My First ESF.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:19 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Jongens allemaal op Nederland stemmen straks !
Hoe oud zijn deze eigenlijk? Kunnen 14 zijn maar ook 30quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
K-pop dans meisjes!
Ik wil ze op het ESF podium.
Hij danst lekker hoor. Dat komt helemaal goed op dat podium. Crazy combi, hakkuh en tiktok dansje in één nummer. 😊quote:
Ik denk dat WE in de finale onze 12 punten gewoon aan België gaan geven. En verder in willekeurige volgorde Frankrijk, Kroatië, Finland, Noorwegen, Israël, Oekraïne, Polen, Italië en Oostenrijk ofzo.quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Of we stemmen strategisch zoals Italie. Eentje die geen schijn van kans maakt. We stemmen op Spanje!
We moeten sowieso Emma Wortelboer overtreffen qua gil.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:45 schreef Greys het volgende:
Het duurt wellicht niet lang meer tot we WELKOM IN DE TOP VIJF JONGUH kunnen gillen.
Ik ga niet gillenquote:Op donderdag 7 maart 2024 12:45 schreef Greys het volgende:
Het duurt wellicht niet lang meer tot we WELKOM IN DE TOP VIJF JONGUH kunnen gillen.
Lekkere discoglijersquote:
Dat zou toch genieten zijn, België wint de jury, Joost vliegt over alles heen door de televote en we krijgen een België-Nederland split screen.quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:44 schreef Fred_B het volgende:
Op Betfair is Nederland België voorbij (op alle fronten). Nederland is daar nu 5e.
Zou sowieso een hele fijne top 2 zijnquote:Op donderdag 7 maart 2024 13:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou toch genieten zijn, België wint de jury, Joost vliegt over alles heen door de televote en we krijgen een België-Nederland split screen.
Daar dacht ik laatst nog aan. En ik wil dat ook graag denk ik 😍 Maar wie wint er dan?quote:Op donderdag 7 maart 2024 13:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou toch genieten zijn, België wint de jury, Joost vliegt over alles heen door de televote en we krijgen een België-Nederland split screen.
Esctracker.com... maar die is nog niet in actie voor dit jaar.quote:Op donderdag 7 maart 2024 14:43 schreef Giggio het volgende:
vraagje: ben op zoek naar de site waar je kunt zien welke ESC songs staan per land op spotify, youtube views
ken die niet vinden - wie heeft een link?
dat is hemquote:Op donderdag 7 maart 2024 14:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Esctracker.com... maar die is nog niet in actie voor dit jaar.
Benieuwd of hij ook in de echte top-40 op 1 binnenkomt. Wordt hij 'n beetje op de radio gedraaid? Daar zal het vanaf hangen, want qua streams en viral gaan is hij natuurlijk veruit de nummer 1.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |