No shit.quote:Op donderdag 7 maart 2024 06:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit gaat echt de verkeerde kant weer op K_W.
…quote:Op donderdag 7 maart 2024 06:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit gaat echt de verkeerde kant weer op K_W. Zoek hulp aub
quote:Op donderdag 7 maart 2024 06:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
nou, dan moet je daar iets mee doen en rap ook,quote:Op donderdag 7 maart 2024 02:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar ook als ik boos ben of ruzie heb met iemand, of als ik iemand niet mag, vinden de meeste mensen dat ik veel te ver ga met mijn beledigingen of aanval. Ik heb vaak mensen gekwetst en zelfs laten huilen recent nog met mijn hardheid.
En tot tienduizend voor je een topic opent.quote:Op donderdag 7 maart 2024 07:12 schreef sp3c het volgende:
Gewoon tot tien tellen voor je je mond open doet
Of je klikt er gewoon niet opquote:Op donderdag 7 maart 2024 08:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En tot tienduizend voor je een topic opent.
Broodroof van Danny dit, maat.quote:
Begin eens met anderen te behandelen zoals je zelf behandelt wilt worden. Jij bent de enige die verandering in je leven kan doorvoeren.quote:Op donderdag 7 maart 2024 02:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik wil niet meer zo zijn. Hoe kan ik veranderen?
En kom eens uit die slachtofferrol. Het ligt niet aan de anderen maar het ligt aan jou.quote:Ik denk dat ik zo hard ben geworden vanwege alles wat ik zelf heb meegemaakt in mijn leven en weinig medelijden en begrip kreeg van anderen.
Wat heb je tot nu toe zelf ondernomen en wat voor dingen zat je zelf aan te denken?quote:Op donderdag 7 maart 2024 02:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Stap 1 is in ieder geval altijd dat je het zelf toegeeft.quote:Op donderdag 7 maart 2024 02:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik hoor heel vaak van mijn vrienden en mensen die mij kennen dat ze mij hard en gemeen vinden. Dit begon al in mijn laatste tienerjaren op de middelbare school op Curaçao en mijn reputatie als hard en gemeen is alleen maar erger en erger geworden tot heden. Ik word niet gezien als een bullebak of pester, maar iemand die vaak TE direct en bot zijn mening of feedback vertelt aan anderen. Maar ook als ik boos ben of ruzie heb met iemand, of als ik iemand niet mag, vinden de meeste mensen dat ik veel te ver ga met mijn beledigingen of aanval. Ik heb vaak mensen gekwetst en zelfs laten huilen recent nog met mijn hardheid. Ik denk dat ik zo hard ben geworden vanwege alles wat ik zelf heb meegemaakt in mijn leven en weinig medelijden en begrip kreeg van anderen. Ik ben meedogenloos geworden en ben verhard geraakt door mijn verleden.
niet. dit. alweer.quote:Op donderdag 7 maart 2024 02:37 schreef Keep_Walking het volgende:
wat ik zelf heb meegemaakt in mijn leven en weinig medelijden en begrip kreeg van anderen.
ehm.... TS zit al heel lang in een hulpverlenings-traject en is ook meermaals (gedwongen) opgenomen in psychiatrische instellingen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Stap 1 is in ieder geval altijd dat je het zelf toegeeft.
Bravo! Dat is je nu al zelf gelukt zonder therapeut of hulp.
Dit moet ironie zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:28 schreef RM-rf het volgende:
Het zelf-besef is volgens mij al jaren heel groot bij hem, hij is ook bovenmatig intelligent (merkbaar aan de zeer verzorgde en goede schrijfstijl).
Dank je wel voor het opkomen voor mij. Ik maak me niet druk over wat andere fokkers van me denken of vinden, meestal zitten ze flink ernaast. Maar alsnog, ik waardeer dat jij verder kijkt dan dat je neus lang is wat betreft wie ik ben als persoon.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ehm.... TS zit al heel lang in een hulpverlenings-traject en is ook meermaals (gedwongen) opgenomen in psychiatrische instellingen.
een terugkerend probleem zijn zn Bipolaire stoornissen, ofwel manische depressiviteit... gezien het tijdstip van posten van de meeste lange teksten de laatste dagen, lijkt hij sterk in een manische fase te zitten.
topic van een weekje terug hierover: R&P / Mijn schaamte/schuldgevoel van wangedrag tijdens psychoses
Het zelf-besef is volgens mij al jaren heel groot bij hem, hij is ook bovenmatig intelligent (merkbaar aan de zeer verzorgde en goede schrijfstijl).
Maar een bipolaire stoornis heeft an sich niet te doen met intelligentie (sterker nog een aantal extreem intelligente mensen leden eronder).
Ik vermoed dat hij het beste geholpen is door zelf te erkennen dat hij in een manische fase zit (en eventueel een arts/psychiater op te zoeken voor medicatie deze fase van overactiviteit enigszins te onderdrukken), wat soms ook moeilijk kan zijn omdat deze manische fases zelf kunnen aanvoelen voor degenen die eronder leidt alsof hij eindelijk al zijn problemen onder controle kan krijgen.
Ondanks dat ik niet leuk lijkt in jouw ogen gebaseerd op wat ik schrijf, heb ik wel veel goede vrienden en respect in mijn sociale netwerk.quote:
Ik heb het niet over andere mensen, maar mezelf. De meeste mensen zijn niet zomaar hard en gemeen naar anderen, tenzij ze in de puberteit zitten.quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:53 schreef SemperLibertas het volgende:
Mensen zijn irl gewoon hard en gemeen, wen er aan en wapen jezelf hier tegen.
Ik ben 35 en ik lost op fok al sinds 2008/2009.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:05 schreef Document1 het volgende:
[..]
Als ik moet gokken bijna 40 want hij post al een eeuwigheid over steeds dezelfde shit.
Het heeft mijn relatie van 12 jaar gekost en mijn beste vriend is bang voor me geworden.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou wel kijken naar de impact van je hardheid. Als je feedback geeft wil je dat die goed aankomt bij de ontvanger. Als je feedback niet aankomt dan weet je dat het weinig zin heeft om die aanpak te hanteren
Ah vandaar de extreme compensatiedrang onlinequote:Op donderdag 7 maart 2024 15:15 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ondanks dat ik niet leuk lijkt in jouw ogen gebaseerd op wat ik schrijf, heb ik wel veel goede vrienden en respect in mijn sociale netwerk.
Ik zou wat negatieve energie proberen kwijt te rakenquote:Op donderdag 7 maart 2024 15:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het heeft mijn relatie van 12 jaar gekost en mijn beste vriend is bang voor me geworden.
Ik denk dat deze internet-psychologie niet constructief is. TS heeft zelf aangegeven te lijden aan een psychische aandoening die nog heftiger is dan een bipolaire stoornis.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ehm.... TS zit al heel lang in een hulpverlenings-traject en is ook meermaals (gedwongen) opgenomen in psychiatrische instellingen.
een terugkerend probleem zijn zn Bipolaire stoornissen, ofwel manische depressiviteit... gezien het tijdstip van posten van de meeste lange teksten de laatste dagen, lijkt hij ...
Ik vermoed dat ...
quote:Op donderdag 7 maart 2024 06:14 schreef Raw85 het volgende:
Zou zulke vragen stellen aan professionals die je hiermee misschien ook echt kunnen helpen en niet op FOK!
Mag je me toch nog een keer uitleggen waarom je zo ontzettend graag weer wilde terugkomen na je ban en nu weer diverse topics opent met een vraag om meningen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 15:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dank je wel voor het opkomen voor mij. Ik maak me niet druk over wat andere fokkers van me denken of vinden, meestal zitten ze flink ernaast. Maar alsnog, ik waardeer dat jij verder kijkt dan dat je neus lang is wat betreft wie ik ben als persoon.
TS opent telkens dezelfde topics en doet vervolgens niks met het advies.. Op een gegeven moment houdt het op natuurlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2024 19:35 schreef Airforce1 het volgende:
ik ben hier sinds 10 jaar weer eens op fok aan het kijken vanwege mijn eigen ellende die ik deels opgelost heb inmiddels, maar er wordt een redelijk normaal topic gestart en de meeste reacties duwen hem misschien wel de verkeerde kant op, alsof in dit geval een psychiater het wondermiddel is. ik zie weinig begrip. ts probeert toch iets?
ok,,maar hij blijft wel proberen en verwacht hier op fok een oplossingquote:Op donderdag 7 maart 2024 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS opent telkens dezelfde topics en doet vervolgens niks met het advies.. Op een gegeven moment houdt het op natuurlijk.
Ik ben hier weer terug omdat ik in de ziektewet zit en de hele dag niks te doen heb. Logisch?quote:Op donderdag 7 maart 2024 17:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mag je me toch nog een keer uitleggen waarom je zo ontzettend graag weer wilde terugkomen na je ban en nu weer diverse topics opent met een vraag om meningen.
Verder: hoe ging je afspraak met de psychiater afgelopen maandag?
toch iets goeds, ik hoop dan dat je wat hebt aan je psychiater en het niet iemand is die alles volgens de boekjes doet of regels, het leven is niet zo zwart wit, maar teveel mensen hechten zich aan normen die constant veranderen bij jou,mij en iedereenquote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben hier weer terug omdat ik in de ziektewet zit en de hele dag niks te doen heb. Logisch?
Mijn afspraak ging oké, medicatie tijdelijk verhoogd.
Ik snap hem.quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:01 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben hier weer terug omdat ik in de ziektewet zit en de hele dag niks te doen heb. Logisch?
Mijn afspraak ging oké, medicatie tijdelijk verhoogd.
En dat gaat lukken denk je?quote:Op donderdag 7 maart 2024 20:00 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
ok,,maar hij blijft wel proberen en verwacht hier op fok een oplossing
Zijn hobby is hier topics openen.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 14:05 schreef Masberum het volgende:
Ik lees nooit erover dat je hobby's hebt ofzo. Misschien een hobby zoeken en daar wat mee bezig gaan
professionele hulp kan misschien ook verkeerd werken, mensen labelen graag een stoornis, en wordt dan nog niet begrepenquote:Op donderdag 7 maart 2024 22:57 schreef Luuntje het volgende:
[..]
En dat gaat lukken denk je?
Want zoals het nu gaat kan ie lang zoeken. Hij heeft gewoon professionele hulp nodig.
Wat vind je moeilijk te geloven precies?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
Is deze gozer legit of gewoon een trol met veel tijd?
kijk naar leuke en positieve dingen ipv negatief dat is mijn adviesquote:Op donderdag 7 maart 2024 02:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik hoor heel vaak van mijn vrienden en mensen die mij kennen dat ze mij hard en gemeen vinden. Dit begon al in mijn laatste tienerjaren op de middelbare school op Curaçao en mijn reputatie als hard en gemeen is alleen maar erger en erger geworden tot heden. Ik word niet gezien als een bullebak of pester, maar iemand die vaak TE direct en bot zijn mening of feedback vertelt aan anderen. Maar ook als ik boos ben of ruzie heb met iemand, of als ik iemand niet mag, vinden de meeste mensen dat ik veel te ver ga met mijn beledigingen of aanval. Ik heb vaak mensen gekwetst en zelfs laten huilen recent nog met mijn hardheid. Ik denk dat ik zo hard ben geworden vanwege alles wat ik zelf heb meegemaakt in mijn leven en weinig medelijden en begrip kreeg van anderen. Ik ben meedogenloos geworden en ben verhard geraakt door mijn verleden.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:15 schreef Jahr00n het volgende:
Is deze gozer legit of gewoon een trol met veel tijd?
Nou ja ik reageer niet voor hem. Maar je reageert wel altijd alleen op de zaken waarop je twijfel kan veroorzaken. Je reageert van wat ik heb gezien nooit echt volledig op de inhoud van een post.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat vind je moeilijk te geloven precies?
Hoe zou ik anders moeten reageren dan? Geef een voorbeeld.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:20 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja ik reageer niet voor hem. Maar je reageert wel altijd alleen op de zaken waarop je twijfel kan veroorzaken. Je reageert van wat ik heb gezien nooit echt volledig op de inhoud van een post.
En deze reactie zal wellicht ervoor zorgen dat je een post zoekt en vindt waarop je wel compleet reageert waarna je kan stellen dat ik ongelijk heb.. Wat juist mijn punt bevestigt in dit geval..
Je reageert te selectief en negeert alles waarop je niet wil reageren omdat het je niet goed uitkomt. Dat, of je trolled inderdaad.. van wat ik heb gezien weet je gewoon nooit te reageren op punten die je niet goed uitkomen. En ja dat zorgt ervoor dat mensen twijfelen of je wel serieus advies wil of niet.
Ik geloof je wel, ik kan me niet voorstellen dat iemand doet wat jij doet en typt voor de lol. Lijkt voor mij alsof je wel wat hulp wil maar er van de andere kant alles aan wil doen om maar juist niet als iemand over te komen die hulp nodig heeft. Elke keer grapjes tussendoor, elke keer hoe succesvol je wel niet bent op bepaalde gebieden, ook het melden dat je het doet omdat je in de ziektewet zit en je verveelt. Misschien waar, misschien niet.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hoe zou ik anders moeten reageren dan? Geef een voorbeeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |