Mijn schoonzoon heeft tandje minderquote:Op zondag 10 maart 2024 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe stoeptegel in je tas
Heb mijn schoonzoon een liter vla gegevenquote:Op zondag 10 maart 2024 14:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe stoeptegel in je tas
Heel goedquote:Op zondag 10 maart 2024 21:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb mijn schoonzoon een liter vla gegeven![]()
![]()
...er sneuvelen wat tandjes
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Australië.
Je hebt nog tot zaterdag 23 maart 2024 02:29 uur om je team aan te passen voor de komende rond
Ik zou iets langer wachten als ik jou wasquote:
Misschien verleng ik het met nog een nachtjequote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:05 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ik zou iets langer wachten als ik jou wasNet na de eerste twee vrije trainingen om te kijken hoe ze ervoor staan
Ah, zo'n teammanager ben jij dusquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien verleng ik het met nog een nachtjeEn dan nog eentje
Ja doe ik ook wel eens...quote:
Zou fijn zijn. Ik heb nu wel tijd om eea af te wachtenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel eens...
De resultaten van de eerste 2 trainingssessies zullen in de loop van de vrijdag wel verschijnen hier ..
Vel valt er toch niet te wisselen ... ik bedoel richting toppersquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou fijn zijn. Ik heb nu wel tijd om eea af te wachten
Iedere wissel is in die richtingquote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Vel valt er toch niet te wisselen ... ik bedoel richting toppers
Ik zat ook wel goed, wellicht een coureurquote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Vel valt er toch niet te wisselen ... ik bedoel richting toppers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |