157 euro per nacht in het laagseizoen. Dat klinkt best prijzig, al heb ik eerlijk gezegd geen idee hoe prijzen voor een appartementje in Oostenrijk zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:31 schreef Blues het volgende:
https://www.booking.com/hotel/at/haus-nampolach.nl.html
Klinkt als een saaie aflevering met een man die vooral zichzelf hoort praten, ik hoop dat ik het mis hebquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond weer een aflevering.
Even googlen op internet naar 'goedkoopste kasteel van Frankrijk' leverde Evert Visscher direct op wat hij zocht. Voor 300.000 euro kocht hij het vervallen Le Chateau du Grand Coudray. Zijn vrouw is minder enthousiast.
over de aankoop van het vervallen kasteel in Villaines-la-Juhel, een minidorpje in de Loirestreek, zo vlak voor hun pensioen.
Evert ziet het avontuur juist zitten.
In Dedemsvaart heeft hij alles op de rit: een lieve vrouw, een vrijstaand huis en vijf auto's. Bovendien zou hij het geen enkel probleem vinden om net zo beroemd te worden als de Meilandjes, die ook door mee te doen aan Ik Vertrek bekendheid kregen.
NPO1 22:20
hij bedoelt meer al die gratis reclame voor zijn pension, en daar heeft ie wel gelijk in , zeker als de gasten kans hebben op TV te komenquote:Op zaterdag 20 april 2024 11:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ooeh.. om nou vantevoren al te gaan roepen dat je de nieuwe Meiland wil worden belooft niet veel goeds. Hoewel "erger-tv" ook erg vermakelijk kan zijn natuurlijk.
Even opgezocht het is een herhaling vanavondquote:Op zaterdag 20 april 2024 12:08 schreef gelestipjes het volgende:
Dat stuk tekst lijkt meer te gaan over de aflevering van 2019, dit is een "hoe is het nu met" aflevering volgens mij
quote:Uitzending zaterdag 20 april 2024 om 22.15 uur op NPO 1 (herhaling van 16 maart 2019)
Goedkoopste kasteel van Frankrijk
De zoekterm 'goedkoopste kasteel van Frankrijk' levert direct resultaat op. In de Pays de la Loire vindt hij zijn droomplek. Het object telt maar liefst twintig kamers en hoewel er al 40 jaar niks mee is gebeurd, ziet Everth vooral mogelijkheden.
Hij wil een chambres d’hôtes met mini-camping beginnen. Met al zijn enthousiasme heeft hij de financiering, met behulp van crowdfunding rondgekregen.
Waarom zetten ze dat dan in de TV-gids niet erbij?quote:Op zaterdag 20 april 2024 13:39 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Even opgezocht het is een herhaling vanavond
Had deze zelf nog niet gezien volgens mijquote:Op zaterdag 20 april 2024 13:39 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Even opgezocht het is een herhaling vanavond
[..]
waarom nietquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:39 schreef Mani89 het volgende:
Deze mensen zijn al bijkans bejaard, die gaan toch nooit meer zon heel kasteel verbouwen?
Ze komen extreem ouwelijk over.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
waarom niet
jonge mensen van in de 60
j emoet niet alles zelf willen doen he
ze zijn met geld ook handig, dat kan soms beter zijn dan alles zelf willen doenquote:
het zullen wel bekenden zijn die komen mee helpenquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
Deadline voor morgen… alles op het laatste nippertje! Houden die mensen zo van stress?
Ach, die gasten hadden zelf bedekte kritiek over rosé in champagne-glazen.quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:06 schreef Dutch_view het volgende:
Gasten zijn al 5 minuten te laat, krijgen meteen een veeg uit de pan
Ik kwam rond de 100 euro per nacht uit, stukje goedkoper, op hun website en op booking.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 21:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
1
[..]
157 euro per nacht in het laagseizoen. Dat klinkt best prijzig, al heb ik eerlijk gezegd geen idee hoe prijzen voor een appartementje in Oostenrijk zijn.
Was het helemaal vergeten tot die barbies in beeld kwamen.quote:Op zaterdag 27 april 2024 22:25 schreef Dutch_view het volgende:
Weer begonnen. Wel een herhaling van 16 april 2022
*zet de videorecorder aan, mocht ik niet op tijd thuis zijn*quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er stond in de televisiegidsapp geen H bij. Dus in theorie een nieuwe?
Pin me er niet op vast hoor!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:39 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
*zet de videorecorder aan, mocht ik niet op tijd thuis zijn*
Ze hebben zo'n bekend hoofd als ik hier kijk https://tv.kpn.com/details/925070157.1/ik-vertrek Maar, het zal wel een bepaald type trekken wat hier aan mee wil doen
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:45 schreef Serinde het volgende:
Deze aflevering is ook al eerder op tv uitgezonden
Ik snap het patroon van herhalen niet hoor
Überhaupt is het patroon van Ik Vertrek bizar. Volgensmij is het al op alle avonden van de week geweest afgelopen jaren. En als het nu een programma puur ter opvulling was had ik het nog gesnapt maar dat is het niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:45 schreef Serinde het volgende:
Deze aflevering is ook al eerder op tv uitgezonden
Ik snap het patroon van herhalen niet hoor
Uitzendschema is idd geen touw aan vast te knopen. Niet aan de dagen en ook qua tijdstip wisselt het nogal.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:59 schreef Remco het volgende:
[..]
Überhaupt is het patroon van Ik Vertrek bizar. Volgensmij is het al op alle avonden van de week geweest afgelopen jaren. En als het nu een programma puur ter opvulling was had ik het nog gesnapt maar dat is het niet.
Eens, ze behandelen het letterlijk als stront, 6 afleveringen per jaar op willekeurige tijdstippen en dagen, soms zelfs een compleet nieuwe die instart om 23:20quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:59 schreef Remco het volgende:
[..]
Überhaupt is het patroon van Ik Vertrek bizar. Volgensmij is het al op alle avonden van de week geweest afgelopen jaren. En als het nu een programma puur ter opvulling was had ik het nog gesnapt maar dat is het niet.
begin gemist. Maar dit lijkt me eerder zuid Amerika dan Spanjequote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:08 schreef franklop het volgende:
Zij had wel een baan kunnen nemen.
Hij doet al het werk, inclusief koken
Costa Ricaquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:14 schreef Ole het volgende:
[..]
begin gemist. Maar dit lijkt me eerder zuid Amerika dan Spanje
Ah okquote:
De info op de tv staat aflevering 13 van seizoen 25,terwijl dit me gewoon een nieuw seizoen lijkt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:37 schreef TornadoDK het volgende:
Op de site staat al hoe gaat het nu met.... lekker dan
Het is ook haar ex al. Maar ze hebben elkaar na 4 jaar weer teruggevonden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 20:50 schreef LaDaDiDa het volgende:
Lijkt mij geen match voor de lange termijn. Hij veel te nuchter voor haar.
Stroboscoop relatiequote:
Alleen als de energie niet goed aanvoeltquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zijn jullie ook zo bang voor opgehangen dierenhuiden van beesten die allang dood zijn?
Na een saliebadje, waarom niet gewoon ophangenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zijn jullie ook zo bang voor opgehangen dierenhuiden van beesten die allang dood zijn?
Ik steek ze dan met een bosje salie in de fik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
Alleen als de energie niet goed aanvoelt
Spaans leren als je in Portugal woont welquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Salie is niet goed voor je taal knobbel
Nope daar horen we niks over.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:10 schreef Remco het volgende:
We krijgen helemaal geen inzicht in de financiën of heb ik dat gemist?
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:10 schreef Remco het volgende:
We krijgen helemaal geen inzicht in de financiën of heb ik dat gemist?
Tsja, als de klusjesman klaar is blijft ie toch ook niet in je huis rondhangen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De verbouwing is af, waar is Jack?
Nu dus weer. Wat een egoistische kutquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Jack man, denk nou niet met je lul. Al dat werk en zodra je niet meer nodig bent mag je weer retour.
Ho ho, een liefdevol briefje. Nee maar echt, heel liefdevol een plekje in haar hart.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja, ik vind dit gewoon schofterig. Hier heb je een brief, doei Jack.
Dit soort types zijn eeuwig op zoek naar zichzelf. Terugkijkend weten ze altijd hoe het zit, naar de toekomst toe geen flauw idee hoe zich tot zichzelf te verhouden. Leidt bijna altijd tot parasitair gedrag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Toch wel typisch… ik ken diverse mensen die zeggen dat ze helemaal een zijn met zichzelf en zen en vol acceptatie en aanvaarding van het leven…. Die er privé de grootst mogelijke onrustige puinzooi van maken. En slachtoffers in hun spoor achterlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:21 schreef Wertha het volgende:
Jack kreeg ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik hoop voor hem dat hij haar op zijn minst een paar keer dwars door de lattenbodem hangmat heeft mogen beuken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:22 schreef derLudolf het volgende:
Bedankt voor het klussen Jack.
Liever hem de rest van mn leven door de vuist knappen dan een relatie met zo'n mokkel
Pijpen is denk ik het fijnste wat ze kan doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:25 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij haar op zijn minst een paar keer dwars door de lattenbodem hangmat heeft mogen beuken.
Blijkbaar zijn er genoeg Nederlandse volgers die in de warme oorden willen retreaten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:29 schreef Managarm het volgende:
Hoeveel van die yoga studio's heeft Portugal nodig? Elke idioot die naar Portugal komt begint een yoga studio of een retreat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wel 'ohmen'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Pijpen is denk ik het fijnste wat ze kan doen
Kan ze tenminste niet praten
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]Ik ben niet zo van het zwevende gebeuren, wij houden het op het verhuren van huizen en wat kluswerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu je het zegt, vond het al zo'n gek verhaal na vier jaar opeens weer daten... maar had die link niet gelegd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:02 schreef alopio het volgende:
“Toevallig” ontmoet ze Jack weer (na vier jaar) net nadat ze het huis heeft gekocht. “Toevallig” is het klaar na de verbouwing. Een naar egocentrisch narcistisch mens. Ze gebruikt mensen als hulpmiddel. Die buurvrouwen zijn ook alleen vriendinnen omdat ze kunnen koken voor haar. En denk maar niet dat ze iets terugdoet voor ze
Haha ja doe maarquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
Perfect geschikt voor het volgende seizoen B&B vol liefde.
Precies wat ik zei vanavondquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:23 schreef Blues het volgende:
Jack is gewoon gebruikt.
Goed dat ie al in t begin zijn app aangehouden heeft en niet hals over kop bij haar en haar ego is ingetrokken.
Was toch nichtje?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 08:17 schreef hondonspain het volgende:
Vrouw was eng maar dochter autoverkoper, nog enger
Toen hij weer in Hoorn was.quote:
Ja snap ik ook niet? Leek mij een hele normale vrouwquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toen hij weer in Hoorn was.
Al vraag ik me af waarom die ‘eng’ was.
Dat is de aflevering van volgende week toch?quote:
Dat wordt pas volgende week uitgezonden.quote:
Ok dan, ze liepen nog met mondkapjes op, dacht dat het een herhaling was.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 16:12 schreef golfer het volgende:
Dat wordt pas volgende week uitgezonden.
Zie de tekst boven het invoerveld.
Ja had ik ook. Zei bij het tekenen van de koopovereenkomst al "alles staat op haar naam, als het klaar is, mag hij wieberen". Ik had een vooruitziende blik!quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 23:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Inderdaad, wat een irritante tante. Ik, ik, ik, je kon van het begin al aanvoelen hoe dat af zou lopen. Heb me lekker lopen ergeren
Yesquote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:07 schreef Lienekien het volgende:
@:Staaf
Gaat dit nou ook over de aflevering van volgende week?!
Zat jack nu wel in die zoom-yoga sessie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:15 schreef JanGroen het volgende:
Jack zit thuis op de bank. Ze heeft het uitgemaakt met een berichtje toen hij in Nederland zat.
Bedankt voor alle hulp maar je hoeft niet meer terug te komen.
Weet niet meer of er gezegd werd dat ze maar 50k had of dacht dat het 50k ging kosten.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:08 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Ze had zelf maar 50k.... die andere 50k komen vast van jack zijn spaarrekening
Even terug geluisterd :quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Weet niet meer of er gezegd werd dat ze maar 50k had of dacht dat het 50k ging kosten.
Ze is goed één met zichtzelf, heet datquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:25 schreef golfer het volgende:
Wat een verschrikkelijk egocentrisch mens is zij.
Alles was en is ik, ik ik, ik
Door dat ohm roepen ze weerstand op.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 08:46 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ze is goed één met zichtzelf, heet dat
Als het van volgende week is hoe kan ik het dan gezien hebben? Ik kom niet uit de toekomstquote:
Of toch wel? DM mij de getallen van de euromillions van volgende week.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:23 schreef Staaf het volgende:
[..]
Als het van volgende week is hoe kan ik het dan gezien hebben? Ik kom niet uit de toekomst
Vies?quote:Op donderdag 17 oktober 2024 23:51 schreef Sarabi het volgende:
Wow wat een vieze vrouw, ze wist precies hoe ze hem ging gebruiken.
Zie topicpointerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 08:23 schreef Staaf het volgende:
[..]
Als het van volgende week is hoe kan ik het dan gezien hebben? Ik kom niet uit de toekomst
Hier ook, niks te zweven, wel verhuren en een huiskamer restaurantquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:32 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het zwevende gebeuren, wij houden het op het verhuren van huizen en wat kluswerk.
Jack heeft geen contact meer staat overal te lezen. Natuurrampen zijn steeds meer iets om rekening mee te houden, zoals bosbranden en overstromingen, maar je bent nooit 100% zeker dat er niet iets kan gebeuren wat de hele emigratie verpesten kan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:39 schreef Maretakje het volgende:
Ik ben het helemaal eens met wat jullie schrijven over Mirjam, hele nare vrouw en zoveel mensen voor haar karretje spannen. Hopelijk houdt Jack zijn poot stijf en is het nu echt klaar voor hem.
Die verbouwingsbudgetten snap ik nooit, na ik weet niet hoeveel seizoenen ik vertrek weet je toch wel dat je het onder de 50k niet redt.
Ik had een veel hoger budget, daar werd alleen al door een klein natuur rampje veel meer uitgehapt. Die natuurramp stond dan weer niet in onze mogelijke dingen die extra geld zouden gaan kosten.
Dat klopt dat dat er staat over Jack. Alleen kan hij uiteraard weer van gedachten veranderen, ik hoop dat dat hij niet doet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:07 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Jack heeft geen contact meer staat overal te lezen. Natuurrampen zijn steeds meer iets om rekening mee te houden, zoals bosbranden en overstromingen, maar je bent nooit 100% zeker dat er niet iets kan gebeuren wat de hele emigratie verpesten kan.
Hagel is echt ruk, Portugese kennis van ons had in augustus 2020 tien centimeter ijs in zijn wijngaard liggen. De hele omgeving waarin voornamelijk kersengaarden liggen (Fundão is bekend door de kersen) had veel schade.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:43 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Dat klopt dat dat er staat over Jack. Alleen kan hij uiteraard weer van gedachten veranderen, ik hoop dat dat hij niet doet.
Wij zitten in een gebied waar bosbranden niet voorkomen, of het moet aangestoken worden, overstroming alleen als er een dam doorbreekt. Maar een hagelbui met tennisballen van 5 minuten die hadden we niet aan zien komen, zeker niet omdat dat in 70 jaar (zover konden we terug gaan met informatie) zoiets nog nooit voor gekomen was. Daarentegen betalen wij wel extra verzekering voor vulkaanuitbarstingen die al meer dan 7000 jaar stilliggen. Het kan zomaar gebeuren dat hij uit barst dus risico gebied.
Overigens heeft het onze emigratie niet verpest, wel een grote hap uit ons budget gehaald net als de corona crisis.
Dat is ook heftig, hele oogst naar de knoppen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:59 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hagel is echt ruk, Portugese kennis van ons had in augustus 2020 tien centimeter ijs in zijn wijngaard liggen. De hele omgeving waarin voornamelijk kersengaarden liggen (Fundão is bekend door de kersen) had veel schade.
De definitie van een zweefteef die dame.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:37 schreef Firuze60 het volgende:
Wow, ik loop achter, net de aflevering van 15 oktober terug gekeken. Kreeg een deja-vu, wat leek Mirjam sprekend op Joyce uit B&Bvl. Allebei zwevers, impulsief en yoga adepten. Zelfs met die scheve staart in hun kapsel.
Niet mijn vriendinnen (understatement).
Labiele dominante impulsieve yoga zweefteven, hordes zijn ervan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 19:46 schreef Managarm het volgende:
[..]
De definitie van een zweefteef die dame.
Stampvoetende kinderen… Jij gaat ons in de steek laten!? Dan komen we NIET naar je feestjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:40 schreef RamboDirk het volgende:
Lekkere stijve eigenwijze lui die ouders van haarhoe verrot kan je zijn als mens
Genant werkelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Stampvoetende kinderen… Jij gaat ons in de steek laten!? Dan komen we NIET naar je feestje![]()
Daarom heet ze ook "ik kom" in het Fransquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:45 schreef Kissingbird het volgende:
pff wat een gegil van haar met die moeilijke naam
Gniffelquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Daarom heet ze ook "ik kom" in het Frans
ja? wat is dit nouquote:
Ze zijn jehova getuige. Dan zit je bij een kerkelijke "gemeente"quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja? wat is dit nou
en wat nou gemeente die ons gaan dienen? wtf is dit
Ik had de eerste paar minuten gemist..quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ze zijn jehova getuige. Dan zit je bij een kerkelijke "gemeente"
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Emigrerende Jehova's kunnen iig niet meer hier aan de deur komen
quote:
Tafelscene in het begin gemist met het dankgebed aan Jehova?quote:
Ow kijk ik straks even het begin terug nog.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Tafelscene in het begin gemist met het dankgebed aan Jehova?
Toen dacht ik wel… nee, too obvious
En toen zoonlief ging trakteren op zijn school begon ik echt te twijfelen.
Arm dochtertje… meegesleept in de droom van haar ouders.
Die net wel dé ontdekking doen… laten we de taal eens gaan leren!
idioot maar wel leuker voor onsquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:54 schreef Firuze60 het volgende:
Zonder kennis van taal is zo idioot, snap ik niks van. Ook dat ze niet eerst geregeld hebben dat ze daar ook een zorgverzekering hebben.
Privéklinieken in Portugal zijn top hoor. En je wordt sneller geholpen dan in een officieel ziekenhuis.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:56 schreef Firuze60 het volgende:
Privekliniek, jaja, bot beetje scheefgegroeid en hoppa, zogenaamd een dure operatie nodig.
Bluquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:58 schreef _Arual_ het volgende:
Hoe heet dat meiske nou. Ik versta steeds iets idioots als Blue?
Jamaar… pappa zei dat de mensen er zo gastvrij zijn. En DAAROM GINGEN WE NAAR PORTUGAL!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zie je, als je niet kunt communiceren met de lokale bevolking is dat niet de schuld van jezelf omdat je de taal niet hebt geleerd, maar van de vergrijzing. De rimpelsaurussen spreken enkel hun eigen taal!
Portugal is ook gewoon topquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jamaar… pappa zei dat de mensen er zo gastvrij zijn. En DAAROM GINGEN WE NAAR PORTUGAL!
Je snapt het niet he… het lijkt wel of de overheid de toeristen in leven wil houden of zoquote:
ja!quote:
mwaoh dom van hun om niet te onderzoeken waar ze gingen wonen.. 'kwartier rondgelopen' en gekocht..quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:05 schreef Firuze60 het volgende:
What the fuck, makelaar worden vanuit het proces zelf bekocht te zijn.
Mja… dan doen ze in ieder geval wel iets met hun ervaringen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:05 schreef Firuze60 het volgende:
quote:
quote:
quote:
FOK! hive mindquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:11 schreef Firuze60 het volgende:
"en wat vind je van het eten op school?"
VIES
Blijkbaar hoef je om makelaar te worden geen opleiding te hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:05 schreef Firuze60 het volgende:
Hier ook niet. Alleen als je waardebepalingen doet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijkbaar hoef je om makelaar te worden geen opleiding te hebben.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef Dutch_view het volgende:
Fix boven budget, je verwacht t niet![]()
zou ook klaar met haar het zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja, die vent is er dus wel klaar mee.
Juist vooral voor die kinderen, ja. Ze leken mij superslim en spraken al vloeiend Portugees.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tja.. onbezonnen actie weer eens.
Sneu voor de kinderen
ja..voor die 2 vind ik het helemaal niet sneu.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Juist vooral voor die kinderen, ja. Ze leken mij superslim en spraken al vloeiend Portugees.
Moeilijk wel, kinderen kunnen zich vrij snel aanpassen. Meestal valt het wel mee. Alleen kan ik mij nog de heimwee herinneren als kind van 6 jaar naar mijn geboortehuis, deed lichamelijk zeer, volgende verhuizingen geen last meer van gehad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja..voor die 2 vind ik het helemaal niet sneu.
Voor de kinderen wel. Snap nooit zo goed hoe je met kinderen zo onbezonnen kunt zijn.
Klopt kinderen zijn ook vaak flexibel en kunnen zich ook vaak aanpassen.. De vraag is of je dat moet willen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Moeilijk wel, kinderen kunnen zich vrij snel aanpassen. Meestal valt het wel mee. Alleen kan ik mij nog de heimwee herinneren als kind van 6 jaar naar mijn geboortehuis, deed lichamelijk zeer, volgende verhuizingen geen last meer van gehad.
En anderen adviseren als makelaar daarquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt kinderen zijn ook vaak flexibel en kunnen zich ook vaak aanpassen.. De vraag is of je dat moet willen?
en wat ik nu weer in de aflevering zag is 2 volwassen die vrij onbezonnen de stap hebben gemaakt om in Portugal te willen gaan wonen met hun kinderen..
ja dat kan gewoonquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En anderen adviseren als makelaar daar
Basiszorg is gratis in Portugal, je moet jezelf inschrijven (en nog een sociaal nummer halen) en dan kan je je zorgnummer gaan halen).quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:54 schreef Firuze60 het volgende:
Zonder kennis van taal is zo idioot, snap ik niks van. Ook dat ze niet eerst geregeld hebben dat ze daar ook een zorgverzekering hebben.
Tevens is de markt in Portugal niet zo doorzichtig als in Nederland. Veel prijzen zijn gericht op rijke buitenlanders, je kan voor precies dezelfde huizen tienduizenden euro verschil hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:05 schreef Firuze60 het volgende:
Dat ook, maar goed, uit alles blijkt slechte voorbereiding.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:55 schreef Managarm het volgende:
[..]
Tevens is de markt in Portugal niet zo doorzichtig als in Nederland. Veel prijzen zijn gericht op rijke buitenlanders, je kan voor precies dezelfde huizen tienduizenden euro verschil hebben.
Overigens vond ik nogal dom om in hoog risico bosbrandgebied iets toeristisch te willen beginnen.
En braken de teksten van hun ouders uit als oude mannetjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:47 schreef Ceviche het volgende:
Volgens mij zijn kinderen helemaal niet zo flexibel, ze hebben gewoon geen andere keus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |