Na een saliebadje, waarom niet gewoon ophangenquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zijn jullie ook zo bang voor opgehangen dierenhuiden van beesten die allang dood zijn?
Ik steek ze dan met een bosje salie in de fik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
Alleen als de energie niet goed aanvoelt
Spaans leren als je in Portugal woont welquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:04 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Salie is niet goed voor je taal knobbel
Nope daar horen we niks over.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:10 schreef Remco het volgende:
We krijgen helemaal geen inzicht in de financiën of heb ik dat gemist?
Dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:10 schreef Remco het volgende:
We krijgen helemaal geen inzicht in de financiën of heb ik dat gemist?
Tsja, als de klusjesman klaar is blijft ie toch ook niet in je huis rondhangen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De verbouwing is af, waar is Jack?
Nu dus weer. Wat een egoistische kutquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Jack man, denk nou niet met je lul. Al dat werk en zodra je niet meer nodig bent mag je weer retour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |