reflex.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Leek mij ook Russell zijn eigen domme schuld. Hij remde veel te laat.
krijg je punten voor de training dan?quote:Op maandag 25 maart 2024 22:17 schreef WillemsJ het volgende:
Oeh lekker, als Aston Martin de 1e en 2e vrije training goed doorkomen, dan kan ik de RB motor vervangen voor een van Aston Martin Mercedes. Maar, we kijken pas eerst en daarna beslis ik pas. Voor de rest zijn er geen goede vervangers, ik kan mijn beste rijder vervangen voor Gasly
en chassis van Haas naar Alpine
Nee, alleen kwali en de race. Maar ik bekijk de eerste trainingen hoe ze het in Japan doenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:30 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Nee, alleen kwali en de race. Maar ik bekijk de eerste trainingen hoe ze het in Japan doen
Over 2 weken is het alweer voorbijquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:08 schreef aloa het volgende:
Wat meer keuzes. Maar we hebben nog twee weken
In minder dan 11 dagen moet de keus gemaakt zijnquote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Japan.
Je hebt nog tot zaterdag 6 april 2024 04:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Tijd zat, geen enkele reden om het nu al te doenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:13 schreef chufi het volgende:
[..]
In minder dan 11 dagen moet de keus gemaakt zijn
Ik was te enthousiastquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijd zat, geen enkele reden om het nu al te doen
LOLquote:Op donderdag 4 april 2024 13:30 schreef D. het volgende:
Ow, en @:sally zal vast nog even excuses aanbieden aan alle mensen die nu een plekje gezakt zijn
Iedereen zou het moeten kunnen zien op SBS9quote:Op donderdag 4 april 2024 14:17 schreef aloa het volgende:
Ik kan morgen zowaar een training zien. Van 8 tot 9 uur
Uitgesteld?quote:Op donderdag 4 april 2024 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen zou het moeten kunnen zien op SBS9
Ah.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee de 2e training is live.. de kwali en de race zijn wel uitgesteld om 13 uur
Oh wow ik zal zeker even kijken danquote:Op donderdag 4 april 2024 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen zou het moeten kunnen zien op SBS9
Deze week nieuwe samenwerking bekendgemaakt tussen Viaplay en Talpa .. live race/kwali zal het niet worden maar de trainingen mogelijk wel .. verder Engels en Duits voetnal live en pijltjes op een bordquote:
`ja zo werkt dat welquote:Op vrijdag 5 april 2024 08:39 schreef pullup het volgende:
Zie alleen maar die Japanner rijdenDie moet zeker voor de fans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |