Na een saliebadje, waarom niet gewoon ophangenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zijn jullie ook zo bang voor opgehangen dierenhuiden van beesten die allang dood zijn?
Ik steek ze dan met een bosje salie in de fik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
Alleen als de energie niet goed aanvoelt
Spaans leren als je in Portugal woont welquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Salie is niet goed voor je taal knobbel
Nope daar horen we niks over.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:10 schreef Remco het volgende:
We krijgen helemaal geen inzicht in de financiën of heb ik dat gemist?
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:10 schreef Remco het volgende:
We krijgen helemaal geen inzicht in de financiën of heb ik dat gemist?
Tsja, als de klusjesman klaar is blijft ie toch ook niet in je huis rondhangen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De verbouwing is af, waar is Jack?
Nu dus weer. Wat een egoistische kutquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Jack man, denk nou niet met je lul. Al dat werk en zodra je niet meer nodig bent mag je weer retour.
Ho ho, een liefdevol briefje. Nee maar echt, heel liefdevol een plekje in haar hart.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ja, ik vind dit gewoon schofterig. Hier heb je een brief, doei Jack.
Dit soort types zijn eeuwig op zoek naar zichzelf. Terugkijkend weten ze altijd hoe het zit, naar de toekomst toe geen flauw idee hoe zich tot zichzelf te verhouden. Leidt bijna altijd tot parasitair gedrag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Toch wel typisch… ik ken diverse mensen die zeggen dat ze helemaal een zijn met zichzelf en zen en vol acceptatie en aanvaarding van het leven…. Die er privé de grootst mogelijke onrustige puinzooi van maken. En slachtoffers in hun spoor achterlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:21 schreef Wertha het volgende:
Jack kreeg ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik hoop voor hem dat hij haar op zijn minst een paar keer dwars door de lattenbodem hangmat heeft mogen beuken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:22 schreef derLudolf het volgende:
Bedankt voor het klussen Jack.
Liever hem de rest van mn leven door de vuist knappen dan een relatie met zo'n mokkel
Pijpen is denk ik het fijnste wat ze kan doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:25 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat hij haar op zijn minst een paar keer dwars door de lattenbodem hangmat heeft mogen beuken.
Blijkbaar zijn er genoeg Nederlandse volgers die in de warme oorden willen retreaten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:29 schreef Managarm het volgende:
Hoeveel van die yoga studio's heeft Portugal nodig? Elke idioot die naar Portugal komt begint een yoga studio of een retreat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wel 'ohmen'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Pijpen is denk ik het fijnste wat ze kan doen
Kan ze tenminste niet praten
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]Ik ben niet zo van het zwevende gebeuren, wij houden het op het verhuren van huizen en wat kluswerk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu je het zegt, vond het al zo'n gek verhaal na vier jaar opeens weer daten... maar had die link niet gelegd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 22:02 schreef alopio het volgende:
“Toevallig” ontmoet ze Jack weer (na vier jaar) net nadat ze het huis heeft gekocht. “Toevallig” is het klaar na de verbouwing. Een naar egocentrisch narcistisch mens. Ze gebruikt mensen als hulpmiddel. Die buurvrouwen zijn ook alleen vriendinnen omdat ze kunnen koken voor haar. En denk maar niet dat ze iets terugdoet voor ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |