"Meerdere keuzes mogelijk" >>> slaat nergens opquote:
https://www.facebook.com/(...)nk/3686632228251009/quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waar staat die dan heb nog nooit op zoiets gestemd. Ia dat facebook
welke facebookpagina is dit want ik zie de poll niet omdat ik geen lid benquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)nk/3686632228251009/
Dilano helemaal onderaan. Als die dat zou weten barstte die in huilen uitquote:
En een voornamelijk vlaamse groep.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
"Meerdere keuzes mogelijk" >>> slaat nergens op
Met 'n Dquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:15 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
is gefeliciteerd nou met een T of D. ik lees een T maar dacht altijd D
Met een d, hij feliciteert is wel met een tquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:15 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
D maar dat maakt voor nu toch niet meer uitquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:15 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Big Brother 2024 🇧🇪🇳🇱 74k ledenquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:08 schreef danilel het volgende:
[..]
welke facebookpagina is dit want ik zie de poll niet omdat ik geen lid ben
hoe is het met onze post lijstje hahaquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dan ben ik voor Nederlandquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:28 schreef humpty het volgende:
Gaat nu Nederland-Belgie worden zo te horen
Gaat niet gebeuren, dat maakt hij die andere juist wijs.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:30 schreef Puzzie het volgende:
Tom tegen Jimmy "hij gaat Tom , Ash en Alice erop zetten'
Dit is alleen om zand in de ogen te strooien. Allemaal voor de kijkbuiskindertjes maar uiteindelijk is het zo klaar als een klontje.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:36 schreef humpty het volgende:
Van mij mogen ze nu nomineren en direct bekend maken
zijn we van dat gekonkel en gespeculeer af
Zeg jij mag niet meedoen met de stage-beoordelingquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van links naar rechts of van boven naar beneden.![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:43 schreef engine het volgende:
Geloof dat Danny benieuwd is of Dilano iets tegen Jimmy gaat zeggen.
Ik hoop het.quote:
Terecht!quote:
Volgens mij houdt Danny iedereen voor de gek, die gaat echt Ash niet nominerenquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:43 schreef engine het volgende:
Geloof dat Danny benieuwd is of Dilano iets tegen Jimmy gaat zeggen.
Dan is hij zelf ook gezien en kan hij er naast plaats gaan nemen wat mij betreft!quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Danny iedereen voor de gek, die gaat echt Ash niet nomineren
Tuurlijk niet. Het is gewoon een slappe zak uiteindelijk.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Danny is niet alleen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Danny zegt tegen de ene groep A tegen de andere groep B en hij doet volgens mijn C
Ik kan me dat eerlijk gezegd ook niet voorstellen, al was het allen maar om wat Glen als argumenten gaf.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, ze kan nu genomineerd worden hequote:Op woensdag 6 maart 2024 17:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley in de keuken: "Kan ik nog wat doen?"
Quootje maar even genoteerd, voor degenen die zeggen dat ze nooit wat uitvoert.
Danny is wel de enige die in de groep van Ash hakken kan. Hij kan met Glenn zo vragen om de steun van Ty en Ro die van Alice heeft hij ook. Die gaan zelf al niet meer uit van de winst en gunnen het Danny. Als Danny slim zou zijn dropt hij nu zijn bommetje kijkt hoe het schip strand hij kan altijd nog zeggen tegen Tom als Ashley eruit gaat jij hebt meer kans en als Alice eruit gaat tegen Ashley kijk ik heb je geholpen. Zouden ze het aandurven zouden mijn stemmen naar Alice gaan. Hub naar huis met de bitch.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan me dat eerlijk gezegd ook niet voorstellen, al was het allen maar om wat Glen als argumenten gaf.
Trouwens, Ashley lijkt Danny goed door te hebben.![]()
"Hij wil de leiding overnemen"
Dat durft hij niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley: "Als Danny mij erop zet, is het echt oorlog!"
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Dan blijft er weinig over van haar leger. Dan is er nog alleen kuko Karen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:01 schreef zodeju het volgende:
Zegt ze nu dat al die andere naar huis vertrokken zijn omdat ze met het dominante groepje hadden gewed.
Ik mis de optie 'bruinbrood, pindakaas en uien'.quote:
Die hebben op het verkeerde paard gewed zei ze vanmiddag al.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:01 schreef zodeju het volgende:
Zegt ze nu dat al die andere naar huis vertrokken zijn omdat ze op het dominante groepje hadden gewed.
Maar dacht te horen dat ze nu zei dat die andere dominant waren....Dus een Ty een Randy en Donahi......quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die hebben op het verkeerde paard gewed zei ze vanmiddag al.
Hoor ik hem nu zeggen dat hij niet over het spel praat? Dat klopt niet, praat er met Jimmy genoeg over.quote:
Ja alleen tegen haar niet, sowieso een rare opmerkingquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoor ik hem nu zeggen dat hij niet over het spel praat? Dat klopt niet, praat er met Jimmy genoeg over.
Niet met Alice. Daarom wil hij niet op Alice stemmen. Hij kan fijn met haar babbelenquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoor ik hem nu zeggen dat hij niet over het spel praat? Dat klopt niet, praat er met Jimmy genoeg over.
Dan wint Ashley sowieso, want bescheidenheid is haar middelnaam.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:52 schreef humpty het volgende:
Hoogmoed komt voor de val ..daar geloof ik nog steeds in
Nu maak je het allemaal heel, heel, heel ongelooflijk.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan wint Ashley sowieso, want bescheidenheid is haar middelnaam.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu maak je het allemaal heel, heel, heel ongelooflijk.
Ik vind Glenn een schatje maar hij trapte al volledig in de charmes van Saboquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:13 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
die slappeling gaat dus niet op haar nomineren
Nee natuurlijk niet, dan graven ze toch hun eigen graf.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:13 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
die slappeling gaat dus niet op haar nomineren
Danny vergeet 1 ding. Je hebt de steun van de stemmers nodig.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:57 schreef marky het volgende:
[..]
Danny is wel de enige die in de groep van Ash hakken kan. Hij kan met Glenn zo vragen om de steun van Ty en Ro die van Alice heeft hij ook. Die gaan zelf al niet meer uit van de winst en gunnen het Danny. Als Danny slim zou zijn dropt hij nu zijn bommetje kijkt hoe het schip strand hij kan altijd nog zeggen tegen Tom als Ashley eruit gaat jij hebt meer kans en als Alice eruit gaat tegen Ashley kijk ik heb je geholpen. Zouden ze het aandurven zouden mijn stemmen naar Alice gaan. Hub naar huis met de bitch.
Wel door Ashleyquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:18 schreef zodeju het volgende:
Is dat de eerste keer dat hij geleegd wordt of zo?? Na bijna twee maanden.
Nee de FEBO denkt nog na hoe ze ervoor kunnen zorgen dat Ronnie er niet uit vliegtquote:
oh waarom knuffelde hij Ash dan? ik dacht dat hij zei ik heb niet op u gestemdquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee de FEBO denkt nog na hoe ze ervoor kunnen zorgen dat Ronnie er niet uit vliegt
(dan zou er nu nog maar 1 Belgische vrouw in zitten en daar is het wat te vroeg voor)
Glenn zei 'ca va?'quote:
"maakt u geen zorgen" dacht ik dat ie zeiquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:27 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh waarom knuffelde hij Ash dan? ik dacht dat hij zei ik heb niet op u gestemd
Het is onverstaanbaar (voor mij), maar klinkt logisch, want Ashley zegt : 'Doe ik ook niet'quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
"maakt u geen zorgen" dacht ik dat ie zei
heb jij dat bijhouden, wie, hoe vaak dat ding geleegd heeft? Zijn klotedingenquote:
Ze legen ze regelmatig, maar Ashley doet het zelden en vroeg hoe het moest.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
heb jij dat bijhouden, wie, hoe vaak dat ding geleegd heeft? Zijn klotedingen
Ik heb er ook altijd ruzie mee en vraag het aan mijn manquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:32 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze legen ze regelmatig, maar Ashley doet het zelden en vroeg hoe het moest.
Ashley Aardbeienmoesquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb er ook altijd ruzie mee en vraag het aan mijn man
quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:53 schreef Kissingbird het volgende:
pff ik versta Glenn slecht nu hij met Tom praat.
Gaat over nomineren en hoor de naam ashley iets gezegdquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:53 schreef Kissingbird het volgende:
pff ik versta Glenn slecht nu hij met Tom praat.
Ja en Alice..quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
Gaat over nomineren en hoor de naam ashley iets gezegd
ik weet zeker dat ash en ka tom erop gooien als hij met Alice een duo zou zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja en Alice..
Tom versta ik wat beter.![]()
Glenn: ze zei tegen mij Tom is speciaal wacht daarmee he.
Tom: voor zijn eigen, hij had de puzzel meteen gezien.
Als hij met haar in een team zou zitten Alice zou hij meteen geviseerd worden.
Tom zou wel eens met Danny of Glenn een duo willen vormen.
Dat denkt hij dus zelf ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ash en ka tom erop gooien als hij met Alice een duo zou zijn
zei ze tomquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:59 schreef Kissingbird het volgende:
groene kamer
Ashley en Karen
Ashely: jaa Tom is een doordacht mannetje hoor. Ik ga even mijn tong flossen
Kloptquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
zei ze tom
ik hoorde hij is een doordacht mannetje
kan het mis hebben
hoorde geen naam
Tom is niet slaafs genoeg voor Ashley.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:59 schreef Kissingbird het volgende:
groene kamer
Ashley en Karen
Ashely: jaa Tom is een doordacht mannetje hoor. Ik ga even mijn tong flossen
Ben benieuwd hoe representatief deze is, ik zie alleen de eerste 3 opties en als ik dan op ‘8 more’ druk gebeurt er niks. Dus kan alleen op die eerste 3 namen stemmen. Als meer mensen daar last van hebben drukken ze misschien gewoon hun favoriet van die 3 aan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
nooit last van bij onze copycatquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe representatief deze is, ik zie alleen de eerste 3 opties en als ik dan op ‘8 more’ druk gebeurt er niks. Dus kan alleen op die eerste 3 namen stemmen. Als meer mensen daar last van hebben drukken ze misschien gewoon hun favoriet van die 3 aan.
[ link | afbeelding ]
Weird
Ik krijg wel alles te zienquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe representatief deze is, ik zie alleen de eerste 3 opties en als ik dan op ‘8 more’ druk gebeurt er niks. Dus kan alleen op die eerste 3 namen stemmen. Als meer mensen daar last van hebben drukken ze misschien gewoon hun favoriet van die 3 aan.
[ link | afbeelding ]
Weird
Misschien omdat ik de app niet gebruik. Vind fb een beetje kut, maar toch maar even aan het koekeloeren voor wat filmpjes daar gezien die vrij schaars zijn geworden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
nooit last van bij onze copycat
is wel de grootste FB poll
Salar is ook groot en vaker correct volgens mij though.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
nooit last van bij onze copycat
is wel de grootste FB poll
FB pollquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:05 schreef Willewa het volgende:
[..]
Salar is ook groot en vaker correct volgens mij though.
Ik denk dat haar huid niet goed reageert op de sminck van gisteravondquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley gaat er steeds slechter uitzien. Dikke pukkels en knalrood
quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat haar huid niet goed reageert op de sminck van gisteravond
Hij klopt aardigquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:01 schreef Willewa het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Weird
Is wel een cadeautje als je denkt dat het nog 4 weken zijn en je krijgt een extra week op het eindquote:
Die pukkels loopt ze al een paar dagen mee.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat haar huid niet goed reageert op de sminck van gisteravond
Het is nu ook dik en opgezwollenquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die pukkels loopt ze al een paar dagen mee.
Gewoon een vies vrouwtje die stookt en stookt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt lieve meid over alice en jimmy heel sarcastisch ja hele lieve meid bah minkukel. Ashley moest erom lachen.
Ik had het over Alice. Die kwam heel nep over.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:22 schreef marky het volgende:
[..]
Gewoon een vies vrouwtje die stookt en stookt.
die komt uit groningenquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had het over Alice. Die kwam heel nep over.
Die was alleen benieuwd wie chocolade had gekocht. Denk dat ze dat ook wel wilde. Maar die verteld geen fake dingenquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die denkt vooral aan zichzelfquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die was alleen benieuwd wie chocolade had gekocht. Denk dat ze dat ook wel wilde. Maar die verteld geen fake dingen
Ik quote jou toch niet?quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja heeft ze vorige week gedaan maar verder niet. Wie dacht er gister aan zichzelf als 1e met kiezen van kleding. En wie hielp anderen met dingen. Ashley is altijd van ikke ikke ikke en die pikt eten van haar medebewoners. Eerst pinda en van de week muesli samen met karen dat is pas aan jezelf denkenquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:25 schreef kiki2024 het volgende:
Glenn heeft wel gelijk mbt grapje dat hij op Tom en Ashley zou gaan...dat is mensen valse hoop geven. hij gaat er niet netjes mee om dat PON
Stoot onder de gordel.....quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:25 schreef kiki2024 het volgende:
Glenn heeft wel gelijk mbt grapje dat hij op Tom en Ashley zou gaan...dat is mensen valse hoop geven. hij gaat er niet netjes mee om dat PON
Ik vond het ontzettend nep overkomen. Mijn nekharen gingen ervan overeind staan.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die was alleen benieuwd wie chocolade had gekocht. Denk dat ze dat ook wel wilde. Maar die verteld geen fake dingen
Nee dat zag ik later, maar ik postte iets soortgelijks. Dus ik laat hem toch staanquote:
misschien hoopte ze op een stukjequote:Op woensdag 6 maart 2024 19:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het ontzettend nep overkomen. Mijn nekharen gingen ervan overeind staan.
Oh dat kan hoor heb ik met alles ondertussen van ashley wat die doet en uitkraamt. Maar gaat vast wel weer over bij mequote:Op woensdag 6 maart 2024 19:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het ontzettend nep overkomen. Mijn nekharen gingen ervan overeind staan.
ik ben vandaag zo vrolijkquote:
Tuurlijk in ieder geval Alice en ronahi en tyron of randyquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:36 schreef Willewa het volgende:
Ze gaan helaas veilig nomineren ben ik bang..
Als Danny iets raars doetquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:38 schreef Kissingbird het volgende:
Hoe lang zou het duren eer we weten wie ze erop gezet hebben![]()
die was vrij stellig over 2 namen..quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Danny iets raars doet
morgen pas
Ja zonde. Danny’s plan was beter.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk in ieder geval Alice en ronahi en tyron of randy
danny heeft wel 7 namen in zijn mond gehadquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die was vrij stellig over 2 namen..
Welke 2?quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die was vrij stellig over 2 namen..
Ronahi en Randy en dat hij Alice niet wil gebruiken als sterke tegenstander om anderen weg te spelen.quote:
en ashquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ronahi en Randy en dat hij Alice niet wil gebruiken als sterke tegenstander om anderen weg te spelen.
Hmm.. is idd al veranderd dus. Laatste wat ik hoorde was (vanmorgen/vanmiddag?) Ashley Tom Alice. Maar dacht al, die trekken de drol weer in.quote:
Klopt maar gister en vanmorgen hield hij het bij die 2, die lijkt hij er perse op te willen zetten.quote:
Zij is niet de enige die dat nu heeft, Zie Tomquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:41 schreef zodeju het volgende:
Ach ze volgt het niet meer, want het is niet bevestigd.
Dat valt niet mee voor AS......het niet weten.
hij heeft vandaag alle namen genoemdquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt maar gister en vanmorgen hield hij het bij die 2, die lijkt hij er perse op te willen zetten.
Oh ik hoorde hem steeds zeggen tyron en ronahi en ook Alice. Randy kwam wel andere keer. En glenn wilde ook die drie. En als 4e zouden ze randy doenquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ronahi en Randy en dat hij Alice niet wil gebruiken als sterke tegenstander om anderen weg te spelen.
Ik denk vanavond nogquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:38 schreef Kissingbird het volgende:
Hoe lang zou het duren eer we weten wie ze erop gezet hebben![]()
Dat het mag afluisteren....weet nog wel dat \nouche dat vaak deed maar altijd onder commentaar van B.B.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:43 schreef Willewa het volgende:
Zit ze weer hoor 😂 Deze vrouw is zo’n grap lol
Ah, ik zet net de streams aan en vroeg me al wat ze aan het doen warenquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
Tom en ashley nu afluisteren of ze de dbk kunnen horen
je weet hetquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat ze het gewoon kunnen laten rusten totdat ze net als wij morgen die bevestiging krijgen. Dat gevis en gespeculeer heeft al weer lang zat geduurd..
ja dat zei ik ook al en dan met een hele andere move komen alsnogquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft vandaag alle namen genoemd
alleen die van Karen niet
ow jawel zelfs die kwam nog voor
tegen de een zegt hij die
tegen de ander die
Knoert hard inderdaad......quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:44 schreef Koos1958 het volgende:
Zou nooit zijn als bb nu keihard door de speakers zei ashley en tom stop met afluisteren
Echt niet te geloven dit seizoen. Alles mag wat dat betreft.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:45 schreef Koos1958 het volgende:
En weer smoezen in tom zijn oor. Ik snap niet dat dit mag van bb
Doet ie toch niet denk ik. Dat is het probleem met zulke mensen, dan heb je dikke oorlog (zacht uitgedrukt) in huis en niemand heeft daar zin in. Zo’n persoon gaat zo op de man en gemeen dan dat het in je nadeel kan werken. Exact de manier hoe dit soort mensen zich door het leven bewegen, angstculturen creëren.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet het
daar draait het om![]()
als Danny depri eruit komt weet je dat hij ash erop heeft gezet
dan schijt hij in zijn broek
ze gluren ook in de gameroom als er specifiek wordt gezegd niet stiekem kijkenquote:
Ik zou het toch best slecht vinden als ze daar konden horen wat er in de dbk gezegd wordt! Dan is er qua isolatie in die verbouwde keet toch ergens iets mis gegaanquote:
is er iets wel goed gegaan in die keetquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou het toch best slecht vinden als ze daar konden horen wat er in de dbk gezegd wordt! Dan is er qua isolatie in die verbouwde keet toch ergens iets mis gegaan
Dan hoop ik dat Ty hem steunt en die slabek gewoon weer jankend het bed in jaagt.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Doet ie toch niet denk ik. Dat is het probleem met zulke mensen, dan heb je dikke oorlog (zacht uitgedrukt) in huis en niemand heeft daar zin in. Zo’n persoon gaat zo op de man en gemeen dan dat het in je nadeel kan werken. Exact de manier hoe dit soort mensen zich door het leven bewegen, angstculturen creëren.
NIVEAquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:49 schreef Koos1958 het volgende:
Dit afluisteren van de dbk is echt niet netjes. Niet van tom en niet van haar. Tom is ergens anders heen om beter te kunnen luisteren denk ik die liep ergens rechts heen na het gefluister van ashley
- rioleringquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
is er iets wel goed gegaan in die keet![]()
![]()
Kannie wachtenquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:49 schreef marky het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Ty hem steunt en die slabek gewoon weer jankend het bed in jaagt.
Hij liep eerst naar recht richting badkamerquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
NIVEA
hij is zijn flaske halen en een peer
Maar schat de kans erg klein in. Ook omdat Glenn een woord in dit heeft en al heeft aangegeven dat niet te durven ivm de consequenties. Denk dat hij ongeveer hetzelfde bedoelde als wat ik net omschreef.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
- riolering
- wasmachine
- kookplaat
- hottub
- eehh...
Wat is dat toch met NIVEA.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
NIVEA
hij is zijn flaske halen en een peer
Glenn is echt wat dat betreft de slapjanus.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar schat de kans erg klein in. Ook omdat Glenn z’n woord heeft en al heeft aangegeven dat niet te durven ivm de consequenties. Denk dat hij ongeveer hetzelfde bedoelde als wat ik net omschreef.
Oe goeie aanvulling!!quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]+
-Vriezer
-Deurklink
-Ashley
-Bedden in kasteel
dus zo gek zou het niet zijn nee
Hmja. Ik snap het ergens wel hoor. Je krijgt dan ook echt een vieze bom vol enorme negativiteit in dat huis, wat je wereld nu is. En het risico dat het mislukt, dan ben je misschien klaar en nog langer in de oorlog. Dat is gewoon het ziek verneukeratieve van mensen als Ashley.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:52 schreef marky het volgende:
[..]
Glenn is echt wat dat betreft de slapjanus.
Ik vind alles best, als Tom maar blijftquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmja. Ik snap het ergens wel hoor. Je krijgt dan ook echt een vieze bom vol enorme negativiteit in dat huis, wat je wereld nu is. En het risico dat het mislukt, dan ben je misschien klaar en nog langer in de oorlog. Dat is gewoon het ziek verneukeratieve van mensen als Ashley. Het was ook Danny z’n idee, niet de zijne.
Hoop op een wonder though
Daarom baal ik dat mensen maar ashley die macht geven..ze bepaald alles en drukt overal haar stemming opquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmja. Ik snap het ergens wel hoor. Je krijgt dan ook echt een vieze bom vol enorme negativiteit in dat huis, wat je wereld nu is. En het risico dat het mislukt, dan ben je misschien klaar en nog langer in de oorlog. Dat is gewoon het ziek verneukeratieve van mensen als Ashley. Het was ook Danny z’n idee, niet de zijne.
Als de andere kant hun steunt moet ze vechten tegen jongens van de straat. Dat gaat ze niet winnen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 19:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hmja. Ik snap het ergens wel hoor. Je krijgt ook echt een vieze bom vol negativiteit in dat huis, wat je wereld nu is. En het risico dat het mislukt, dan ben je misschien klaar en nog langer in de oorlog. Dat is gewoon het ziek verneukeratieve van mensen als Ashley. Het was ook Danny z’n idee, niet de zijne.
Dat doen de meestenquote:Op woensdag 6 maart 2024 19:56 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley konkelt als een vis op het droge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |