"Meerdere keuzes mogelijk" >>> slaat nergens opquote:
https://www.facebook.com/(...)nk/3686632228251009/quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waar staat die dan heb nog nooit op zoiets gestemd. Ia dat facebook
welke facebookpagina is dit want ik zie de poll niet omdat ik geen lid benquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)nk/3686632228251009/
Dilano helemaal onderaan. Als die dat zou weten barstte die in huilen uitquote:
En een voornamelijk vlaamse groep.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
"Meerdere keuzes mogelijk" >>> slaat nergens op
Met 'n Dquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:15 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
is gefeliciteerd nou met een T of D. ik lees een T maar dacht altijd D
Met een d, hij feliciteert is wel met een tquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:15 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
D maar dat maakt voor nu toch niet meer uitquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:15 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Big Brother 2024 🇧🇪🇳🇱 74k ledenquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:08 schreef danilel het volgende:
[..]
welke facebookpagina is dit want ik zie de poll niet omdat ik geen lid ben
hoe is het met onze post lijstje hahaquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)nk/3686632228251009/
Dan ben ik voor Nederlandquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:28 schreef humpty het volgende:
Gaat nu Nederland-Belgie worden zo te horen
Gaat niet gebeuren, dat maakt hij die andere juist wijs.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:30 schreef Puzzie het volgende:
Tom tegen Jimmy "hij gaat Tom , Ash en Alice erop zetten'
Dit is alleen om zand in de ogen te strooien. Allemaal voor de kijkbuiskindertjes maar uiteindelijk is het zo klaar als een klontje.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:36 schreef humpty het volgende:
Van mij mogen ze nu nomineren en direct bekend maken
zijn we van dat gekonkel en gespeculeer af
Zeg jij mag niet meedoen met de stage-beoordelingquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Van links naar rechts of van boven naar beneden.![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:43 schreef engine het volgende:
Geloof dat Danny benieuwd is of Dilano iets tegen Jimmy gaat zeggen.
Ik hoop het.quote:
Terecht!quote:
Volgens mij houdt Danny iedereen voor de gek, die gaat echt Ash niet nominerenquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:43 schreef engine het volgende:
Geloof dat Danny benieuwd is of Dilano iets tegen Jimmy gaat zeggen.
Dan is hij zelf ook gezien en kan hij er naast plaats gaan nemen wat mij betreft!quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Danny iedereen voor de gek, die gaat echt Ash niet nomineren
Tuurlijk niet. Het is gewoon een slappe zak uiteindelijk.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Danny is niet alleen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Danny zegt tegen de ene groep A tegen de andere groep B en hij doet volgens mijn C
Ik kan me dat eerlijk gezegd ook niet voorstellen, al was het allen maar om wat Glen als argumenten gaf.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, ze kan nu genomineerd worden hequote:Op woensdag 6 maart 2024 17:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley in de keuken: "Kan ik nog wat doen?"
Quootje maar even genoteerd, voor degenen die zeggen dat ze nooit wat uitvoert.
Danny is wel de enige die in de groep van Ash hakken kan. Hij kan met Glenn zo vragen om de steun van Ty en Ro die van Alice heeft hij ook. Die gaan zelf al niet meer uit van de winst en gunnen het Danny. Als Danny slim zou zijn dropt hij nu zijn bommetje kijkt hoe het schip strand hij kan altijd nog zeggen tegen Tom als Ashley eruit gaat jij hebt meer kans en als Alice eruit gaat tegen Ashley kijk ik heb je geholpen. Zouden ze het aandurven zouden mijn stemmen naar Alice gaan. Hub naar huis met de bitch.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kan me dat eerlijk gezegd ook niet voorstellen, al was het allen maar om wat Glen als argumenten gaf.
Trouwens, Ashley lijkt Danny goed door te hebben.![]()
"Hij wil de leiding overnemen"
Dat durft hij niet.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley: "Als Danny mij erop zet, is het echt oorlog!"
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Dan blijft er weinig over van haar leger. Dan is er nog alleen kuko Karen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:01 schreef zodeju het volgende:
Zegt ze nu dat al die andere naar huis vertrokken zijn omdat ze met het dominante groepje hadden gewed.
Ik mis de optie 'bruinbrood, pindakaas en uien'.quote:
Die hebben op het verkeerde paard gewed zei ze vanmiddag al.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:01 schreef zodeju het volgende:
Zegt ze nu dat al die andere naar huis vertrokken zijn omdat ze op het dominante groepje hadden gewed.
Maar dacht te horen dat ze nu zei dat die andere dominant waren....Dus een Ty een Randy en Donahi......quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die hebben op het verkeerde paard gewed zei ze vanmiddag al.
Hoor ik hem nu zeggen dat hij niet over het spel praat? Dat klopt niet, praat er met Jimmy genoeg over.quote:
Ja alleen tegen haar niet, sowieso een rare opmerkingquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoor ik hem nu zeggen dat hij niet over het spel praat? Dat klopt niet, praat er met Jimmy genoeg over.
Niet met Alice. Daarom wil hij niet op Alice stemmen. Hij kan fijn met haar babbelenquote:Op woensdag 6 maart 2024 18:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoor ik hem nu zeggen dat hij niet over het spel praat? Dat klopt niet, praat er met Jimmy genoeg over.
Dan wint Ashley sowieso, want bescheidenheid is haar middelnaam.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:52 schreef humpty het volgende:
Hoogmoed komt voor de val ..daar geloof ik nog steeds in
Nu maak je het allemaal heel, heel, heel ongelooflijk.quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan wint Ashley sowieso, want bescheidenheid is haar middelnaam.
quote:Op woensdag 6 maart 2024 18:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu maak je het allemaal heel, heel, heel ongelooflijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |