quote:Op zondag 24 maart 2024 10:43 schreef D. het volgende:
De punten!
1 D. 1092
2 pullup 1035
3 DerRabbit 1014
4 WillemsJ 971
5 admiraal_anaal 932
6 Sabata 927
7 Zorro 902
8 aloa 879
9 engine 846
10 Prisha 833
11 chufi 831
12 oma-Nijn 775
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf beslissen hequote:Op zondag 24 maart 2024 11:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
ik heb in mijn rode lamp maar 100 watt gedraaid ipv van 50.
![]()
Wat een treurnis.
Advertentie: wij zijn dringend op zoek naar een nieuwe schoonzoon, die wel verstand van F1 heeft. 😭😭. Inruil met onze oude is ook mogelijk. Het verschil in waarde leggen we graag bij. B.v.d. 2 hopeloze schoonouders😕
Dat zijn iets betere tijden...quote:Op zondag 24 maart 2024 11:12 schreef chufi het volgende:
Tot over 11 dagen in Japan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, weet ik wel. Ach onderop is het ook gezelligquote:Op zondag 24 maart 2024 11:14 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon zelf beslissen he
hij valt 2 plekken terug, en Stroll en Yuki schuiven een plaatsje naar voren ...quote:Op zondag 24 maart 2024 15:02 schreef WillemsJ het volgende:
Alons heeft een 20 seconden tijdstraf gekregen ivm het ongeluk met Russell...
Dus kan zijn dat we nu meer punten scoren.
Nu komt @pullup nog dichterbijquote:Op zondag 24 maart 2024 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
hij valt 2 plekken terug, en Stroll en Yuki schuiven een plaatsje naar voren ...
Maar Alonso is het er niet mee eens ... dus wie weet wat er nog volgt
Het sloeg ook nergens op, kan Alonso wat aan doen dat Russell van muren houdt in de laatste ronde! Net als Singapore vorig jaar...quote:Op zondag 24 maart 2024 15:08 schreef chufi het volgende:
[..]
hij valt 2 plekken terug, en Stroll en Yuki schuiven een plaatsje naar voren ...
Maar Alonso is het er niet mee eens ... dus wie weet wat er nog volgt
Leek mij ook Russell zijn eigen domme schuld. Hij remde veel te laat.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:26 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Het sloeg ook nergens op, kan Alonso wat aan doen dat Russell van muren houdt in de laatste ronde! Net als Singapore vorig jaar...
In F2/F3 gebeurde dit ook en toen werden er geen straffen uitgedeeld. Russell moet gewoon werken aan zijn reflex.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Leek mij ook Russell zijn eigen domme schuld. Hij remde veel te laat.
krijg je punten voor de training dan?quote:Op maandag 25 maart 2024 22:17 schreef WillemsJ het volgende:
Oeh lekker, als Aston Martin de 1e en 2e vrije training goed doorkomen, dan kan ik de RB motor vervangen voor een van Aston Martin Mercedes. Maar, we kijken pas eerst en daarna beslis ik pas. Voor de rest zijn er geen goede vervangers, ik kan mijn beste rijder vervangen voor Gasly
en chassis van Haas naar Alpine
Nee, alleen kwali en de race. Maar ik bekijk de eerste trainingen hoe ze het in Japan doenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:30 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Nee, alleen kwali en de race. Maar ik bekijk de eerste trainingen hoe ze het in Japan doen
Over 2 weken is het alweer voorbijquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:08 schreef aloa het volgende:
Wat meer keuzes. Maar we hebben nog twee weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |