abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212727043
@Filosoofert heeft @Elan de perfecte strohalm gegeven om aan vast te houden. Dit blijft tot in den treure aangehaald worden. Beter gewoon een slotje, dit topic gaat nergens meer toe leiden. Tenminste, wat mij betreft :P
pi_212727055
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Geen flauw idee hoe dat kind erbij komt. Maar in ieder geval niet uit de lesstof van lentekriebels.

Er zijn gewoon overzichten van de inhoud die per groep behandeld wordt. En als dat niet genoeg is moet je misschien de uitgever mailen of je een keer langs mag komen om het in te zien.
Ja ze moeten er om gaan smeken nou goed. Elke ouder zou daar gewoon recht op moeten hebben het project is volledig gesubsidieerd door de belastingbetaler.

Fucking ontransparante bullshit.
blablablabla
pi_212727071
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Vanuit een docentenrol?
Hij zei ook niks over een dildo maar dat ze thuis kwam met het verhaal penetratie plezier kan geven, iets waarvan ik me kan voorstellen dat ze dat in groep 8 of zo wel zouden bespreken. Dus wellicht foutje bedankt
Nee vanwege al die fophef is het gewoon gedeeld door de leerkracht. Je kan op kriebelsinjebuik trouwens demo’s bekijken van de lesstof. Dan zie je wel hoe dom die troll is.
pi_212727078
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:Filosoofert heeft @:Elan de perfecte strohalm gegeven om aan vast te houden. Dit blijft tot in den treure aangehaald worden. Beter gewoon een slotje, dit topic gaat nergens meer toe leiden. Tenminste, wat mij betreft :P
Misschien was ik wel zijn strohalm aangezien jullie elkaar allemaal verder alleen maar als een stel schapen na lopen te lullen en iedere vorm van kritisch commentaar of zelfs mensen die zorgen uiten gelijk een potje belachelijk beginnen te maken.

Zelfs als zo'n verhaal totaal ergens anders vandaan komt mag je dat wel normaal bespreken.
blablablabla
pi_212727093
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Misschien was ik wel zijn strohalm aangezien jullie elkaar allemaal verder alleen maar als een stel schapen na lopen te lullen en iedere vorm van kritisch commentaar of zelfs mensen die zorgen uiten gelijk een potje belachelijk beginnen te maken.
Ik praat vanuit mijn eigen ervaring. Dichterbij kun je het niet hebben.
pi_212727137
quote:

Zelfs als zo'n verhaal totaal ergens anders vandaan komt mag je dat wel normaal bespreken.
een halfverzonnen verhaal met waarschijnlijk leugens en vage speculaties normaal bespreken.

Hoe zal de god waarvan jullie niet mogen liegen wel niet oordelen aan de hemelpoort. :')
pi_212727145
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Nou daar ben je dan lekker mee.
Heb je de stof niet zelf mogen inzien?

Wat fijn dat ze dit jaar besloten hebben niet mee te doen.
Nee, stof heb ik niet ingezien. Heb daar ook niet naar gevraagd.

quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En wat zei de directeur toen je met hem/haar in gesprek ging?
Dat ze grotere respons dan verwacht hadden en dat ze volgend jaar (dit jaar dus) anders gingen doen.
Dit was een gesprekje op het schoolplein, dus summier. Aangezien ze dit jaar niet meededen was er ook geen noodzaak om er vervolg aan te geven.

quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:36 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik wil je verhaal niet in twijfel trekken, maar mijn eigen ervaring is heel anders. Mijn dochter zit in groep 6 en heeft vorig jaar met de lentekriebels les gehad in het kweken van zelfvertrouwen en ook kwam ze met een tekening thuis waar ze haar thuissituatie wat betreft gezinsleden en huisdieren moest tekenen. Ik kan me écht niet voorstellen dat als kinderen in groep 5 deze lesstof krijgen dat ze in groep 2/3 les krijgen in hoe sex werkt.
Dat kan, ze zat in groep 2, misschien dat er een uitstapje wordt gemaakt ivm nieuwsgierigheid van sommige kinderen? Ik weet het niet.

Ik had niet verwacht dat de lesstof zo expliciet zou zijn.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_212727163
quote:

[..]

Jij bent juist het schaap dat blindelings achter andermans anekdotische ervaringen op internet aanloopt. edit: Mits het in je vooringenomen straatje past, want anekdotische ervaringen van andere ouders ga je voorbij. :')

Ik heb afgelopen week de ervaringen uit eerste hand meegekregen van iemand die de lessen gaf waar jij van alles van vindt, maar geen enkel benul van hebt.
  donderdag 7 maart 2024 @ 13:12:32 #234
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212727182
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja ze moeten er om gaan smeken nou goed. Elke ouder zou daar gewoon recht op moeten hebben het project is volledig gesubsidieerd door de belastingbetaler.

Fucking ontransparante bullshit.
Heb je al een mail aan de uitgever gestuurd of je het een keer mag komen inzien?
pi_212727202
Toevallig (ofja toevallig, het zal wel bewust rond deze periode zijn uitgegeven) dat nieuwe boek van de Correspondent gelezen 'Het hele dorp wist het'. Statistisch gezien is er wel in elke basisschoolklas een kind dat te maken heeft met (seksueel)misbruik. Benadrukt ook maar weer eens hoe belangrijk seksuele voorlichting is zodat een kind taal krijgt voor seksuele zaken.

En sowieso dat de Raisa Blommestijns onder ons die er zo over zeiken juist de types zijn die zich elk weekend in hun bek laten schijten.
pi_212727242
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:11 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Jij bent juist het schaap dat blindelings achter andermans anekdotische ervaringen op internet aanloopt.

Ik heb afgelopen week de ervaringen uit eerste hand meegekregen van iemand die de lessen gaf waar jij van alles van vindt, maar geen enkel benul van hebt.
Ach werd ook als wappie neergezet omdat ik geen Coronaprik zette, bleek achteraf toch wel e.e.a. mis mee te zijn aan bijwerkingen die men bewust of onbewust niet heeft gedeeld.

Feit dat de transparantie over de exacte inhoud ver te zoeken is is voor mij rook. En waar rook is = vuur.

Jij bent onderdeel van het systeem, het is vreten natuurlijk ga je hier alles goed praten en niet het achterste van je tong laten zien.
blablablabla
pi_212727246
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:46 schreef Document1 het volgende:
Ik denk dat een bepaalde user niet eens een kind van zes heeft. _O- :')

Lekker dingen verzinnen, goed bezig man.
Ken ik jou? Ken jij mij?

Zoek maar wat topics terug, dan zul je lezen dat ik wel degelijk kinderen heb (2 zelfs).

Jij bent dingen aan het verzinnen.
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:48 schreef Document1 het volgende:

[..]
Ik durf dat wel te stellen ja.
We hebben zojuist geconcludeerd dat je vaker onzin praat waar je geen weet van hebt.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
We kunnen niet controleren of het klopt in ieder geval. We kunnen wel nagaan of dat onderdeel is van lentekriebels. Wat niet het geval is.
Ik zal de volgende x een filmpje uploaden waarin ze dat soort verhalen verteld :')
pi_212727253
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Heb je al een mail aan de uitgever gestuurd of je het een keer mag komen inzien?
Niet persoonlijk maar er zijn ouders die dat wel gedaan hebben en nul op rekest hebben gekregen.
blablablabla
pi_212727264
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Ach werd ook als wappie neergezet omdat ik geen Coronaprik zette, bleek achteraf toch wel e.e.a. mis mee te zijn aan bijwerkingen die men bewust of onbewust niet heeft gedeeld.
Ja 1 op de miljoen mensen kreeg bijwerkingen, visionair was je.
  Moderator donderdag 7 maart 2024 @ 13:18:37 #240
5428 crew  miss_sly
pi_212727270
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:09 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Nee, stof heb ik niet ingezien. Heb daar ook niet naar gevraagd.
[..]
Dat ze grotere respons dan verwacht hadden en dat ze volgend jaar (dit jaar dus) anders gingen doen.
Dit was een gesprekje op het schoolplein, dus summier. Aangezien ze dit jaar niet meededen was er ook geen noodzaak om er vervolg aan te geven.
[..]
Dat kan, ze zat in groep 2, misschien dat er een uitstapje wordt gemaakt ivm nieuwsgierigheid van sommige kinderen? Ik weet het niet.

Ik had niet verwacht dat de lesstof zo expliciet zou zijn.
Ik denk dat @Stepperoller ook een goed punt aanstipt: de interpretatie van wat kinderen hun ouders vertellen en hoe zaken echt gegaan zijn, is ook niet altijd kloppend. Daar zit geen vrkeerde gedachte achter, maar kinderen vertellen alles niet altijd zoals het ook is gegaan, omdat het, zeker als ze jong zijn, moeilijk is om zaken correct te vertellen.

Maar goed, ik vind het dan wel vreemd dat je niet echt hebt nagevraagd bij de directeur wat de stof nou werkelijk was en wat re besproken is, als je je zorgen maakt om hetgeen je dochter mee thuis komt. Ik zou dan met zo'n vaag verhaal niet zijn gestopt, ook niet als ze dan dit jaar op een andere manier over seksuele vorming les geven. Omdat ik dit thuis op zou willen volgen op een goede manier. Want, zoals ik het lees, vond je het niet oké en maakte je je zorgen. Dus daar doe je dan toch iets mee?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_212727311
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:17 schreef Bananenpap het volgende:

[..]
Ja 1 op de miljoen mensen kreeg bijwerkingen, visionair was je.
Uhu 1 op het miljoen :')

https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-duidelijk-a4187826

Sowieso blind vertrouwen op de overheid :')
blablablabla
pi_212727341
quote:
7s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat @:Stepperoller ook een goed punt aanstipt: de interpretatie van wat kinderen hun ouders vertellen en hoe zaken echt gegaan zijn, is ook niet altijd kloppend. Daar zit geen vrkeerde gedachte achter, maar kinderen vertellen alles niet altijd zoals het ook is gegaan, omdat het, zeker als ze jong zijn, moeilijk is om zaken correct te vertellen.

Maar goed, ik vind het dan wel vreemd dat je niet echt hebt nagevraagd bij de directeur wat de stof nou werkelijk was en wat re besproken is, als je je zorgen maakt om hetgeen je dochter mee thuis komt. Ik zou dan met zo'n vaag verhaal niet zijn gestopt, ook niet als ze dan dit jaar op een andere manier over seksuele vorming les geven. Omdat ik dit thuis op zou willen volgen op een goede manier. Want, zoals ik het lees, vond je het niet oké en maakte je je zorgen. Dus daar doe je dan toch iets mee?
En ook vreemd dat hij niet weet welke methode ze nu gebruiken, maar wel opgelucht is dat ze niet meer aan de week van de Lentekriebels doen. Want nu moet de school van zijn kind dus met een andere methode invulling geven aan seksuele vorming en het is nog maar de vraag of dat een betere methode is dan die van het Rutgers voor de week van de Lentekriebels.

Als dat allemaal teveel gevraagd is terwijl iemand zogenaamd 'zo bezorgd' is over de seksuele voorlichting die kinderen krijgen dan komt dat bij mij over alsof iemand niet ter goeder trouw is.
pi_212727347
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:16 schreef Elan het volgende:
Dus omdat jij zo dom bent dat je niet weet dat elk vaccin bijwerkingen kan hebben was het slim toen bleek dat dat het geval was?

Damn, wat een hersengymnastiek.
  donderdag 7 maart 2024 @ 13:27:29 #244
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212727387
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:16 schreef Filosoofert het volgende:

Ik zal de volgende x een filmpje uploaden waarin ze dat soort verhalen verteld :')
Prima, tot die tijd kunnen we het niet controleren.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Niet persoonlijk maar er zijn ouders die dat wel gedaan hebben en nul op rekest hebben gekregen.
Bron?
pi_212727393
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:19 schreef Elan het volgende:
Iemand deelt een ervaring uit eerste hand en gelijk zijn integriteit wordt te grabbel gegooid.
Dat deed jij. Jij begon het bewust zo te framen met je 'bEwEeR jE nU dAt HiJ LiEgT?'
pi_212727408
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:23 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
En ook vreemd dat hij niet weet welke methode ze nu gebruiken, maar wel opgelucht is dat ze niet meer aan de week van de Lentekriebels doen. Want nu moet de school van zijn kind dus met een andere methode invulling geven aan seksuele vorming en het is nog maar de vraag of dat een betere methode is dan die van het Rutgers voor de week van de Lentekriebels.

Als dat allemaal teveel gevraagd is terwijl iemand zogenaamd 'zo bezorgd' is over de seksuele voorlichting die kinderen krijgen dan komt dat bij mij over alsof iemand niet ter goeder trouw is.
superveel aannames lees ik
pi_212727485
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja gezien de hoeveelheid onwaarheden die de FvD-aanhang op het internet neerblerft is het helaas noodzakelijk om heel kritisch te zijn op de controleerbaarheid daarvan.
Het is niet de schuld van de een of de ander. Zelf ga ik er soms ook steviger in dan ik zou wensen. Het zal wel de maatschappij van tegenwoordig zijn maar ergens is het wel kut dat je als community zo je eigen nest aan het bevuilen bent.

Lijkt me dat tenzij er ernstige twijfels over iemand bestaan je wel moet uitgaan dat als iemand iets post over een ervaring dat hij of zij daarin tenminste oprecht is.

Maar misschien waren we vroeger ook wel naïever, en zijn er inmiddels teveel trollen de revue gepasseerd :s)
blablablabla
pi_212727530
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is niet de schuld van de een of de ander. Zelf ga ik er soms ook steviger in dan ik zou wensen. Het zal wel de maatschappij van tegenwoordig zijn maar ergens is het wel kut dat je als community zo je eigen nest aan het bevuilen bent.

Lijkt me dat tenzij er ernstige twijfels over iemand bestaan je wel moet uitgaan dat als iemand iets post over een ervaring dat hij of zij daarin tenminste oprecht is.

Maar misschien waren we vroeger ook wel naïever, en zijn er inmiddels teveel trollen de revue gepasseerd :s)
Joh je krijgt nog niet eens de kans om je te verdedigen, je hebt meteen geen kinderen, bent FVD aanhanger, speelt zogenaamd bezorgd etc etc. Iedereen dondert eroverheen om te zeggen dat het onzin is.

Kan nu wel een heel verhaal gaan typen, maar dan is het niet waar.

Als ik nu zou typen dat het allemaal een troll was, gelooft iedereen het meteen.

Tis wel goed zo.
  donderdag 7 maart 2024 @ 13:42:06 #249
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_212727537
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:11 schreef Stepperoller het volgende:

Ah, anekdotisch gezemel. Een grote leugen dus. Of werkt dat slechts één kant op?
pi_212727574
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 13:42 schreef Cpt.Crow het volgende:

[..]
Ah, anekdotisch gezemel. Een grote leugen dus. Of werkt dat slechts één kant op?
Ik wilde net zeggen :D
Zelfbenoemde experts die zogenaamd bekend zijn met de methodiek nemen we direct serieus maar iemand die alleen op een normale manier aangeeft dat dit of dat is voorgevallen bij zijn kind is gelijk een huichelaar.

What The Fuck.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')