Stampvoetende kinderen… Jij gaat ons in de steek laten!? Dan komen we NIET naar je feestjequote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:40 schreef RamboDirk het volgende:
Lekkere stijve eigenwijze lui die ouders van haarhoe verrot kan je zijn als mens
Genant werkelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Stampvoetende kinderen… Jij gaat ons in de steek laten!? Dan komen we NIET naar je feestje![]()
Daarom heet ze ook "ik kom" in het Fransquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:45 schreef Kissingbird het volgende:
pff wat een gegil van haar met die moeilijke naam
Gniffelquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Daarom heet ze ook "ik kom" in het Frans
ja? wat is dit nouquote:
Ze zijn jehova getuige. Dan zit je bij een kerkelijke "gemeente"quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja? wat is dit nou
en wat nou gemeente die ons gaan dienen? wtf is dit
Ik had de eerste paar minuten gemist..quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ze zijn jehova getuige. Dan zit je bij een kerkelijke "gemeente"
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:50 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Emigrerende Jehova's kunnen iig niet meer hier aan de deur komen
quote:
Tafelscene in het begin gemist met het dankgebed aan Jehova?quote:
Ow kijk ik straks even het begin terug nog.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
Tafelscene in het begin gemist met het dankgebed aan Jehova?
Toen dacht ik wel… nee, too obvious
En toen zoonlief ging trakteren op zijn school begon ik echt te twijfelen.
Arm dochtertje… meegesleept in de droom van haar ouders.
Die net wel dé ontdekking doen… laten we de taal eens gaan leren!
idioot maar wel leuker voor onsquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:54 schreef Firuze60 het volgende:
Zonder kennis van taal is zo idioot, snap ik niks van. Ook dat ze niet eerst geregeld hebben dat ze daar ook een zorgverzekering hebben.
Privéklinieken in Portugal zijn top hoor. En je wordt sneller geholpen dan in een officieel ziekenhuis.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:56 schreef Firuze60 het volgende:
Privekliniek, jaja, bot beetje scheefgegroeid en hoppa, zogenaamd een dure operatie nodig.
Bluquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:58 schreef _Arual_ het volgende:
Hoe heet dat meiske nou. Ik versta steeds iets idioots als Blue?
Jamaar… pappa zei dat de mensen er zo gastvrij zijn. En DAAROM GINGEN WE NAAR PORTUGAL!quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zie je, als je niet kunt communiceren met de lokale bevolking is dat niet de schuld van jezelf omdat je de taal niet hebt geleerd, maar van de vergrijzing. De rimpelsaurussen spreken enkel hun eigen taal!
Portugal is ook gewoon topquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jamaar… pappa zei dat de mensen er zo gastvrij zijn. En DAAROM GINGEN WE NAAR PORTUGAL!
Je snapt het niet he… het lijkt wel of de overheid de toeristen in leven wil houden of zoquote:
ja!quote:
mwaoh dom van hun om niet te onderzoeken waar ze gingen wonen.. 'kwartier rondgelopen' en gekocht..quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:05 schreef Firuze60 het volgende:
What the fuck, makelaar worden vanuit het proces zelf bekocht te zijn.
Mja… dan doen ze in ieder geval wel iets met hun ervaringen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:05 schreef Firuze60 het volgende:
quote:
quote:
quote:
FOK! hive mindquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:11 schreef Firuze60 het volgende:
"en wat vind je van het eten op school?"
VIES
Blijkbaar hoef je om makelaar te worden geen opleiding te hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:05 schreef Firuze60 het volgende:
Hier ook niet. Alleen als je waardebepalingen doet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Blijkbaar hoef je om makelaar te worden geen opleiding te hebben.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:14 schreef Dutch_view het volgende:
Fix boven budget, je verwacht t niet![]()
zou ook klaar met haar het zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja, die vent is er dus wel klaar mee.
Juist vooral voor die kinderen, ja. Ze leken mij superslim en spraken al vloeiend Portugees.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tja.. onbezonnen actie weer eens.
Sneu voor de kinderen
ja..voor die 2 vind ik het helemaal niet sneu.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Juist vooral voor die kinderen, ja. Ze leken mij superslim en spraken al vloeiend Portugees.
Moeilijk wel, kinderen kunnen zich vrij snel aanpassen. Meestal valt het wel mee. Alleen kan ik mij nog de heimwee herinneren als kind van 6 jaar naar mijn geboortehuis, deed lichamelijk zeer, volgende verhuizingen geen last meer van gehad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja..voor die 2 vind ik het helemaal niet sneu.
Voor de kinderen wel. Snap nooit zo goed hoe je met kinderen zo onbezonnen kunt zijn.
Klopt kinderen zijn ook vaak flexibel en kunnen zich ook vaak aanpassen.. De vraag is of je dat moet willen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Moeilijk wel, kinderen kunnen zich vrij snel aanpassen. Meestal valt het wel mee. Alleen kan ik mij nog de heimwee herinneren als kind van 6 jaar naar mijn geboortehuis, deed lichamelijk zeer, volgende verhuizingen geen last meer van gehad.
En anderen adviseren als makelaar daarquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt kinderen zijn ook vaak flexibel en kunnen zich ook vaak aanpassen.. De vraag is of je dat moet willen?
en wat ik nu weer in de aflevering zag is 2 volwassen die vrij onbezonnen de stap hebben gemaakt om in Portugal te willen gaan wonen met hun kinderen..
ja dat kan gewoonquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En anderen adviseren als makelaar daar
Basiszorg is gratis in Portugal, je moet jezelf inschrijven (en nog een sociaal nummer halen) en dan kan je je zorgnummer gaan halen).quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 20:54 schreef Firuze60 het volgende:
Zonder kennis van taal is zo idioot, snap ik niks van. Ook dat ze niet eerst geregeld hebben dat ze daar ook een zorgverzekering hebben.
Tevens is de markt in Portugal niet zo doorzichtig als in Nederland. Veel prijzen zijn gericht op rijke buitenlanders, je kan voor precies dezelfde huizen tienduizenden euro verschil hebben.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:05 schreef Firuze60 het volgende:
Dat ook, maar goed, uit alles blijkt slechte voorbereiding.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:55 schreef Managarm het volgende:
[..]
Tevens is de markt in Portugal niet zo doorzichtig als in Nederland. Veel prijzen zijn gericht op rijke buitenlanders, je kan voor precies dezelfde huizen tienduizenden euro verschil hebben.
Overigens vond ik nogal dom om in hoog risico bosbrandgebied iets toeristisch te willen beginnen.
En braken de teksten van hun ouders uit als oude mannetjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:47 schreef Ceviche het volgende:
Volgens mij zijn kinderen helemaal niet zo flexibel, ze hebben gewoon geen andere keus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |